![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is het gevolg van hun blinde haatstrijd tegen de Vlaamse stem. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het VB en N-VA niet meer bestaan, zullen er altijd nieuwe Vlaamsgezinde partijen opstaan, mocht belgique dan nog bestaan, quoi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het Vlaams Belang en de N-VA wel wat meer zijn dan verzamelaars van foertstemmen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang was recent nog de grootste Vlaamse Partij en ze hebben zich in een Cordon laten stoppen. Daarom is het het gevoerde beleid inderdaad hun schuld.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dan.
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB heeft zich niet in een cordon laten stoppen. Hoewel ze er ongetwijfeld niet kleiner door geworden zijn, is er geen enkele VBer die heeft staan vragen om het cordon. Dat is maar een mythe die voornamelijk moet dienen om het ondemocratische cordon te kunnen goedpraten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik de naam 'Zion' combineer met de bijhorende schermafbeelding dan kan ik niets anders besluiten dan dat er hier een nogal sterke vorm van grootheidswaan aanwezig is, zeker gezien het niveau van de postings.....
![]() Negeerlijst lijkt mij de enige remedie..... ![]()
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige vind ik uw vraag een beetje raar. U vraagt zich af wat een oppositiepartij heeft bereikt? Dat is net als vragen: "Wat heeft de BUB al bereikt?", "Wat heeft de PvdA al bereikt?", "Wat heeft LDD al bereikt?", "Wat heeft de partij van Modrikamen al bereikt?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verschuift de schuld. Niet het Vlaams Blok/Belang heeft zich in een cordon laten stoppen; het werd er met alle geweld in geduwd. Alle middelen werden aangewend om dat uiteindelijk te kunnen doen. Tot zelfs een rechtszaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele kiezer heeft op zijn stembiljet de redenen aangegeven waarom hij op deze of gene partij heeft gestemd. De notie "foertstem" is dan ook een product van een denken dat de kiezer in goeden en slechten indeelt en een bepaalde, onbewezen intentie bij een bepaalde groep legt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Toen" hadden ze ook "lijsten". Niet elkeen kan een Klojo-kabouter wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad jammer dat jouw logica mank loopt en je het niet uitgelegd krijgt. Het vliegtuig is wel degelijk een opvolger van een boot om naar de VS te trekken en je kan het dus bekijken als een boot 2.0.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk vorm van geweld en welke middelen werd er gebruikt en door wie ? De rechtszaak heeft het Vlaams Blok niet klein gekregen. Integendeel. Het Vlaams Blok is na het proces onder de naam Vlaams Belang als een Phoenix herrezen en werd groter dan ooit te voren. Het heeft tot 2010 geduurd vooraleer een afscheuring van de Volksunie het electoraal record van het Vlaams Belang klopte.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om Spiderman te citeren: "With great powers come great responsability". Als grootste partij heb je veel powers.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 juli 2013 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Vlaamse stem is in se pro België omdat Vlaanderen de meerheid uitmaakt van ons land.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |