![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!
Een wansmakelijk stukje Poetinbashing overgoten met een verzuurd homosausje. Nu is het wel zo dat zelfs agressieve druggebruikers zoals Trayvon en minderjarige kerels welke in het park vlug even een centje willen bijverdienen met hun 'sociale werk' ook recht hebben op een waardige verdediging. Mooi dat sommigen die lastige taak toch op zich nemen, uiterst 'trendy' trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
West-Europeanen in het algemeen daarentegen, mogen niet meer trots zijn op hun cultuur, erfgoed of geschiedenis zonder als racist bestempeld te worden door hun oh-zo-progressieve medemens. Het recht op een culturele identiteit, dat verliezen wij. En met de multicul-import ook nog het recht om die identitiet te beleven op onze grond en veilig te stellen. En daarop is al die gay pride en dergelijke gewoon een reactie. Nogmaals, vandaar dat dat bijna een uitsluitend blank gebeuren is, dat transseksuele gedoe e.d. Zoals? En welke ontbreken nog?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Euhm... ![]() Het recht om te huwen, om kinderen te adopteren, om niet gediscrimineerd te worden en om in het algemeen als "gelijke" behandeld te worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een kind hebben is geenszins een recht (al kan je wel zeggen dat een kind recht of ouders heeft). Adoptie moet in belang van het kind zijn, niet in het belang van de ouder of omdat ze denken het recht op kinderen te hebben. Ik behandel jou zoals ik wil. Het is mijn recht te kiezen hoe ik jou behandel, zolang ik je fysieke integriteit niet schaadt.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 20:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welk gebied word je gediscrimineerd? Dat men jou niet als "gelijke" behandelt is een goede zaak. Ik gelijk liever in geen enkel opzicht op jou. Stel u voor dat ik ook maar enige gelijkenis met jou zou vertonen. Ik hang me onmiddellijk op! Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 27 juli 2013 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Enneuh... "belastingvoordelen"? Je bent je er toch wel van bewust dat gehuwden benadeeld worden ten opzichte van alleenstaanden wat belastingen betreft? Het huwelijk als kerkaangelegenheid kan me aan mijn reet roesten. Dat betekent hoegenaamd niks buiten de katholieke sekte. Citaat:
"Artikel 16En een adoptie is altijd in het belang van het kind. Dat heeft niks te maken met de seksuele geaardheid van de adoptanten. En zolang je mij niet discrimineert, want ook dan zal je vlug kennis maken met de lange arm van de wet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Imo heeft een kind vooral het recht om op te groeien bij zijn biologische ouders, tenzij die hem zwaar fysiek mishandelen of dood zijn uiteraard. Laatst gewijzigd door mvd : 27 juli 2013 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat de wet aan jouw degeneratieve kant staat, dat weten we. Maar die wet heeft ons ver gekregen en beschermt ook die types die jouw graag zouden verhangen (als religieuze minderheid). Allemaal in naam van de anti-discriminatie natuurlijk. Ik geef het nog 50 jaar alvorens je gaat lopen voor de lange arm der Sharia, erm, wet.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 21:35. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |