Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2013, 16:20   #61
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
De christianofobie is niet te harden in Europa.
heerlijk stukje!

Citaat:
De paus spreekt vooral zijn zorg uit over de 'vijandigheid en vooroordelen' jegens het christendom in Europa. Volgens hem wordt de kerk belaagd door nationale regeringen en Europese instellingen, die hun opvattingen over het homohuwelijk en abortus willen opdringen.

Ook het gebruik van christelijke godsdienstige symbolen in de publieke ruimte staat onder druk in Europa, volgens Benedictus. Hij noemde het oprukkende secularisme even erg als religieus fanatisme.

'Ik spreek de hoop uit dat in het Westen, en in het bijzonder in Europa, een eind zal komen aan de vijandigheid en vooroordelen tegen christenen die vastbesloten zijn hun levens in te richten op een manier die overeenkomt met de waarden en principes zoals die zijn verwoord in het Evangelie', aldus de paus.

Woordvoerders van het Vaticaan hebben al eerder hun zorgen geuit over toenemende 'christianofobie' in het Westen. Zo heeft de rooms-katholieke kerk kritiek op een Brits wetsvoorstel, de Equity Bill, dat ertoe zou kunnen leiden, zo wordt gevreesd, dat kerken gedwongen worden homo's en transseksuelen in dienst te nemen.
vooral dat laatste vind ik heerlijk. Vanaf nu worden moskees dus ook verplicht om openlijke homo's en transseksuelen in dienst te nemen? We gaan ze toch niet discrimineren neem ik aan?

En kritiek op hun symbolen... jaja dat is vervolging.

Binnenkort moet christianofobie dus ook worden bestraft, ik ga het alvast aan Dhimmie Bertje doorgeven!

Dat nieuwe pauske ligt me wel.

oops... het was nog onzen Benny die dit heeft gezegd!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2013 om 16:21.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2013, 16:36   #62
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Binnenkort moet christianofobie dus ook worden bestraft, ik ga het alvast aan Dhimmie Bertje doorgeven!
Marjan zal u dankbaar zijn.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2013, 17:09   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Marjan zal u dankbaar zijn.
de mail is al weg sé.

ik heb hem ook gezegd dat er een grotere minderheid aan christenen is in dit land die op zijn steun rekenen, dan die kleine minderheid aan moslims.

Straks dus niet meer lachen met den Benny of de Frans - of drie maanden den bak in! voil�*.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2013 om 17:11.
Oud 17 juli 2013, 20:07   #64
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Choudary «Rigby was niet zomaar iemand, hè. Hij heeft vrijwillig bij de Britse troepen in Afghanistan gediend, zijn machinegeweer op moslims afgevuurd. Dat hij teruggekeerd is en zijn uniform heeft uitgetrokken, betekent niet dat hij onschuldig is.»
Niet zomaar op moslims afgevuurd. Op de Taliban. Of wil meneer de haatbaard shariaanhanger zeggen dat hij achter de taliban staat (wat mij niet zou verwonderen) of wil meneer de haatbaard zeggen dat een niet-moslim geen terroristen mag bestrijden als het toevallig moslims zijn ? (wat mij ook niet zou verwonderen)
Mogen niet-moslimagenten wel criminelen oppakken die moslim zijn ? Vandaar die vele rellen in londen, Parijs, Brussel, Denemarken, Zweden enz enz. telkens een shariacrimineel tijdens zijn rooftochten het leven laat
Oud 17 juli 2013, 20:36   #65
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Niet zomaar op moslims afgevuurd. Op de Taliban. Of wil meneer de haatbaard shariaanhanger zeggen dat hij achter de taliban staat (wat mij niet zou verwonderen) of wil meneer de haatbaard zeggen dat een niet-moslim geen terroristen mag bestrijden als het toevallig moslims zijn ? (wat mij ook niet zou verwonderen)
Mogen niet-moslimagenten wel criminelen oppakken die moslim zijn ? Vandaar die vele rellen in londen, Parijs, Brussel, Denemarken, Zweden enz enz. telkens een shariacrimineel tijdens zijn rooftochten het leven laat
Dat moet jij weten, jij bent de expert.
Je bent meer met islam bezig dan veel moslims denk ik...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2013, 20:59   #66
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat moet jij weten, jij bent de expert.
Je denkt dan wel verkeerd.
Oud 17 juli 2013, 22:41   #67
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Je denkt dan wel verkeerd.
Geef mij eens een voorbeeld van een bericht dat niet moslims of islam gaat.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 05:54   #68
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Geef mij eens een voorbeeld van een bericht dat niet moslims of islam gaat.
Makkelijk. Kindergartenvraag.
Alle berichten waarin moslims andersdenkenden in mekaar rammen of kapotmaken, you name it. Moslims zeggen zelf dat dat geen moslims zijn.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 06:55   #69
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Besef wel dat jullie niet veel anders kunnen dan kinderen maken en met gekochte of gestolen wapens vechten. Het is een goede zaak dat de islamitische cultuur zo achterlijk is, dat geeft ons een kans. Ook al hebben ze een grote meerderheid.

Kijk bijvoorbeeld naar de 6-daagse oorlog in Israël. 3 grote moslimlanden in de pan gehakt door een paar Joden. Irak en Afghanistan duurde ook niet lang, op een paar schooierige guerilla strijders na.
De doorsnee moslimstrijder heeft dan ook het iq van een bokaal ingemaakte pruimen.
http://www.liveleak.com/view?i=c92_1...952&comments=1

Geen wonder dat de US marines er telkens één grote slachtpartij van maken indien het tot een confrontatie komt met die uilskuikens.
Zo'n leuke schietschijven.

Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 09:12   #70
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze kunnen nog geen kleine militie in Libanon verslagen...
Nee . Ze bombarderen ineens heel Libanon plat , als ze dat zouden willen en in één moeite ook heel Syrië en Jordanië als dat ooit strikt noodzakelijk zou zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 09:32   #71
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Het zou een hele stap vooruit zijn als sekten en godsdiensten op basis van hun specifieke ideologie en de systematische interpretatie van hun geschriften als 'misdaden tegen de mens(elijk)heid' kunnen worden beschouwd. Indien de westerse politici consequent zijn, kunnen ze er al een paar op hun lijstje zetten.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 07:03   #72
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:

Het is slechts een kwestie van tijd.
Jullie snappen het toch echt niet he.
Denk je nu echt dat als je met je Islam Europa verovert, wat idd een kwestie van tijd zou kunnen zijn, dat al de rijkdom die de huidige Westerse bevolking van Europa nu bezit plots aan jullie toebehoort?
Die rijkdom is er niet gewoon om te nemen hoor (in tegenstelling tot landen waar olie uit de grond spuit bvb.), het is de Westerse bevolking die ze binnenhaalt. Handelen en ondernemen zit nu eenmaal in onze Westerse cultuur ingebakken, iets wat je absoluut niet kan zeggen van de Islamitische cultuur, de incompatibiliteit van deze cultuur met andere culturen en intollerantie tov o.a. vrouwen, homos etc. laat dit gewoon niet toe.
Islam is de dominante cultuur en religie in landen waar zwart goud uit de grond spuit, toch is het overgrote deel van de bevolking van de meeste van die landen straatarm in vergelijking met de mensen Europa bvb.
Denk je nu echt dat als je morgen de westerse cultuur hebt weggevaagd uit Europa, dat je de rijkdom die er momenteel nog is hierbij niet mee zal hebben weggevaagd? Je zal nog armer zijn dan de mensen in die "rijke" olielanden want nu ga je het geld zelf moeten binnnenhalen.
De mensen die die rijkdom momenteel binnenbrengen en onderhouden in Europa, de handelaars, de ondernemers, de hooggeschoolden, ... die vertrekken gewoon hoor en gaan elders hun rijkdom opbouwen.
Dus, doe vooral zo verder, je mag je arm Islamitisch Europa hebben, geen probleem, wij maken het elders wel.
Ik ben alvast al vertrokken.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 07:13   #73
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Denk je nu echt dat als je met je Islam Europa verovert, wat idd een kwestie van tijd zou kunnen zijn, dat al de rijkdom die de huidige Westerse bevolking van Europa nu bezit plots aan jullie toebehoort?
Die rijkdom is er niet gewoon om te nemen hoor (in tegenstelling tot landen waar olie uit de grond spuit bvb.), het is de Westerse bevolking die ze binnenhaalt. Handelen en ondernemen zit nu eenmaal in onze Westerse cultuur ingebakken, iets wat je absoluut niet kan zeggen van de Islamitische cultuur, de incompatibiliteit van deze cultuur met andere culturen en intollerantie tov o.a. vrouwen, homos etc. laat dit gewoon niet toe.
Islam is de dominante cultuur en religie in landen waar zwart goud uit de grond spuit, toch is het overgrote deel van de bevolking van de meeste van die landen straatarm in vergelijking met de mensen Europa bvb.
Denk je nu echt dat als je morgen de westerse cultuur hebt weggevaagd uit Europa, dat je de rijkdom die er momenteel nog is hierbij niet mee zal hebben weggevaagd? Je zal nog armer zijn dan de mensen in die "rijke" olielanden want nu ga je het geld zelf moeten binnnenhalen.
De mensen die die rijkdom momenteel binnenbrengen en onderhouden in Europa, de handelaars, de ondernemers, de hooggeschoolden, ... die vertrekken gewoon hoor en gaan elders hun rijkdom opbouwen.
Dus, doe vooral zo verder, je mag je arm Islamitisch Europa hebben, geen probleem, wij maken het elders wel.
Ik geef U groot gelijk.
Europa zal niet de eerste hoogstaande cultuur zijn die door de moslims wordt leeggezogen en dan als een leeg omhulsel blijft bestaan. Ze hebben nooit iets anders gedaan. Het probleem ontstaat voor islam pas als ze heel de wereld hebben onderdrukt en nergens meer kunnen gaan parasiteren. Dan worden het wereldwijd de Nieuwe Middeleeuwen.

Oud 19 juli 2013, 07:42   #74
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, het is "slechts een kwestie van tijd". Daar ben ik mij zeer van bewust. En het resultaat zal niet zijn een enthousiaste bekering tot de Islam. Wél een keiharde en meedogenloze burgeroorlog.
Ik denk dat ge gelijk hebt. Feit is wel dat die moslims gelukkig ook zelf onder elkaar vechten en moorden. Als we nu slim zijn zorgen we dat ze daar het meest van hun tijd insteken. Het moet toch mogelijk zijn om dat te bewerkstelligen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 07:53   #75
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik zeg eerlijkheidshalve dat ik Broder en Peters niet ken, maar als ik beide scenario's zoals ze hier beschreven staan, lees, denk ik dat het het scenario van Peters zal worden.
Dan zijn ze het hier in de EU toch niet 5 voor 12 maar eerder 1 voor twaalf aan het laten komen. En dat alles dankzij die pamperaars en linkiewinkies allerhande.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juli 2013 om 07:54.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 08:03   #76
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee . Ze bombarderen ineens heel Libanon plat
Waarom zouden ze dat doen?

Het is niet alsof de shiieten populair zijn in Libanon, en multiculti tussen de sunnieten, druzen en christenen in wonen.

Het volstaat van de sjiitische ghettos te bombarderen.

De anderen sekten zullen in het publiek veel misbaar maken, maar in hun eigen zullen ze denken, "net goed, juist wat die klootzakken verdienen".

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 19 juli 2013 om 08:03.
Karel Martel B is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 08:05   #77
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ze kunnen nog geen kleine militie in Libanon verslagen...
Je kan geen guerillia's verslaan als je niet bereid bent een heel gebied te ontvolken.
Oud 19 juli 2013, 08:08   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het probleem ontstaat voor islam pas als ze heel de wereld hebben onderdrukt en nergens meer kunnen gaan parasiteren. Dan worden het wereldwijd de Nieuwe Middeleeuwen.
U bent wel heel positief. Kijk eens naar Soedan, Afghanistan, Yemen...
De enige reden waarom sommige hardcore moslimgebieden nog enigzins aan de 20ste eeuw lijken te komen is grondstoffen en de wil van het westen en verre oosten daar goed voor te werken en nog eens te betalen.
Oud 19 juli 2013, 08:09   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat mag U weten (van denken verdenk ik U niet meer).
Maar ik ga ervan uit dat kennis nooit verloren is, en in het geval van religie in mijn motto "ken uw vijand".
Oud 19 juli 2013, 08:22   #80
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Na Europa zal Australië veroverd worden. Vluchten is uitstel van executie, er valt nergens te ontkomen aan de islamitische wereldheerschappij!
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be