![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Men zou al die islamieten, en alle gelovigen in het bijzonder, eens mogen aanleren dat er een omgekeerde correlatie is tussen de welvaart en het gemiddelde geluk in een land en de graad van godsdienstigheid in dat land. Hoe belangrijker het geloof in een land is, hoe ongelukkiger de mensen er zijn en hoe armer het land is.
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo hoort dat in een beschaving. Niet dat ik dat van de Egyptenaren had verwacht, maar kom |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() De coup is begonnen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst zonder bloedvergieten, maar ik vrees van niet!
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met tanks op weg ? Dat belooft niet veel goeds.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 3 juli 2013 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zeer wijze beslissing. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() zo zie je het het, Wieroe, mijn wijze hindoe kat krijgt gelijk, want hij gelooft in deze hoogste en heiligste mantra uit het heilige hindoe kattenboek, het alleroudste boek op aarde:
'Survival of the fittest, the strongest will survive, and the weak are doomed to perish and die'. Oude wijsheid uit de katten jungle, he zouden moslims soms mantras hebben gestolen uit dit oude heilige kattenboek? Koran lijkt er verdacht veel op, en denk eens na, het heilige kattenboek is voor katten die maar hoogstens tien miljard hersencellen hebben, dus niet erg intelligent, en de koran is voor mensapen met evenveel hersencellen als de katten, dus de ideeen uit de Koran zijn zeer zeker gestolen vroeger uit de oude heilige boeken van katten. Zou ik gelijk hebben? Wie geeft mij gelijk nu, verklaar je nader aub, thanks, dewanand |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() in Egypte kunnen ze dus niet braaf wachten op oudjaarsavond om met zwaar vuurwerk te mogen spelen. De Europese Unie zou hen even duidelijk moeten maken nu dat het nog lang geen oudjaarsavond is en dat het nu echt illegaal is om rotjes en vuurpijlen rond te smijten in Egypte.
die hele arabische lente lijkt wel op een geile oudjaars party met zwaar illegaal vuurwerk. En de beelden op tv zijn beter dan oudjaars rotjes en vuurpijlen in Nederland of een vuurwerk show in Scheveningen zeg, helemaal gratis, wel een miljoen maal duurder. jullie kanker mensapen zijn ziek zegt Wieroe de hele dag tegen mij in miauw katten sanskriet. dewanand |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foto Aljazeera (hoor het geluid nu live)
![]()