![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Voor een keer zal ik op dergelijke lasterlijke aantijgingen nog eens reageren i.p.v. onmiddelijk de aanklacht-knop te gebruiken. Mag ik vragen voortaan rustig te blijven als u een bericht van mij leest i.p.v. schuimbekkend van woede en frustraties uw toetsenbord te mishandelen? Ik heb NERGENS beweerd dat de 3de Wereld voor mij de pot op kan. Ik zeg wel dat ik als Vlaming wens dat hulp eerst naar arme Vlamingen gaat, daarna naar arme Europeanen, en pas dan naar armen ergens anders in de wereld. Eigen-volk-eerst is niet gelijk aan eigen-volk-alleen! Overigens begin ik ernstig te twijfelen aan het feit of u wel een NVA'er bent en niet eerder een provocateur die tweedracht in Vlaamse gelederen wil versterken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Al jaren weigeren zij élke vorm van geboortebeperking, want als de landbouw de monden niet kan voeden, deporteren we ons geboorteoverschot wel naar het Noorden, redeneren de parasieten ginds. Op een VN-bevolkingsconferentie in Caïro weigerden méér dan 100 zuiderse (ontwikkelings)landen elke vorm van contraceptie of gezinsplanning door te voeren en eisten in een document van 113 blz. dat "de bevolkingspolitiek in overeenstemming moet zijn met religie en traditie". Gezinshereniging moest een universeel recht worden, het Noorden weigerde echter. De overwegend islamitische landen voegden er nog aan toe dat de wetten van de Koran voorrang hebben op de wetten van de VN ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 26 augustus 2004 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Of zoals Jean-Marie Le Pen (Front National-Frankrijk) ooit kwam te zeggen: "De Franse vrouwen moeten alleen maar oorlog voeren op een ander terrein: Franse baby's voortbrengen om baby's van immigranten het hoofd te bieden." ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben in deze vrijwel volledig akkoord met Volksstormer: vele ontwikkelingslanden zijn het slachtoffer vd Islam & de corrupte samenleving waar die tot leidt. Ontwikkelingshulp is in vele gevallen zelfs contraproductief (idem voor binnenlandse ontwikkelingshulp zoals naar Wallonië
![]() Het is dus heus niet mis om die landen eens op hun verantwoordelijkheid te wijzen: wij hoeven ons niet te laten chanteren door al die verhalen over ons imperialistisch gedrag van vroeger. Voor de 4de wereld moeten we ook niet te zachtzinnig zijn: velen hebben hun toestand enkel en alleen aan zichzelf te danken (zonder te willen veralgemenen, alleenstaande moeders en dergelijke verdienen veel respect, maar die doelgroep is meestal te trots om hulp van derden te willen aanvaarden). Voor een groot deel vd zgn 4de wereld kunnen we maar eindigen met volgende 3 woorden: presteren of creperen! ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Want dat is hetgene je hier zegt hé. Vraag dan ook maar aan Mark Demesmaeker om z'n parlementszetel weer af te staan. etc... Ik was er zelf met 2 N-VA'ers, en heb er nog vele anderen gezien.
kempenland, parel aan de Dietse Kroon! Streven naar Vlaamse eenheid. weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kempenaar : 26 augustus 2004 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan doen we met links en met de moslims wat we willen. Laatst gewijzigd door Darwin : 26 augustus 2004 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 26 augustus 2004 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok zal overigens pas een absolute meerderheid kunnen behalen als het er resoluut voor kiest om een "meerderheidsstandpuntenpartij te worden". En dat houdt in dat het sowieso niet meer het "extreme" karakter van zijn eerste jaren zal kunnen handhaven. Een Vlaams Blok dat de meerderheid bezit zou bijvoorbeeld de sluiting van moskees kunnen verordenen wegens in strijd met de openbare orde. Islam zou eveneens verboden kunnen worden wegens aanzetten tot racisme. Als gevolg hiervan zouden de meeste moslims hier stilletjes hun boeltje oppakken en vertrekken naar oorden waar men hen gunstiger gezind is. En zo zou quasi zonder slag of stoot het grootste van de huidige samenlevingsproblemen een geweldoze oplossing kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie weet wat er gebeurt als we ons van de huidige bezetters ontdaan hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Niet ernstig dus. ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 27 augustus 2004 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |