Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2013, 17:40   #61
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat soort parades heeft weinig met rechten te maken en meer met het zoeken naar een identiteit. Een identiteit die de West-Europeanen kwijt zijn, omdat hen is wijsgemaakt door progressieven dat ze zich diep moeten schamen over elk stukje cultuur, geschiedenis of erfgoed. Of waarom denk je dat die LGBT-, atheïsten-, feministen-, etc. bijeenkomsten en parades een bijna uitsluitend blank gebeuren zijn? Dat zijn allemaal vervang-identiteiten en -gemeenschappen omdat West-Europeanen compleet verloren zijn. Wij hebben geen organische gemeenschappen of identiteiten meer (of mogen die niet tonen).

Zie je al een straight pride (nu, eerlijk, dat vind ik dom reactionisme) parade? Of een white pride parade? European heritage parade? De progressieven zouden nogal briesen.
Dat is inderdaad zo. Een deel van de bevolking wordt onder druk gezet om zoveel mogelijk zich een "low profile" aan te meten. Kwestie van te voorkomen dat anderen (om wat voor domme reden ook) zich niet "tekort gedaan" voelen. Politiek-correct heet dat dan...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 17:47   #62
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
...

Bullshit.
2!

Een wansmakelijk stukje Poetinbashing overgoten met een verzuurd homosausje.

Nu is het wel zo dat zelfs agressieve druggebruikers zoals Trayvon en minderjarige kerels welke in het park vlug even een centje willen bijverdienen met hun 'sociale werk' ook recht hebben op een waardige verdediging.

Mooi dat sommigen die lastige taak toch op zich nemen, uiterst 'trendy' trouwens.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 17:47   #63
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werkelijk? Welke rechten hebben heteroseksuelen zoal verloren?
Heteroseksuelen niet veel. Zoals ik al zei, straight pride vind ik nogal dom.

West-Europeanen in het algemeen daarentegen, mogen niet meer trots zijn op hun cultuur, erfgoed of geschiedenis zonder als racist bestempeld te worden door hun oh-zo-progressieve medemens. Het recht op een culturele identiteit, dat verliezen wij. En met de multicul-import ook nog het recht om die identitiet te beleven op onze grond en veilig te stellen.

En daarop is al die gay pride en dergelijke gewoon een reactie. Nogmaals, vandaar dat dat bijna een uitsluitend blank gebeuren is, dat transseksuele gedoe e.d.
Citaat:
Geen "speciale" rechten, gewoon gelijke rechten zal al volstaan.
Zoals? En welke ontbreken nog?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 17:49.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 17:51   #64
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat soort parades heeft weinig met rechten te maken en meer met het zoeken naar een identiteit. Een identiteit die de West-Europeanen kwijt zijn, omdat hen is wijsgemaakt door progressieven dat ze zich diep moeten schamen over elk stukje cultuur, geschiedenis of erfgoed. Of waarom denk je dat die LGBT-, atheïsten-, feministen-, etc. bijeenkomsten en parades een bijna uitsluitend blank gebeuren zijn? Dat zijn allemaal vervang-identiteiten en -gemeenschappen omdat West-Europeanen compleet verloren zijn. Wij hebben geen organische gemeenschappen of identiteiten meer (of mogen die niet tonen).

Zie je al een straight pride (nu, eerlijk, dat vind ik dom reactionisme) parade? Of een white pride parade? European heritage parade? De progressieven zouden nogal briesen.
2!
HIER
Oud 27 juli 2013, 20:01   #66
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heteroseksuelen niet veel. Zoals ik al zei, straight pride vind ik nogal dom.

West-Europeanen in het algemeen daarentegen, mogen niet meer trots zijn op hun cultuur, erfgoed of geschiedenis zonder als racist bestempeld te worden door hun oh-zo-progressieve medemens. Het recht op een culturele identiteit, dat verliezen wij. En met de multicul-import ook nog het recht om die identitiet te beleven op onze grond en veilig te stellen.
Dat is onzin in de hoogste graad. Er is niets of niemand die jou belet om trots te zijn op je cultuur, erfgoed en geschiedenis. Niets of niemand!

Citaat:
En daarop is al die gay pride en dergelijke gewoon een reactie. Nogmaals, vandaar dat dat bijna een uitsluitend blank gebeuren is, dat transseksuele gedoe e.d.
"Dat transseksuele gedoe"?!? De gay pride is volgens jou een reactie op het feit dat West-Europeanen in het algemeen niet meer trots mogen zijn op hun cultuur, erfgoed of geschiedenis?

Euhm...

Citaat:
Zoals? En welke ontbreken nog?
Het recht om te huwen, om kinderen te adopteren, om niet gediscrimineerd te worden en om in het algemeen als "gelijke" behandeld te worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 20:31   #67
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is onzin in de hoogste graad. Er is niets of niemand die jou belet om trots te zijn op je cultuur, erfgoed en geschiedenis. Niets of niemand!
Dat geloof je toch hopelijk zelf niet. Een t-shirt met WHITE PRIDE!, dat is algemeen aanvaard zeker? Ook op dit forum wordt het kleinste beetje nationalisme al vlug door links als racisme bestempeld.
Citaat:
"Dat transseksuele gedoe"?!? De gay pride is volgens jou een reactie op het feit dat West-Europeanen in het algemeen niet meer trots mogen zijn op hun cultuur, erfgoed of geschiedenis?

Euhm...
Ja, dat is een vervang-identiteit. Hou je niet van de domme, jij weet goed genoeg dat het bijna uitsluitend blanken betreft die zich met die vervang-identiteiten bezighouden.
Citaat:
Het recht om te huwen, om kinderen te adopteren, om niet gediscrimineerd te worden en om in het algemeen als "gelijke" behandeld te worden.
Jij mag toch een vrouw huwen zoals elke andere man? En waarom eis jij belastingvoordelen die vrijgezellen niet krijgen (betreffende huwelijk voor de Staat)? In huwelijk als kerkaangelegenheid heb jij niets te willen.
Een kind hebben is geenszins een recht (al kan je wel zeggen dat een kind recht of ouders heeft). Adoptie moet in belang van het kind zijn, niet in het belang van de ouder of omdat ze denken het recht op kinderen te hebben.
Ik behandel jou zoals ik wil. Het is mijn recht te kiezen hoe ik jou behandel, zolang ik je fysieke integriteit niet schaadt.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 20:54.
Oud 27 juli 2013, 20:46   #68
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Citaat:
Recht om te huwen heb je toch al?
Op welk gebied word je gediscrimineerd?
Dat men jou niet als "gelijke" behandelt is een goede zaak. Ik gelijk liever in geen enkel opzicht op jou. Stel u voor dat ik ook maar enige gelijkenis met jou zou vertonen. Ik hang me onmiddellijk op!

Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 27 juli 2013 om 20:48.
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 21:09   #69
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat geloof je toch hopelijk zelf niet. Een t-shirt met WHITE PRIDE!, dat is algemeen aanvaard zeker? Ook op dit forum wordt het kleinste beetje nationalisme al vlug door links als racisme bestempeld.
Onzin. Behoudens uitingen van expliciet racisme wordt op dit forum zo ongeveer de goorste vuiligheid getolereerd.

Citaat:
Ja, dat is een vervang-identiteit. Hou je niet van de domme, jij weet goed genoeg dat het bijna uitsluitend blanken betreft die zich met die vervang-identiteiten bezighouden.
Nog meer onzin. Als je ooit al eens een gay pride zou meegemaakt hebben, of je er tenminste enigszins in zou verdiept hebben, zou je weten dat je hier onwaarheden aan het debiteren bent. Als je de gay pride van Ethiopië bekijkt, zie je daar zo goed als geen blanken. Dat is ook logisch. Er wonen daar immers weinig blanken. Zo is het even logisch dat op een gay pride in België vooral (maar lang niet uitsluitend) blanken te zien zijn. Dat heeft geen reet met "vervang-identiteit" te maken, maar alles met het samen opkomen voor gelijke rechten en een gelijke behandeling.

Citaat:
Jij mag een vrouw huwen, en waarom eis jij belastingvoordelen die vrijgezellen niet krijgen (betreffende huwelijk voor de Staat)? In huwelijk als kerkaangelegenheid heb jij niets te willen.
Waarom zou ik als homoseksuele man in vredesnaam een vrouw willen huwen? Wat heb ik daar nou aan. Meer nog: wat heeft die vrouw daar aan? Ik wil voor homoseksuelen het recht om te huwen met de partner van hun keuze.

Enneuh... "belastingvoordelen"? Je bent je er toch wel van bewust dat gehuwden benadeeld worden ten opzichte van alleenstaanden wat belastingen betreft?

Het huwelijk als kerkaangelegenheid kan me aan mijn reet roesten. Dat betekent hoegenaamd niks buiten de katholieke sekte.

Citaat:
Een kind hebben is geenszins een recht (al kan je wel zeggen dat een kind recht of ouders heeft). Adoptie moet in belang van het kind zijn, niet in het belang van de ouder of omdat ze denken het recht op kinderen te hebben.
Een kind hebben is zeer zeker een recht. Een recht dat in tal van landen ondertussen ook toegankelijk gemaakt is voor homoseksuele koppels. Dat staat zelfs in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens:
"Artikel 16
Zonder enige beperking op grond van ras, nationaliteit of godsdienst, hebben mannen en vrouwen van huwbare leeftijd het recht om te huwen en een gezin te stichten. Zij hebben gelijke rechten wat het huwelijk betreft, tijdens het huwelijk en bij de ontbinding ervan.
Een huwelijk kan slechts worden gesloten met de vrije en volledige toestemming van de aanstaande echtgenoten.
Het gezin is de natuurlijke en fundamentele groepseenheid van de maatschappij en heeft recht op bescherming door de maatschappij en de Staat."
En een adoptie is altijd in het belang van het kind. Dat heeft niks te maken met de seksuele geaardheid van de adoptanten.

Citaat:
Ik behandel jou zoals ik wil. Het is mijn recht te kiezen hoe ik jou behandel, zolang ik je fysieke integriteit niet schaadt.
En zolang je mij niet discrimineert, want ook dan zal je vlug kennis maken met de lange arm van de wet.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 21:09   #70
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...

Russische kindjes mogen de same-sex-koppels alvast niet langer adopteren, daar heeft Poetin een dikke stok voorgestoken.
HIER
Oud 27 juli 2013, 21:14   #71
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Recht om te huwen heb je toch al?
Op welk gebied word je gediscrimineerd?
Dat men jou niet als "gelijke" behandelt is een goede zaak. Ik gelijk liever in geen enkel opzicht op jou. Stel u voor dat ik ook maar enige gelijkenis met jou zou vertonen. Ik hang me onmiddellijk op!
Ga eens ergens anders trollen, ventje...

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 21:15   #72
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Russische kindjes mogen de same-sex-koppels alvast niet langer adopteren, daar heeft Poetin een dikke stok voorgestoken.
Hoera! Daar zullen die Russische kindjes v�*st beter van worden...

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 21:19   #73
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga eens ergens anders trollen, ventje...
Ik ben uw ventje niet...Jij hoeft me niet te zeggen op welke discussies ik mag reageren en welke niet. Antwoord liever eens op mijn vraag.
Oud 27 juli 2013, 21:20   #74
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoera! Daar zullen die Russische kindjes v�*st beter van worden...

Ze zullen vooral blij zijn dat ze u niet als vader hebben.
Oud 27 juli 2013, 21:20   #75
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Artikel 16
Zonder enige beperking op grond van ras, nationaliteit of godsdienst, hebben mannen en vrouwen van huwbare leeftijd het recht om te huwen en een gezin te stichten. Zij hebben gelijke rechten wat het huwelijk betreft, tijdens het huwelijk en bij de ontbinding ervan.
Een huwelijk kan slechts worden gesloten met de vrije en volledige toestemming van de aanstaande echtgenoten.
Het gezin is de natuurlijke en fundamentele groepseenheid van de maatschappij en heeft recht op bescherming door de maatschappij en de Staat."
Het recht om te huwen en een gezin te stichten is wel nog iets anders dan het recht op kinderen..

Imo heeft een kind vooral het recht om op te groeien bij zijn biologische ouders, tenzij die hem zwaar fysiek mishandelen of dood zijn uiteraard.

Laatst gewijzigd door mvd : 27 juli 2013 om 21:22.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 21:21   #76
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Rollercoaster.jpg‎
Bekeken: 102
Grootte:  23,4 KB
ID: 90968  

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 21:22   #77
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Het recht om te huwen en een gezin te stichten is wel nog iets anders dan het recht op kinderen..
Nee, dat is het niet.

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 21:24   #78
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Onzin. Behoudens uitingen van expliciet racisme wordt op dit forum zo ongeveer de goorste vuiligheid getolereerd.
Getolereerd door de moderatie misschien. Niet door de linkse medemens. Niet door de wet.

Citaat:
Nog meer onzin. Als je ooit al eens een gay pride zou meegemaakt hebben, of je er tenminste enigszins in zou verdiept hebben, zou je weten dat je hier onwaarheden aan het debiteren bent. Als je de gay pride van Ethiopië bekijkt, zie je daar zo goed als geen blanken. Dat is ook logisch. Er wonen daar immers weinig blanken. Zo is het even logisch dat op een gay pride in België vooral (maar lang niet uitsluitend) blanken te zien zijn. Dat heeft geen reet met "vervang-identiteit" te maken, maar alles met het samen opkomen voor gelijke rechten en een gelijke behandeling.
Amai, wat een parade, de B.U.B. bijeenkomst is er niks tegen. En dat voor een land met bijna 100 miljoen inwoners weliswaar. Ja, het is duidelijk dat gay pride iets van alle geuren en kleuren is

Citaat:
Waarom zou ik als homoseksuele man in vredesnaam een vrouw willen huwen? Wat heb ik daar nou aan
Heb je dat gelijke recht of niet?
Citaat:
Meer nog: wat heeft die vrouw daar aan? Ik wil voor homoseksuelen het recht om te huwen met de partner van hun keuze.
Telt dat recht voor elke ...-seksuele?
Citaat:
Enneuh... "belastingvoordelen"? Je bent je er toch wel van bewust dat gehuwden benadeeld worden ten opzichte van alleenstaanden wat belastingen betreft?
Zelfde punt, huwelijk voor de Staat afschaffen.
Citaat:
Het huwelijk als kerkaangelegenheid kan me aan mijn reet roesten. Dat betekent hoegenaamd niks buiten de katholieke sekte.
Geen discriminatie roepen dan als de kerk iets doet wat jou niet aanstaat.
Citaat:
Een kind hebben is zeer zeker een recht. Een recht dat in tal van landen ondertussen ook toegankelijk gemaakt is voor homoseksuele koppels. Dat staat zelfs in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens:
"Artikel 16
Haha, VN-verklaringen kunnen mij gestolen worden. Als jij echt denkt dat je een kind moet krijgen omdat dat jouw recht is, hoop ik dat je er nooit één krijgt. Voor het kind.
Citaat:
En een adoptie is altijd in het belang van het kind. Dat heeft niks te maken met de seksuele geaardheid van de adoptanten.
Volgens jou maakt dat toch niet uit. Hebben gehandicapten bijvoorbeeld ook geen 'recht' op een kind? Fuck wat het kind wil, juist, want de VN heeft het recht uitgeroepen?
Citaat:
En zolang je mij niet discrimineert, want ook dan zal je vlug kennis maken met de lange arm van de wet.
Dat de wet aan jouw degeneratieve kant staat, dat weten we. Maar die wet heeft ons ver gekregen en beschermt ook die types die jouw graag zouden verhangen (als religieuze minderheid). Allemaal in naam van de anti-discriminatie natuurlijk. Ik geef het nog 50 jaar alvorens je gaat lopen voor de lange arm der Sharia, erm, wet.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 21:35.
Oud 27 juli 2013, 21:25   #79
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, dat is het niet.
Toch wel, wanneer twee mannen samen wonen vormen zij een holebi-gezin. Dat heeft met kinderen niks te maken.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 21:27   #80
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Citaat:
.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be