![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor zover mij bekend zijn er op dit forum slechts één “mensen zoals Gwylan” actief, maar zelfs als er duizend waren zou dat geen ene millimeter aan de situatie in België kunnen veranderen, noch in de ene, noch in de andere zin, en dat is ook helemaal niet de bedoeling. Als u op mensen zoals Gwylan rekent om “België vooruit te laten gaan” vergist u zich zeer grondig want mensen zoals Gwylan hebben geen enkele inspraak of beslissingsrecht in België, en dat willen ze ook niet hebben : u zult het als Belgen dus zelf moeten doen. Maar dat kan en mag mensen zoals Gwylan niet beletten om een mening over allerlei Belgische toestanden te hebben, en deze desgewenst te uiten. Het staat u volkomen vrij om met die mening al dan niet iets te doen, zelfs al is het slechts u er constant zenuwachtig om maken, al is ook dat niet de bedoeling. Voor wat uw argument omtrent mevrouw De Block betreft, zelfs al zou het daadwerkelijk om een terugstorting gaan (quod non) : u maakt van de normaalste zaak van de wereld een “verwezenlijking”. Als een beleidspersoon, op welk niveau ook, waar ook, en om welke reden ook kennelijk een deeltje van het voorziene budget aan publiek geld niet voor het beleid gebruikt, wat moet die beleidspersoon dan wel anders met dat publiek geld doen dan het ongemoeid in de staatskas te laten of het er in terug te storten, volgens u ? Verbranden of zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel overigens ten zeerste dat welkdanige partij in Vlaanderen of in een ander klein gebiedsdeel van Europa in staat is om desbetreffend voor een pijnloze miraculeuze ommekeer te zorgen, tenzij misschien zeer lokaal, en dan nog. Laatst gewijzigd door Gwylan : 22 juni 2013 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scheefpoeper : 22 juni 2013 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vermits ze daardoor nu minder geld nodig heeft, dan wat ze gekregen had, stort zij het overschot terug. En zo hoort het. En dat is heel wat anders dan een 'koekendoosargument'. Dat is aan goed bestuur doen madam. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juni 2013 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom herhaal en volhard ik : als een beleidspersoon, op welk niveau ook, waar ook, en om welke reden ook kennelijk een deeltje van het voorziene budget aan publiek geld niet voor het beleid gebruikt, dan is het de normaalste zaak van de wereld dat die beleidspersoon bedoeld overschot aan publiek geld ongemoeid in de staatskas laat of het er terug in stort. Bespaar uzelf alle verdere moeite om mij van het tegendeel te overtuigen, mijnheer : ik ben wel goed, maar niet gek. Mocht frustratie bij u evenwel de drang doen ontstaan om allerlei niets ter zake doende wilde verhalen over Willem I te spuien, dan heb ik liever dat u zichzelf voor uw gemoedsrust gelijk poogt te geven middels een paar posts onder uw alter ego accounts. Dat is weliswaar even lachwekkend, maar het is net iets minder storend voor deze discussiedraad, ziet u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn dus allemaal scheef poepers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Weet ik en ik handel er ook naar.
Mijn zuur verdiende zwarte sok zoveel mogelijk leegmaken in het buitenland. Is veel goedkoper, dan het hier in het corrupte België/Vlaanderen te verteren. Ik heb er bijna een dagtaak aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Solidariteit is uw sterkste vak niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Een raadseltje, wie regeert in Vlaanderen en keurt dat goed?
Ondanks dat het Rekenhof hen reeds 2X op de vingers getikt heeft over de gebruikte Dexiaanse methode. En buiten LDD-er Lode Vereeck, heerst er in al de andere partijen de omerta. Omdat ze allemaal stront aan de knikker hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie van Dexia zit er in de Vlaamse regering? Niemand? Ok |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat bedoelt u met “los van alle drukkingsgroepen” ? Een beetje meer uitleg ware nuttig. |
|
![]() |
![]() |