Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2013, 09:26   #61
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Oh, negeren van postings die niet goed uitkomen is wel een kunst die U goed beheerst.
Wat heb ik genegeerd dan?
Khalid Bin Waleed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 10:10   #62
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed Bekijk bericht
bv dit

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Zondebokken voor wat?
Het gaat goed met vlaanderen, de walen proberen ons alleen omlaag te sleuren en moslims creëren hun eigen problemen. Het zijn net die 2 groepen die constant naar vlaanderen komen om hun problemen op te lossen, niet omgekeerd hé.
Noem eens een vlaams probleem(!) waarbij we moslims ten onrechte als zondebokken nemen.

Het zijn allemaal moslim problemen waarbij ze zagen en klagen dat de vlaming het moet oplossen, het lijken wel debielen die niets zelf kunnen oplossen. In tegenstelling tot andere allochtonen die zich grotendeels weten te integreren in een paar generaties.

Met Roma als uitzonderingen want die inteelten nog meer dan moslims, daar helpt enkel een sterilisatie programma blijkbaar wat ze in oost-europa dan ook doen.
http://www.huizetriest.be/File/Roma_onder_de_Romas.pdf

Citaat:
Allemaal mensen die leefden in
dezelfde omgeving en echt familie
van elkaar zijn (geen verre familie
maar dichte familie). Het gaat
telkens om zeer grote gezinnen.
Mensen met heel veel kinderen.
Er worden ook heel dikwijls en
al generaties lang relaties aange-
gaan binnen dezelfde familie.
Met
de gekende gevolgen! Mensen
met een matig mentale handicap,
huwen en hebben vele kinderen.
Soms had ik de indruk: ‘Ik leef hier
tussen de mentaal gehandicapten’
Nieuw onderzoek naar gedwongen sterilisatie bij Roma
http://ipsnouvelles.be/news.php?idnews=4501

Dus beste moslims, doe maar verder met jullie inteelt, uiteindelijk zijn er oplossingen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 29 juli 2013 om 10:18.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 10:18   #63
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Zowat elke reactie op Doomy's premisse.

Maar de posting die U zo heerlijk vind, is niet meer dan een stukje simplistische agitprop, waar ik op een paar minuten tijd een variante van schreef.

Citaat:
Goed dat je zelf even vermeldt dat jullie vroeger nog andere zondebokken hadden :
Al die heidenen en dhimmies, voor niks goed uitgezonderd slavenarbeid. En die Soennie's, Druzen, Soefies, Wahabisten, Shiïten en alle andere , met moeite goed om de gaskachel mee te vullen. Met andere woorden : jullie hebben altijd zondebokken nodig en vinden er altijd wel nieuwe. Omdat jullie zelf geen leven hebben en te lam zijn om er iets aan te veranderen. Altijd is het de schuld van een ander; nooit ligt het aan jullie zelf. Dan moet je immers zelf niks doen en kun je voor de schotel TV blijven zitten. Als jullie wereld verdwijnt, dan zal jullie eigen lamlendigheid daar de oorzaak van zijn; niet al die zondebokken van jullie.
Oud 29 juli 2013, 10:33   #64
Khalid Bin Waleed
Banneling

Standaard

Citaat:
Is pure comedy.
Khalid Bin Waleed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 10:39   #65
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Is pure comedy.
lol, als iemand de zondebokken aanhaalt die moslims uitgemoord hebben dan is het opeens comedy, vreemde humor heb jij meneer.
Oud 29 juli 2013, 16:47   #66
Nvalid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
In het blunderboek der forums?
eentje om in te kaderen wat de essentie weergeeft van forum.politics.be
Nvalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 17:14   #67
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nvalid Bekijk bericht
eentje om in te kaderen wat de essentie weergeeft van forum.politics.be
Vind je?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 17:43   #68
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Doomy laat ze alle hoeken van de kamers zien.
Ik denk dat Doomy geconstipeerd is.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 19:28   #69
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Doomy laat ze alle hoeken van de kamers zien.
Die uitdrukking wordt vooral gebruikt bij sex, t'is maar om te zeggen.

Oud 29 juli 2013, 20:31   #70
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar de posting die U zo heerlijk vind, is niet meer dan een stukje simplistische agitprop, waar ik op een paar minuten tijd een variante van schreef.
Als we hier dan toch simplistisch willen zijn over alle mogelijk denkbare zondebokken, dan kan ik ook wel op dit nivo diskussiëren. Maar dan ter verdediging van de zondebokken. Kwestie van het evenwicht in de kaffeepraat wat te herstellen en het ook eens op te nemen voor de gemakkelijke slachtoffers waar iedereen op zit te kloppen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 29 juli 2013 om 20:33.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 20:37   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Als we hier dan toch simplistisch willen zijn over alle mogelijk denkbare zondebokken, dan kan ik ook wel op dit nivo diskussiëren. Maar dan ter verdediging van de zondebokken. Kwestie van het evenwicht in de kaffeepraat wat te herstellen en het ook eens op te nemen voor de gemakkelijke slachtoffers waar iedereen op zit te kloppen.
Pst, ik probeerde het gemakkelijk te houden van Kameel met Weed , maar ook voor U is het duidelijk te moeilijk.

