![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het dan op langer termijn doet is volkomen irrelevant. Savatage logica ftw ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() OK dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dus ik meng cocaine met een hoop vitamines, mineralen en sporenelementen, en het is geen harddrug meer?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
ik ben benieuwd
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerlijk gezegd is harddrug en softdrug iets waar men ook niet over spreekt binnen farmacologie en toxicologie. Dat is zijn begrippen en een onderscheid uit de politiek zonder enige basis in toxico/farmacodynamiek of toxico/farmacokinetiek.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 juni 2013 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, mensen die sporadisch een glas bier of glas wijn drinken zijn geen harddrugsgebruikers. Marginalen die je s'nachts aan het station tegenkomt die er halfdood uitziet zijn dat wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
verder ben ik vooral blij dat een Tytgat de kat de bel aanbond enkele weken geleden back on topic. Ik ben echt wel benieuwd naar savatages "onderscheid" tussen verslaving en drugsverslaving...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, onder andere. Dat is maar een klein deel van het verhaal he. Natuurlijk ook welke receptor het bindt, of het een agonist is of antagonist, fysiologisch of chemisch, competitief of niet, reversibel of niet,... Het metabolisme heeft ook een effect, dus eigenlijk is plasma concentratie een iets betere indicatie van effect dan dosis, etc.
Het verhaaltje van de toxicologie is wel wat ingewikkelder dan dosis alleen. Je kan zoveel spelen met dosis als je wil, je gaat geen zelfde effect met THC en ethanol uitlokken, wat de dosis ook is. Feit blijft dat harddrugs en softdrugs een concept in de geest van politici en volk zijn, zonder farmaco- of toxicologische basis.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 juni 2013 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams belang jongeren
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Maar u bent wel tegen de legalisering van cannabis en cocaïne maar wel voor het beschikbaar maken van de harddrug alcohol aan kinderen van 16. Als het aan mij ligt, alcohol op je 21 en geen minuut vroeger. Dat het ''maatschappelijk aanvaard'' is vind ik een drogreden van lik-mijn-vestje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 juni 2013 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik nou net gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Waarom zou dat niet werken dan? Cocaine is ook illegaal en er wordt nergens zoveel cocaine gesnoven als landen waar het illegaal is. Maar als overheid dien je het goede voorbeeld te geven. Verboden zijn geen wondermiddel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik ben voorstander van volledige legalisatie van onder andere cocaïne.
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als je zo moet beginnen, ben je nog niet vlug klaar met alles wat je gaat bannen tot 21. Dan nog, je schaft je toch gewoon een valse ID aan, zoals men in de VS ook doet. Of je laat een ouder iemand alcohol voor je kopen.
![]() |