Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 9 juni 2013, 06:48   #61
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Als je moest weten met hoeveel tegenzin ze daarover moeten berichten....
Ze verdelen hun nieuws in Di Rupo news, fun news, royalty, hot news en cadeaus voor De Wever maar die geven ze niet geraag.

Hoeveel stemmen de NVA zal halen is afhankelijk van het toeval, ze moeten enkel hun best doen om niet in iets verwikkeld te geraken, de rest zal het gevolg zijn van de affaires die op dat moment losbreken.
BonBon is offline  
Oud 9 juni 2013, 07:47   #62
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Opgepakt? Gewoon netjes terug verschepen en formeel verbannen. Vogelvrij verklaren op Belgische bodem.
Oud 9 juni 2013, 09:03   #63
BonBon
Banneling

Standaard

"Onze jongens in Syrië"
http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...in-Syrie.dhtml

Dit kunnen ze niet meer verdedigen natuurlijk (al blijven ze politiek correct) en deze keer is er ook niet veel censuur bij de comments, zouden ze eerlijker worden bij De Morgen?

Laatst gewijzigd door BonBon : 9 juni 2013 om 09:03.
BonBon is offline  
Oud 9 juni 2013, 09:20   #64
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Syrische terroristen?

Welja, 't waren ineens geen 'Vlamingen' (nja, papieren belzen iig., van Noord Afrikaanse origine dan) meer die die man (probeerden) 't hoofd af te snijden, bovendien heeft de Prof Eet 't over die 'slashers' in Londen laatst.

Dicht bij je bed èh Bolsjewiek.

Wie had ooit verwacht dat 'n bolsjewiek (je weet wel; diegenen die de kerk op de meest beestachtige manier vervolgden), 't hier effe gaat opnemen voor de meest radicale bloeddorstige ideologie ooit.

Nuja, eigenlijk toch geen verrassing als je 't zo bekijkt.
Geen verrassing dat een bolsjewiek tegen racisme is, inderdaad.

Hoewel u natuurlijk probeert me te diskrediteren door te beweren dat ik terroristen steun, weet u zelf ook al lang dat ik zelf aan de kant van de Syrische regering sta in het conflict, en dat ik elke vorm van terrorisme en religieus extremisme afwijs.

Waar ik echter me ook tegen verzet is het onzinnige idee dat die terroristen die daar in Syrië misdaden begaan dezelfde soort mensen zijn als Ali of Mohammed die een nachtwinkel heeft in de stad. Volgens mensen als u zijn het blijkbaar allebei terroristen en misdadigers, alleen al vanwege hun religie. Wat compleet belachelijk is.

Trouwens, als u consequent bent, bent u waarschijnlijk voor beestachtige christenvervolgingen lijkt me? De misdaden die door christenen zijn begaan betekenen toch zeker dat het christendom een bloeddorstige godsdienst is die aanzet tot geweld, nee?

Bolsjewiek is offline  
Oud 9 juni 2013, 09:21   #65
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Opgepakt? Gewoon netjes terug verschepen en formeel verbannen. Vogelvrij verklaren op Belgische bodem.
Dat is geen oplossing. Dan blijven ze moorden in het buitenland.
En is er nog eens een goede kans dat ze illegaal terugkomen om hier verder te doen.

Bolsjewiek is offline  
Oud 9 juni 2013, 09:23   #66
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Misschien, maar je moet toch toegeven dat het pamperen niet helpt,
Ik ben dan ook voorstander van repressie tegen dit soort terroristen. Ik vind het alleen nogal grote nonsens om de Marokkaan in de straat de facto gelijk te stellen aan de terroristen in Syrië.

Bolsjewiek is offline  
Oud 9 juni 2013, 10:03   #67
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belgische nationaliteit afnemen en onmiddellijk terugsturen.

Je zou wel zot zijn om terug te keren naar België: vrije vuurwapens, huis met zwembad voor het uitkiezen, prima kameraderie, interessante vacatures...
Oud 9 juni 2013, 10:05   #68
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Dat is geen oplossing. Dan blijven ze moorden in het buitenland.
Niet mijn probleem. Ik heb al eerder gevangeniseilanden of -boorplatformen voorgesteld voor zware arbeid, of opofferen voor de wetenschap, maar dan krijg je gezever over mensenrechten rond je hoofd.

Citaat:
En is er nog eens een goede kans dat ze illegaal terugkomen om hier verder te doen.
Die kans (de kans dat iemand iets doet, ondanks dat je er wetten tegen uitvaardigt)is er altijd. Door ze vogelvrij te verklaren valt er hopelijk een vlug einde aan te maken.

Dat tuig heeft hier niets te zoeken, en iedereen die het in zijn hoofd haalt dat wij die types ook nog eens moeten onderhouden of rehabiliteren met belastingsgeld, mag mee naar Syrïe.
Oud 9 juni 2013, 10:20   #69
OilOnFire
Gouverneur

Angry

Citaat:
Spijtig genoeg: ondoeltreffend. Bij ons: in het 'Westen' zijn er inmiddels van zulke 'vogels' veel te veel. Naast algemeen wangedrag, handelen ze net zoals onze welbekende 'Kerkduiven', welke (na goed verteert te hebben), ons hun innige dankbaarheid uiten, door ons op het hoofd en andere bezittingen te schijten.

De invulling van dit probleem is simpel: verbod nog verder te voeden (onderhouden)vervolgens: steriliseren en euthanaseren!

De analogie met onze nieuwe ongewenste en uiterst storende, verziekende en ons levens besmeurende nieuwe buren is schrijnend.

Daar die criminele soort minder om minder de 'menstitel' verdient, lijkt naar de toekomst toe, een soort van 'final solution' niet uitgesloten, zelfs sterk aangewezen?
Oud 9 juni 2013, 11:05   #70
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Niet mijn probleem. Ik heb al eerder gevangeniseilanden of -boorplatformen voorgesteld voor zware arbeid, of opofferen voor de wetenschap, maar dan krijg je gezever over mensenrechten rond je hoofd.

Die kans (de kans dat iemand iets doet, ondanks dat je er wetten tegen uitvaardigt)is er altijd. Door ze vogelvrij te verklaren valt er hopelijk een vlug einde aan te maken.

Dat tuig heeft hier niets te zoeken, en iedereen die het in zijn hoofd haalt dat wij die types ook nog eens moeten onderhouden of rehabiliteren met belastingsgeld, mag mee naar Syrïe.
Zou je ze dan niet beter opsluiten of zoiets? Dan haal je ze tenminste uit de maatschappij.

Bolsjewiek is offline  
Oud 9 juni 2013, 11:11   #71
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zou je ze dan niet beter opsluiten of zoiets? Dan haal je ze tenminste uit de maatschappij.
Waarom zouden wij verantwoordelijkheid moeten nemen en dragen, en dus betalen, voor dat tuig?
Oud 9 juni 2013, 11:51   #72
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Waarom zouden wij verantwoordelijkheid moeten nemen en dragen, en dus betalen, voor dat tuig?
Is het niet logisch dat moordenaars en terroristen worden opgesloten? Een betere oplossing dan ze vrij te laten rondlopen, me dunkt.

Bolsjewiek is offline  
Oud 9 juni 2013, 11:58   #73
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Is het niet logisch dat moordenaars en terroristen worden opgesloten? Een betere oplossing dan ze vrij te laten rondlopen, me dunkt.
Een minder goede oplossing als ze ter beschikking van de wetenschap stellen of dwangarbeid laten verrichten. Al moet je ze daarvoor ook opsluiten natuurlijk. Maar dat betreft mensen die hier moorden begaan.

