![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik uw gif-steak niet wil kopen doe ik dat niet zegt ge. OK. Wie wél dat goedkoop gif-vlees gaat kopen zijn alle kantines ( school, ziekenhuizen enz ), de fastfood-ketens, restaurants, bedrijven waar vlees verwerkt word tot kant en klaar maaltijden, saus, charcuterie enz enz. Als de USA hun rommel hier MAG verkopen, gaat het héél moeilijk worden om daar NIET van te eten. Vooral als zij uiteindelijk, zoals te verwachten is, het monopolie zullen hebben hier in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je ook de verkoop van heroïne , crack enz toelaten dan ? Verder, de Amerikanen zijn niet uitgestorven, maar zijn wel voor een groot deel zo vet als zwijnen. Komt misschien wel door hun eten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik een côte �* l'os of een entrecôte wil klaarmaken moet ik naar een klein beenhouwertje rijden die zijn boeren heeft. Maar de prijs is wel merkelijk duurder. En daar is wat vet aan dat smelt als boter in de mond en het geeft het vlees een goede smaak.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() juist ja, het al dan niet toelaten van gekloond hormonenvlees is inderdaad wel het zorgwekkendste van die hele onderhandelingen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() En wat heeft dat vet nu met de hormonen of de antibiotica erin te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() ISDS blijft problematisch. Malström is het aan het "herschrijven" onder druk van de publieke opinie (burgerprotesten!)
Een belangrijke "aanpassing" is het opzetten van een nieuw, internationaal "onafhankelijk arbitragehof" of ISDS-disputen te beslechten. Meer transparantie (whatever that means), een additionele procedure om als land in beroep te gaan, en het behouden van het recht van individuele landen om de baas te blijven over hun eigen wetgeving, zijn enkele bijkomende "toegevingen" onder publieke druk. Maar dat is allemaal maar rook, de kernvraag blijft onaangeraakt. Is een ISDS-systeem nu werkelijk nodig? Enkele linkjes die elk hun eigen linkjes ook hebben: http://ttip2015.eu/blog-detail/blog/...rt%20ISDS.html http://corporateeurope.org/internati...d-looking-cure
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 18 mei 2015 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan perfect een vrijhandelsakkoord sluiten zonder aan je een wetgeving te sleutelen met betrekking tot het toelaten van hormonenvlees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() For Fuck's Sake Antoon, de afgelopen pagina's zijn gewoon bladvulling. Er zijn pertinentere problemen met het akkoord dan gekloond hormonenvlees
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, morte-vivante, bedankt om het topic terug op de rails te zetten, er zijn veel ergere consequenties aan dit verdrag verbonden dan de kwaliteit van het vlees.
Citaat:
https://www.eff.org/issues/tpp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit nog steeds mijn kop te breken waarom ik een jaar geleden strafpunten kreeg om te "schelden naar een medeforummer". De vulgariteit wordt hier blijkbaar wel geduld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik ook voorstander van, ja. Tenminste aan volwassenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is dat een extra voordeel. Als jij Europees vlees blijft kopen en eten dat je een mooie slanke lijn geeft, terwijl een deel van de anderen vette zwijnen zullen worden dank zij dat Amerikaans vlees, geeft je dat nog eens een extra competitief voordeel op de seks markt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder te spreken van de pitta en frietkoten met grote kwakken sauzen en de roemruchte MacDonald caloriebommen Die paar honderd gram steak of varkenscoteletten zijn niet de boosdoener. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is hier ondertussen al genoeg geplaatst om jezelf te informeren, misschien daar eens mee beginnen in plaats van na 4 pagina's toe te geven dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat, maar toch steunt. Laatst gewijzigd door Akufen : 18 mei 2015 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zo het idee dat jij het een vrijheid beschouwt om het aanbod in producten te beperken tot die producten die aan jouw dada's voldoen, nee ? Alles wat de macht van staten, om beperkende regels uit te vaardigen, breekt, en dat uitvaardigen van regels aan banden legt, juich ik principieel toe. Wat ik dus goed vind is het volgende: Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2015 om 10:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 19 mei 2015 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() dan hebt ge een probleem met begrijpend lezen.
![]() |
![]() |