![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Patrick Haemers had zich nochtans opgehangen met zijn broeksriem aan de chauffage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behoudens een handjevol dan. Witmang hééft helemaal geen kids. Kostenpost toch. Jeweetzelluf. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 augustus 2013 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Iedereen die hier geen lessen uit trekt is een stuk uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Arme Demper... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles behalve het probleem negeren.
Wat moeten we doen tegen homo-haat en homo-discriminatie ? Alles behalve het probleem negeren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus aub, ben je in staat objectief te zijn? Je gedraagt je hier waarlijk als een vunzige hypocriet. Degoutant. En de beledigingen die je in je eerste post hier uit, dat valt volledig op jou.
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat ik poogde met mijn post, om even aan te stippen dat jouw vraagstelling een al even grote platitude was, maar dat me dat niet zo goed lukte. Waarom is jou vraagstelling een platitude? Je wil maar ontlokken dat mensen een overreactie geven die dan als racistisch bestempeld kan worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om duidelijk te zijn, dit is het onderschrift dat ik bedoel: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat mijn vraag naar concrete lessen die we uit dit geïsoleerde geval zouden moeten trekken, opnieuw uit de weg gegaan wordt. Deze keer niet door een zoveelste platitude neer te plengen ("De vraag stellen is ze beantwoorden", "Alles behalve het probleem negeren"), maar door over iets totaal ongerelateerd te beginnen. Dan toch meer begrip voor Demper & consorten, die tenminste openlijk uitkomen voor hun gedachtengoed, en niet hypocriet rond de pot draait. |
|
![]() |
![]() |