![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn grootvader heeft me vaak verteld dat ten tijde van het VNV en de Duitse aanwezigheid het hier een hemel op aarde was. Dat alles is helaas allemaal naar de vaantjes door de perverse invloeden van de USA en hun collaborateurs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() u bent natuurlijk veel te gewiekst om u op antisemitische uitspraken te laten betrappen; doch het niet publiek uitspreken ervan houdt geenszins in dat u geen antisemitische gedachten zou koesteren. Toch ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 juni 2013 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is vermoedelijk van de forumbodem verdwenen de dag voordat ene Hollande hier kwam aanwaaien.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat moet u mij eens grondig uitleggen, waaruit bestond Regine De Beers volkverraad? waaraan had mevrouw De Beer zich dan wel schuldig gemaakt ?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 juni 2013 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De belgicist die onder de naam Klokkeroeland Vlaamsnationalisten als infantiele kleuters poogt neer te zetten lacht u vierkant uit.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 juni 2013 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De verloedering wordt hier in al zijn facetten ten toon gespreid.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Later is zijn avatar ook veranderd, wat ik jammer vond.
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij kunt het weten...
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ben blij te vernemen dat u en ik het roerend eens zijn dat het uitermate infantieel is de woordcombinaties "fiere vlaming" en "vlaamse volk" te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wie is wie? Grote vraag... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw avatar is veel te mooi voor het typetje dat je hier neerzet, het is een grote belediging voor de raaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |