![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zo'n klepper met zo'n uitspraak afkomt, dan vind ik het de moeite waard om die te verspreiden en dan spring ik daar effectief gretig op. Sommigen proberen misschien anderen, zoals mij, het zwijgen op te leggen over zo'n zaken, door in te spelen op iemands gemoed �* la "oei, misschien had ik genuanceerder uit de hoek moeten komen of doe ik er dom aan die quote te verspreiden". Dit met het argument dat de uitspraak niet bevestigd werd of wordt, of dat een journalist deze of gene er niet over aangesproken heeft. Terwijl het voor zich spreekt dat elke betrokkene, op uitzonderingen na, zal ontkennen dat de uitspraak effectief gedaan is geweest, of er over zal zwijgen. Dat is voor iedereen die een beetje verstand heeft van communicatie een simpel principe: zwijg er over en het verdwijnt snel op de achtergrond om nooit meer boven te komen. Zodat een Van de Cloot een volgende keer nog harder gaat moeten roepen om gehoord te worden. Het verwondert me trouwens dat er überhaupt nog mensen zijn die niet weten of begrijpen dat karaktermoorden tot de alledaagse bezigheden van een regime behoren. Van de Cloot doet er dus goed aan lucht te geven aan wat hem in dat verband bezighoudt. En het is goed dat anderen dat oppikken en hem op die manier, weliswaar zeer indirect, een forum geven. Bovendien moeten we ook in gedachten houden dat we nooit weten met wie we hier op dit forum te doen hebben. Het zou dus best kunnen dat er iemand reacties schrijft met bijbedoelingen. Zoals het onderwerp van deze draad ongeloofwaardig maken. Concreet: iemand schrijft Van de Cloot ernstig te nemen, maar niet per se degene die weerklank geeft aan die man's uitspraken door "te gretig" er op te springen. Men probeert dus mij aan het wankelen te brengen, en aldus de aandacht van de boodschap weg te nemen. Ter info: ik heb de heer Van de Cloot gecontacteerd met een paar vragen over die bewuste uitspraak. Ik ben benieuwd of ik reactie krijg.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[QUOTEOp de exportmissie in Houston vertelde een topminister aan de journalisten dat iedereen die kritiek had gegeven op het ACW, één voor één zouden worden aangepakt. En terwijl hij dat vertelde, maakte hij van zijn hand een revolver en schoot hij.’ ][/quote] Crevits is toch geen hij? Wie schiet er dan over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik jou hier bezig hoor, lijkt het wel alsof ik mee in een groot complot zit. Pas op, ik zeg niet dat dat niet zo is, hé. ![]() Maar je hebt geen enkel bewijs. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door quercus : 1 augustus 2013 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/smoking-gun |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() Dat Van de Cloot en Van Overtveldt voor schuldherschikking pleiten in het artikel begrijp ik niet. Vroeger zat je dan in de zakken van de superrijken, de kapitalisten, de joden. Vandaag zit je dan echter in de pensioenfondsen van de hogere middenklasse. In de zakken van de mensen die al het werk doen : de ondernemers, de managers, de politici van de n-va en het vb, de arbeiders van de chemische en auto-industrie, de vrije beroepen, ... .
Hij die de arme berooft, leent den Here J.J. Mundus vult decipi, ergo decipiatur. BDW Laatst gewijzigd door Nar : 5 augustus 2013 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() Al wie tegen de huidige economische politiek is van financiële hocus pocus en verarming van het plebs is met al qaida. Het is allemaal de schuld van al qaida ook. Er is niets mis met ons kapitalistisch systeem. Van Overtveldt onze grote leider, Bart is de grootste, heeft gesproken.
Hij die de arme berooft, leent den Here J.J. Mundus vult decipi, ergo decipiatur. BDW Laatst gewijzigd door Nar : 7 augustus 2013 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Neen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voila, een nieuwe episode in dit verhaal. Zie De Tijd bladzijde 7 bovenaan: Fiscus hekelt 'bedreigingen' advocaat De Gucht.
Wat lezen we daar: Citaat:
Citaat:
Na meneer Van de Cloot, is het nu meneer Anthonissen die publiekelijk spreekt over bedreigingen. Dat mag allemaal toch eens tot op het bot uitgepluisd worden, he. Is dat niet iets voor Doorbraak?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaah, een goe ouwe complottheorie!
![]() |
#76 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Karel Antonissen is een stuk crapuul tout court.
Tactiek; belastingplichtige al schuldig maken in de media alvorens de gerechtelijke afhandeling. Niet echt zo'n goede referentie denk ik. (kijk gewoon al naar de foto, je kan zo zien dat deze gebuisde mei 68'er nu de gevolgen betaalt van zijn langdurig lsd gebruik destijds ![]() Laatst gewijzigd door Fiscoman : 29 augustus 2013 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, schiet maar op de man. Zoals er geschoten werd/wordt op Van de Cloot. Hoe snel en simpel vegen sommigen dat gewoon van tafel, zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Schiet op de man?
In het artikel kunt ge toch al lezen dat hij altijd dezelfde grapjes uithaalt? Trouwens zo'n gedrag kan niet als ambtenaar. Een ambtenaar wordt geacht apolitiek te zijn in het uitoefenen van de openbare dienst, zo ook buiten de diensturen moet deze loyaal zijn aan de dienst Wat is daar snel aan? simpel is het wel voor de man in kwestie Laatst gewijzigd door Fiscoman : 29 augustus 2013 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zie de tactiek werkt al, het stigmatiseren en verdacht maken van de belastingplichtigen voor de onderzoeken zijn afgelopen en zo de publieke opinie bespelen.
Waarom is deze man nog niet geschorst. Zou het leuk zijn als hij dat bij u doet? |
![]() |
![]() |