![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch zijn er nog regelmatig zwangerschappen waarbij beide partijen uit de lucht komen gevallen....
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan ik dat zeker niet goed keuren,voor niemand is dat goed,maar het gebeurd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ge kunt mensen onmogelijk verbieden zich voort te planten (aangezien het hun eicellen/zaadcellen/voortplantingsorganen zijn). Zelfs als de risico op een gehandicapt kind groter zijn. Onverantwoord zou ik het zeker vinden, maar om het daarvoor bij wet te gaan verbieden.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALL in the family
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 juli 2013 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Liever een maatschappij die in vrijheid ten onder gaat dan één die onder dwang in stand wordt gehouden. De mens (velen toch) zijn niet de slimste wezens, maar ook domme wezens hebben recht op vrijheid, dus ook de vrijheid om onverantwoord te zijn. Zolang ze de vrijheid van anderen niet beknotten met hun onverantwoordelijkheid. Hier kunt ge stellen dat het evt. gehandicapte kind zijn vrijheid beknot is door hun onverantwoordelijkheid. Maar er zijn evengoed koppels die kinderen op de wereld zetten waar dit onverantwoord is. Of willen we een wereld waarin ge eerst expliciete toestemming aan de overheid moet vragen vooraleer ge aan kinderen moogt beginnen?
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoop dan ook dat jij MIJ niet laat opdraaien voor de mismaakte DNA creeps die er mogelijk uit voortvloeien?
Of vind je dat ik dan weer ineens "oewei zein allemal saman verantwordeliek"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie is de dictatuur van de dommen. En welke vrijheid? De keuze tussen macdonalds en de quick, tussen een iPhone of een galaxy.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als er iets zou mogen bepalen dat mensen tesamen aan kinderen mogen beginnen, zijn het wel computers die puur op gemeten gegevens een aantal parameters volgen, en daaruit "ja of nee" puren.
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Ik heb daar nu eens écht geen probleem mee, liefde is een vreemd beestje. Seks met familieleden is niet aan mij besteed, maar ach, als je maar gelukkig bent.
Of die mensen kinderen mogen maken, daar valt wel over te discussiëren. Laatst gewijzigd door plakker : 26 juli 2013 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Shame and Scandal in the Family.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moge dan niet verboden zijn wel zeer ongewenst!
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik betaal ook mee voor de ziektekosten voor de levercirose van iemand die zijn eigen iedere dag lazarus zuipt. Trouwens, ondanks het feit dat incest niet verboden is, valt het aantal mismaakte kinderen dewelke voortvloeien uit zulke relaties toch best mee, niet?
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom? Hebt gij er last van?
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, vrijheid is een prachtwoord, en een utopie. Want vrijheid stopt waar die van een ander begint.
Ook zijn er maar bitter weinig mensen die met vrijheid om kunnen binnen een samenleving. Getuige de zovele religies. En dan het feit dat de grootste hoop mensen alleen maar goed is om van goed eten slechte stront te maken, maakt van vrijheid een illusie.
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik meen het helaas, maar ga eens langs in een universitair ziekenhuis.
Ga eens aanschuiven tussen de anderen voor een gewone RX of scan, waar je allen samen in de wachtrij zit. Kijk eens rond je ... Wat en wie zie je? Ik heb daar bijzonder schrijnende toestanden gezien ... Meestal met een bepaalde kleur. Idem dito voor de afdeling pediatrie ... Daar blijft het niet toe beperkt mits die tweede- en derdegeneratiepatiënten ondertussen al ouder geworden zijn. In het ziekenhuis had ik zo iemand bij me op de kamer. Ondoenbaar voor de verpleegkundigen en verzorg(st)ers en medepatiënten. Geen communicatie mee mogelijk, geen verzorging toelatend, constant op het belletje drukkend, constant aandacht vragend maar dus niet in de mogelijkheid om te communiceren, ... (en constant familie erbij die alles communiceert en ervoor zorgt dat ons sociaal vangnet maximaal uitgeput wordt. Ze eisen allemaal een sociaal assistent op de kamer die zorgvuldig moet uitleggen waarvan ze allemaal kunnen trekken... Wachtlijsten voor gehandicaptenzorg verlengd, iemand? Orgaandonaties voor specifieke groepen nodig, iemand? Straf is trouwens dat je de echte invalide allochtonen (mentaal geretardeerden of minder intelligenten zie je daarentegen heel vaak - en je hoort ze ook ...) nooit in het openbaar ziet... Dat mag niet. Invalide zijn is straf Allah's. ![]() Geholpen worden bij medische problemen, waarvoor er velen naar hier komen, is dan weer geschenk Allah's. Belastingsbetaler, competente medische zorg? Nope ... Die dragen niets bij. In de Belgische pers is er natuurlijk niets over te vinden, maar zoals steeds is men in NL weer een stapje voor: Citaat:
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: het verstoken worden is niet te wijten aan discriminatie of racisme zoals menig poco zal willen insinueren, maar wel aan het feit dat hun cultuur/religie invaliditeit en ziekte als gevolg van iets ziet wat men zou hebben misdaan. Straf Allah's dus. Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote] Citaat:
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...ls-taboe.dhtml Trouwens, veel van die "losse pollekes" of "heetgeblakerde" allochtonen die geen vrouw kunnen laten passeren, zijn in hetzelfde bedje ziek: verstandelijk beperkt ... De "goede, gewone allochtoon" die wel succesvol hogere studies beëindigd heeft, vele joboppurtiniteiten krijgt (zeker in de Vlaamse politiek) en werkt en die we allen kennen, is degene die niet-verstandelijk beperkt is ... Jongeren - school moet hervormd worden omdat ze niet meekunnen - geweld om een scheet - overlast - torenhoge werkloosheid - levenslange leefloners of ZIV-uitkeringen - geen talenkennis - geen integratie -... Ziet iemand het verband?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat heeft trouwens geleid naar dit onderzoek:
Citaat:
![]() |
![]() |