![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De monarchisten hebben gelijk dat België geen democratie verdraagt. Dus bestrijd niet de koning maar vestig de democratie.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 21 juli 2013 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Sinds er een gebrek aan moderatie is ben je stukken minder inhoudelijk gaan reageren maar ik hoop dat zelfs jij kan toegeven dat je met een cirkelredenering aan het werken bent. Raf: Hij is een idioot dus zijn uitspraak zijn idioot. Persoon B: Waarom is hij een idioot? Raf: Zijn uitspraken zijn idioot dus hij is een idioot. Persoon B; Maar wat is er dan idioot aan zijn uitspraken? Raf: Hij is een idioot dus zijn uitspraken zijn idioot. Persoon B:...never mind...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Een erfelijke monarchie staat nu eenmaal haaks op democratie. Het idee dat iemand op basis van een middeleeuwse erfopvolging arts zou worden, zou door iedereen als absurd en surrealistisch worden bestempeld. Maar als het gaat over een staatshoofd, zouden we erfopvolging volkomen normaal moeten vinden"
Goh...een hele paragraaf van een VBer zonder ''moslims'' of ''vreemdelingen''.... Nu nog wachten op een partij die dit haar hele programma volhoudt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is Annemans ook tegen het erfenisrecht in het privaatrecht ?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 22 juli 2013 om 01:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 juli 2013 om 02:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() [quote=Raf;6726564]Dat dacht je dan verkeerd. Ik heb alleen weinig zin om tijd en energie te spenderen aan een scheldorgeltje zoals jij.[/QUO iemand die een blote kont als avatar gebruikt ,daar moet je niet veel meer dan stront van verwachten ,zo weinig mogelijk woorden aan vuil maken zou ik zeggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Is Filip verkozen? Wanneer dan? Heb ik iets gemist?
![]() |
#72 |
|
![]() In België ligt de uiteindelijke beslissingsmacht niet bij de bevolking. Er bestaat immers geen burgerinitiatief.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 1830 koos de meerderheid voor een monarchie. Zoiets vergeet je natuurlijk gemakkelijk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beslissingsmacht ligt wel degelijk bij de bevolking. Op gepaste tijdstippen kan de kiezer zijn stem uitbrengen over het gevoerde beleid en het te voeren beleid. Meer moet dat niet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsjee. De meerderheid van wie of wat precies?
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 juli 2013 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meerderheid van het Belgische volk.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit begrepen waarom, Vlaanderen was arm en Wallonië was rijk. Ze hadden ons gewoon links moeten laten liggen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat een groot deel van de bevolking het niet kan schelen, en dan een harde kern die voorstander is, ofwel wegens simpelheid, of omdat ze zo zijn opgevoed, of omdat ze er voordeel aan hebben. Die groep wordt met de jaren kleiner. En dan heb je een groot aantal mensen die de monarchie het liefst zien verdwijnen, vooral omdat ze het koningshuis oudbollig vinden, en niet democratisch. Deze groep wordt groter en groter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |