Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2004, 14:35   #61
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Bij 'verkiezingen' dmv polls gaan we sowieso handmatig alle stemmers af, dus daar stelt dat probleem zich niet.
OK, maar ook bij andere polls, gewone standpuntenpolls is het "lastig" als het meerdere nicks worden aangemaakt om die te beïnvloeden.
Is het technisch mogelijk om daar een 'polldrempel' in te voeren?
Oud 13 augustus 2004, 14:39   #62
Jeroen

Standaard

Alles is mogelijk natuurlijk
Maar ik weet niet in hoe verre het echt wenselijk is ... denk je dat er echt mensen zijn die zich daarmee bezig houden?
Wat je steeds kunt doen is een publieke poll starten, dan zie je de namen en kun je zelf pogen vast te stellen of er al dan niet dubbelaccounts tussen zitten.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 15:02   #63
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar ik weet niet in hoe verre het echt wenselijk is ... denk je dat er echt mensen zijn die zich daarmee bezig houden?
Wat je steeds kunt doen is een publieke poll starten, dan zie je de namen en kun je zelf pogen vast te stellen of er al dan niet dubbelaccounts tussen zitten.
Absoluut houden ze zich daar mee bezig, net zoals er plots deze maand nieuwe nicks op een topic komen provoceren, toevallig net aangemaakt, toevallig net postend in een sterk van mening verschillende thread en minder toevallig, met voorkennis van andere posts en forummers.
't Is zielig maar de afgelopen week hebben we er al een stuk of 5? 6? zo ontdekt en jullie geband.
Een open poll is een idee maar dan nog, de stem is uitgebracht, de balkjes zijn gemanipuleerd en een postje temidden van een discussie die dat dan meldt en aanklaagt gaat weinig verschil maken.

Voorkomen is beter dan genezen, zei mijn bomma altijd

en da was een wijze, vraag straddle maar

Laatst gewijzigd door oriana : 13 augustus 2004 om 15:02.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 16:03   #64
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Polls op het internet houden zijn totaal onbetrouwbaar. Manipulatie is zo gemakkelijk dat er niet meer aan te beginnen is. Zelf heb ik geprobeerd een paar polls op mijn website te houden via de gadgets van 'Bravenet' http://www.bravenet.com/ maar ik heb het maar rap afgevoerd, toen ik merkte dat ik zelf ook herhaaldelijk opnieuw mijn stem kon uitbrengen.

Een publieke poll lijkt nog het beste de werkelijkheid te benaderen, maar ook daar heb ik zelf ook al enkele keren in kunnen foeffelen: onbetrouwbaar.
Oud 25 augustus 2004, 13:50   #65
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George L.
PDR bewijst het tot op heden nog steeds.
Chatters kunnen een ban op hun i.p. evengoed omzeilen.
Ik heb eveneens jaren een chatroom gehost.
Wat bewijst PDR ? Dat hij een zielig kereltje is dat gewoon doet wat anderen ook kunen, maar waar anderen hun tijd niet insteken.

Goe bezig, De Rijck.

Wat baat het om onder een nieuwe nick op dit of op ons forum te komen ? Als je één letter typt val je door de mand en trappen we je er toch met je ** censuur ** af !
Oud 25 augustus 2004, 14:03   #66
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Wat bewijst PDR ? Dat hij een zielig kereltje is dat gewoon doet wat anderen ook kunen, maar waar anderen hun tijd niet insteken.

Goe bezig, De Rijck.

Wat baat het om onder een nieuwe nick op dit of op ons forum te komen ? Als je één letter typt val je door de mand en trappen we je er toch met je ** censuur ** af !
Stom van je om zoveel mensen van je forum te bannen. Je bent al sinds het begin van dit jaar bezig met dat forum en je houdt op dit ogenblik amper 10 actieve posters over. Zonde van de energie, het geld en de tijd. Je zou het beter opgeven en terug naar PI-forum verhuizen.
Oud 25 augustus 2004, 15:19   #67
Jeroen

Standaard

Kritiek op andere fora moet je niet hier uiten, doe dat liever op hun forum of desnoods via pb naar den broeder.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 13:27   #68
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Kaizer / Bloxbuster / Rood Valkje / Groen Valkje / Black Girlke
Op Politicsinfo.net weet men dat "Rood Valkje" een tweede nick was van ThePiano. Evenals "Insp. Canardo". ThePiano kwam daar immers zelf voor uit ook.
Oud 4 september 2004, 14:31   #69
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Dus is het eigenlijk thePiano / Kaizer / Bloxbuster / Rood Valkje / Groen Valkje / Black Girlke?

Indrukwekkende lijst
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 14:35   #70
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Dus is het eigenlijk thePiano / Kaizer / Bloxbuster / Rood Valkje / Groen Valkje / Black Girlke?

Indrukwekkende lijst
ik kan me echt niet voorstellen dat the piano black girlke zou zijn, en bloxbuster ook niet. die anderen, die zeggen mij niet zoveel eigenlijk.
Oud 4 september 2004, 14:51   #71
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

volgens mij is black girlke eerder een vlaamsblokker die de blackpower - terecht - in het belachelijke probeert te trekken. Verdienstelijk werk!
Oud 4 september 2004, 17:09   #72
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
ik kan me echt niet voorstellen dat the piano black girlke zou zijn, en bloxbuster ook niet. die anderen, die zeggen mij niet zoveel eigenlijk.
thePiano: 11.938 postings
+ wat hij op andere fora ook nog neerpent.

Als die daarbovenop nog andere nicks zoveel laat posten, dan wil ik die graageens zien typen.
Dan verslijt hij om de 2 weken een toetsenbord.

Zijn Canardo-impersonatie ken ik van jaren terug, en dat was een grap, dewelke hij direct als komende van zijn hand openbaarde.
Oud 4 september 2004, 17:45   #73
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Als die daarbovenop nog andere nicks zoveel laat posten, dan wil ik die graageens zien typen.

Zijn Canardo-impersonatie ken ik van jaren terug, en dat was een grap, dewelke hij direct als komende van zijn hand openbaarde.
Goh, als die nu eens wilde participiëren in onze keystrokes wedstrijd, dan zouden we nog eens een gang gaan zie!
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij zichzelf vroeg of laat wel kenbaar zou maken als hij een andere nick aanneemt.
Gezien zijn overtuiging en strijd tegen het blok zou het totaal onzinnig zijn om onder andere nicks te posten.
En men mag veel van hem zeggen, niet akkoord gaan met zijn uitlatingen en verwijten dat hij zichzelf al eens voorbij draaft in zijn verbetenheid, onintelligent is hij niet.
Oud 4 september 2004, 20:33   #74
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Ik gebruik geen andere nicks. Ik heb graag dat als ik wat typ dat ze weten dat het van mij komt. Canardo was een vooraf aangekondigde grap en heeft nooit veel getypt, tenzij ik geband werd als thePiano wat dikwijls voorkwam op Blok-forums. Hier heb ik ook een 2de alias, een Canardo-achtige figuur, en die heeft op meer dan een jaar 112 replieken getypt. Die 2de alias is ook bekend bij de moderatoren. Dus, als je wat tegen aliassen hebt moet je bij de bazen je beklag doen. Het zijn zij die het mogelijk maken en het tolereren.

Laatst gewijzigd door thePiano : 4 september 2004 om 20:33.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2004, 21:07   #75
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik gebruik geen andere nicks. Ik heb graag dat als ik wat typ dat ze weten dat het van mij komt. Canardo was een vooraf aangekondigde grap en heeft nooit veel getypt, tenzij ik geband werd als thePiano wat dikwijls voorkwam op Blok-forums. Hier heb ik ook een 2de alias, een Canardo-achtige figuur, en die heeft op meer dan een jaar 112 replieken getypt. Die 2de alias is ook bekend bij de moderatoren. Dus, als je wat tegen aliassen hebt moet je bij de bazen je beklag doen. Het zijn zij die het mogelijk maken en het tolereren.
Straf! Je gebruikt geen ander nicks maar geeft wel toe een 'alias' te bezitten?

Meer nog, jij bent tegen dubbelnicks van anderen???

Wie maakt hier trouwens zijn beklag over dubbelnicks? (Ik heb er alleszins maar één...)

Voor zover ik weet worden zeikerds met dubbelnicks al geweerd door de moderators. Dubbelnicks worden immers niet voor niks gebruikt maar, bijvoorbeeld, als je geband wordt op Blokfora.

Ben jij op dit forum ook niet al niet meer dan één keer geband?

Het gebeurt dus niet alleen op 'Blokfora'....
Oud 4 september 2004, 21:15   #76
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Straf! ....
Ik vind dat ook.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be