Maar het betreft hier wat moslims die het niet kunnen laten elkaar een kopje kleiner te maken, ver hier vandaan. Dat is eigenlijk niet zo'n groot probleem, de wereld kan het gerust met wat minder geweldadige religioten doen. Men moet er gewoon voor zorgen dat ze België niet terug binnen geraken.
Oud 9 juni 2013, 11:59   #74
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Een minder goede oplossing als ze ter beschikking van de wetenschap stellen of dwangarbeid laten verrichten. Al moet je ze daarvoor ook opsluiten natuurlijk. Maar dat betreft mensen die hier moorden begaan.

Maar het betreft hier wat moslims die het niet kunnen laten elkaar een kopje kleiner te maken, ver hier vandaan. Dat is eigenlijk niet zo'n groot probleem, de wereld kan het gerust met wat minder geweldadige religioten doen. Men moet er gewoon voor zorgen dat ze België niet terug binnen geraken.
Maar je erkent wel dat als je ze laat gaan, ze weer gaan beginnen moorden.
Mij lijkt het dan een ethische verplichting om zoiets te vermijden.

Bolsjewiek is offline  
Oud 9 juni 2013, 12:12   #75
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maar je erkent wel dat als je ze laat gaan, ze weer gaan beginnen moorden.
Mij lijkt het dan een ethische verplichting om zoiets te vermijden.
Voorkomen dat religioten elkaar naar de andere wereld helpen maakt geen deel uit van mijn ethiek.
Oud 9 juni 2013, 12:31   #76
LegioPatria
Vreemdeling

LegioPatria's schermafbeelding

Standaard Vlamingen' onthoofden sjiiet in Syrië

Vlaams spreken kan zijn, maar Vlamingen zijn dat niet.

Bedankt aan de linkse gazetten om die "vlamingen "zo in de verf te zetten.

Of moeten ze in de wereld denken dat de Belgen Jan Piet Joris en Korneel in Syrië zitten?

All @ snackbar
LegioPatria is offline  
Oud 9 juni 2013, 12:42   #77
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
"Onze jongens in Syrië"
http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...in-Syrie.dhtml

Dit kunnen ze niet meer verdedigen natuurlijk (al blijven ze politiek correct) en deze keer is er ook niet veel censuur bij de comments, zouden ze eerlijker worden bij De Morgen?
Want ook dat leer je uit de afgeluisterde gesprekken: niet alleen het neerhalen van de tegenstander tot een te verdelgen insect, maar ook de eigenwaarde van de 'strijders' die hierdoor proportioneel groeit. Van verschoppelingen in een land dat hen niet moest, zijn het plots helden in een heilige oorlog geworden. Geen wonder, en tegelijk een wat magere troost, dat de meesten onder hen dan ook nooit meer willen terugkomen.

HIER
zonbron is offline  
Oud 9 juni 2013, 12:46   #78
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LegioPatria Bekijk bericht
Vlaams spreken kan zijn, maar Vlamingen zijn dat niet.

Bedankt aan de linkse gazetten om die "vlamingen "zo in de verf te zetten.

Of moeten ze in de wereld denken dat de Belgen Jan Piet Joris en Korneel in Syrië zitten?

All @ snackbar
En Jejoen ook!
HIER
zonbron is offline  
Oud 9 juni 2013, 13:21   #79
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Want ook dat leer je uit de afgeluisterde gesprekken: niet alleen het neerhalen van de tegenstander tot een te verdelgen insect, maar ook de eigenwaarde van de 'strijders' die hierdoor proportioneel groeit. Van verschoppelingen in een land dat hen niet moest, zijn het plots helden in een heilige oorlog geworden. Geen wonder, en tegelijk een wat magere troost, dat de meesten onder hen dan ook nooit meer willen terugkomen.

Ik weet het, maar de comments waren toch redelijk vrij en open, daarop had ik het vooral.
BonBon is offline  
Oud 9 juni 2013, 13:39   #80
LegioPatria
Vreemdeling

LegioPatria's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En Jejoen ook!
....Beste, ik had het over echte vlamingen,Jejoen zijn moeder heet niet Maria, Janneke of Susan....

All@snackbar
LegioPatria is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be