En evenwicht? Op zijn Nietzsches gevraagd "waarom"?

Laatst gewijzigd door maddox : 29 juli 2013 om 20:37.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 20:47   #72
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En evenwicht? Op zijn Nietzsches gevraagd "waarom"?
Omdat ik het type ben die de straat opkomt om de zwakken te helpen. Als een bende nozems en hun meelopers-pestkoppen een kind, een oud vrouwtje, of iemand die gewoon "anders" is ambeteren, dan kom ik tussen om die nozems ongeacht hun afkomst op hun donder te geven. Dus, kom maar allemaal op (als jullie tenminste jullie luie krent kunnen opheffen). Ik ben niet bang uitgevallen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 29 juli 2013 om 20:48.
Oud 29 juli 2013, 20:48   #73
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ik het type ben die de straat opkomt om de zwakken te helpen. Als een bende nozems en hun meelopers-pestkoppen een kind, een oud vrouwtje, of iemand die gewoon "anders" is ambeteren, dan kun ik tussen om die nozems ongeacht hun afkomst op hun donder te geven. Dus, kom maar allemaal op (als jullie tenminste jullie luie krent kunnen opheffen).
Guttegutte toch, een toetsenbord held.
Oud 29 juli 2013, 20:52   #74
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Guttegutte toch, een toetsenbord held.
Als je ooit nog te maken hebt gehad met moordzuchtige psychopaten en flippende junks die met een gebroken fles zitten te zwaaien laat je je inderdaad niet meer afschrikken door een toetsenbord. Maar dit is een ander verhaal.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 29 juli 2013 om 20:53.
Oud 29 juli 2013, 20:59   #75
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ik het type ben die de straat opkomt om de zwakken te helpen. Als een bende nozems en hun meelopers-pestkoppen een kind, een oud vrouwtje, of iemand die gewoon "anders" is ambeteren, dan kom ik tussen om die nozems ongeacht hun afkomst op hun donder te geven. Dus, kom maar allemaal op (als jullie tenminste jullie luie krent kunnen opheffen). Ik ben niet bang uitgevallen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 21:15   #76
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat goed met vlaanderen,
"Vlaanderen"/Groot-Antwerpen is gewoon zelfvoldaan en vadsig, en gaat daardoor achteruit. Over 20 jaar steekt Wallonië Vlaanderen voorbij, al was het maar omdat de Waalse ekonomie al enkele jaren sneller groeit dan de Vlaamse, en de Vlaamse bevolking sneller verouderd dan de Waalse. Waarschijnlijk zijn er dan zelfs transfers in de omgekeerde richting (het begint al met de wallonizering van Limburg).

Ik kom regelmatig in Wallonië, en daar is vanalles aan het veranderen. Walen beginnen zelfs moeite te doen om Nederlands te praten tegen Vlaamse bezoekers, wat enkele jaren geleden nog ondenkbaar was. Enkele jaren geleden was ik instruktor op zowel Vlaamse als Waalse vakantiekampen. Mijn vaststelling? De Vlaamse kampen zaten vol onopgevoede vierdewereldkinderen, echt schrijnend. De Waalse tegenhangers daarentegen zaten vol goed opgevoede en beleefde kinderen, waarvan een niet onaardig aantal zelfs tweetalig Frans/Nederlands was. Als dit de toekomstige generaties zijn die het over een kwart eeuw in Vlaanderen en Wallonië voor het zeggen zullen hebben, dan ziet het er slecht uit voor Vlaanderen en goed voor Wallonië.

Citaat:
de walen proberen ons alleen omlaag te sleuren en moslims creëren hun eigen problemen. Het zijn net die 2 groepen die constant naar vlaanderen komen om hun problemen op te lossen, niet omgekeerd hé.
Dit is precies wat ik bedoel: altijd is het de schuld van een ander, nooit ligt het aan zichzelf. Als "Vlaanderen"/Groot-Antwerpen erop achteruit zal gaan zal dit vooral door de eigen zelfvoldane en xenofobe vadsigheid zijn. De nakomelingen van die vervloekte moslims zullen dan de pampers verversen van de seniel geworden autochtone Vlamingen, en de nakomelingen van die vervloekte Walen zullen de rekening voor de Vlaamse vergrijzing helpen betalen.

westhoek.jpg
Oud 30 juli 2013, 00:43   #77
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Moeten we nu plots wél nuanceren nu het over autochtonen gaat?
De allochtonen-knuffelende volksverraders eisen toch dat we nuanceren als het over allochtonen gaat ? Waarom zou dat anders moeten zijn als het over onze autochtone broeders gaat ? Wil je nu beginnen discrimineren of zo ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2013, 00:55   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je ooit nog te maken hebt gehad met moordzuchtige psychopaten en flippende junks die met een gebroken fles zitten te zwaaien laat je je inderdaad niet meer afschrikken door een toetsenbord. Maar dit is een ander verhaal.
Ik ben heel blij voor U dat U zo'n situaties tegenkomt.

Waarom kom ik zo'n zaken niet tegen?
Oud 30 juli 2013, 01:05   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Vlaanderen"/Groot-Antwerpen is gewoon zelfvoldaan en vadsig, en gaat daardoor achteruit. Over 20 jaar steekt Wallonië Vlaanderen voorbij, al was het maar omdat de Waalse ekonomie al enkele jaren sneller groeit dan de Vlaamse, en de Vlaamse bevolking sneller verouderd dan de Waalse. Waarschijnlijk zijn er dan zelfs transfers in de omgekeerde richting (het begint al met de wallonizering van Limburg).
U vergeet blijkbaar in dit stuk posting een paar dingetjes.
De hoofdmoot van de "vlaamse" jonkies nu brabbelen allerlei arabische of slavische dialecten. Niet moeilijk dat we een teloorgaande economie mogen aanschouwen. We hebben hier in Vlaanderen niet de volgende kampioen kamelenjockey, of de volgende guinnesrecordhouder schapenkelen nodig. Wat we nodig hebben zijn mensen die van aanpakken weten, niet van afpikken of inchallah.

Dat de "Echte Walen" wakker aan't worden zijn, en duidelijk zien dat Vlaanderen de PS hangmat niet veel langer kan ophouden, is geen slechte zaak, alleen is de vraag, gaan ze zo snel mogelijk dat armlastige vlaanderen dumpen, of gaan ze voor de laatste druppels?

En wat betreft de schuld van dat alles? Vrij simpel, U mag als internetheld Uw moed tonen en flessenzwaaiende idioten te lijf gaan, en er zonder kleerscheuren of rechtszaken vanaf komen, in de realiteit gaat het net iets minder sprookjesachtig aan toe.
Als een "ouwe belg" een Guido Demoor doet, en het overleeft, dan is de kant nagenoeg 100% dat het een levensverwoestende rechtszaak gaat worden, om duidelijk te laten zien wie welke agenda heeft, en Oh Wee dat het gepeupel er tegen in gaat.

Maar da's fantasie volgens U?
Oud 30 juli 2013, 07:09   #80
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik kom regelmatig in Wallonië, en daar is vanalles aan het veranderen. Walen beginnen zelfs moeite te doen om Nederlands te praten tegen Vlaamse bezoekers, wat enkele jaren geleden nog ondenkbaar was. Enkele jaren geleden was ik instruktor op zowel Vlaamse als Waalse vakantiekampen. Mijn vaststelling? De Vlaamse kampen zaten vol onopgevoede vierdewereldkinderen, echt schrijnend. De Waalse tegenhangers daarentegen zaten vol goed opgevoede en beleefde kinderen, waarvan een niet onaardig aantal zelfs tweetalig Frans/Nederlands was. Als dit de toekomstige generaties zijn die het over een kwart eeuw in Vlaanderen en Wallonië voor het zeggen zullen hebben, dan ziet het er slecht uit voor Vlaanderen en goed voor Wallonië.
Opletten met die sprookjes, hier beweert Demotte dat Wallonië rijker is dan Vlaanderen.
http://www.beursduivel.be/fondsen--e...laanderen.html
Citaat:
Demotte wijst er ook nog op dat het handelsoverschot van Wallonië vorig jaar 30 miljard euro bedroeg. Terwijl Vlaanderen een tekort had van 17 miljard euro.
Voorlopig blijken het sprookjes en niet meer dan schommelingen, ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees er voor. Nu halen ze ons wat in omdat de extra belastingen en bijbehorende faillissementen vooral vlaanderen treffen, meer belastingen zal voor minder inkomsten zorgen.

Citaat:
Dit is precies wat ik bedoel: altijd is het de schuld van een ander, nooit ligt het aan zichzelf. Als "Vlaanderen"/Groot-Antwerpen erop achteruit zal gaan zal dit vooral door de eigen zelfvoldane en xenofobe vadsigheid zijn. De nakomelingen van die vervloekte moslims zullen dan de pampers verversen van de seniel geworden autochtone Vlamingen, en de nakomelingen van die vervloekte Walen zullen de rekening voor de Vlaamse vergrijzing helpen betalen.
Als Wallonië elk jaar zoveel miljarden nodig heeft van ons dat we het niet eens kunnen weigeren om te geven, hoe is dit de schuld van Vlaanderen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be