![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
Bekijk resultaten enquête: Waar gaan jullie heen? | |||
Yzerbedevaart |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Yzerwake |
![]() ![]() ![]() |
15 | 48,39% |
Allebei |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Geen van beiden |
![]() ![]() ![]() |
11 | 35,48% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() Uw recentste blunders heb ik al gevonden. U mag de mijne altijd eens tonen, grote mond... Of is dit het kenmerkende laatste rondje blufpoker van de betrapte leugenaar? Laatst gewijzigd door zorroaster : 1 september 2004 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een grote leugenaar omdat ik niet wist dat Bob Maes 2 maandne uit het partijbestuur is. 1.) Als je daarvoor al een leugenaar bent... 2.) Wat verandert dat aan de essentie? Feit is dat hij nog steeds een prominente figuur is, die aan de wieg van de NVA stond en tot 2 maanden geleden in PB zat. Hij roept op tot de IJzerwake. Op dat deel heb je nog niet geantwoord. Maar neen, liever beledigen e.d. Tja, je doet maar, als dat de stijl is van N-VA... Dit heeft duidelijk geen zin. Zijn er nog N-VA'ers aanwezig die wel een normale discussie kunnen voeren?
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je al mijn blunders eens ging opzoeken? |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Is het Blok-imago dan zo bezoedeld dat N-VA-leden het imago moeten opkrikken? Die mantelorganisaties van het Blok hebben maar één doel, verdeeldheid te zaaien onder de Vlamingen en mensen zo trachten te overhalen naar het Blok over te stappen. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Tuurlijk Marie-José, tuurlijk.