Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams-nationalistisch forum
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden.

Bekijk resultaten enquête: Waar gaan jullie heen?
Yzerbedevaart 3 9,68%
Yzerwake 15 48,39%
Allebei 2 6,45%
Geen van beiden 11 35,48%
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 1 september 2004, 15:12   #61
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Heb nooit gezegd dat ik een NVA- of Bob Maes-kenner ben. Ik heb steeds beweerd dat jij de NVA niet kenden. Dat werd duidelijk uit de zovele blunders die jij poste. Groot verschil me dunkt.

Uw recentste blunders heb ik al gevonden. U mag de mijne altijd eens tonen, grote mond...

Of is dit het kenmerkende laatste rondje blufpoker van de betrapte leugenaar?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 1 september 2004 om 15:17.
zorroaster is offline  
Oud 1 september 2004, 15:24   #62
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Uw recentste blunders heb ik al gevonden. U mag de mijne altijd eens tonen, grote mond...

Of is dit het kenmerkende laatste rondje blufpoker van de betrapte leugenaar?
Blunders? Tuurlijk

Ik ben een grote leugenaar omdat ik niet wist dat Bob Maes 2 maandne uit het partijbestuur is.

1.) Als je daarvoor al een leugenaar bent...
2.) Wat verandert dat aan de essentie? Feit is dat hij nog steeds een prominente figuur is, die aan de wieg van de NVA stond en tot 2 maanden geleden in PB zat. Hij roept op tot de IJzerwake. Op dat deel heb je nog niet geantwoord. Maar neen, liever beledigen e.d. Tja, je doet maar, als dat de stijl is van N-VA...
Dit heeft duidelijk geen zin. Zijn er nog N-VA'ers aanwezig die wel een normale discussie kunnen voeren?
Oud 1 september 2004, 15:57   #63
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Blunders? Tuurlijk

Ik ben een grote leugenaar omdat ik niet wist dat Bob Maes 2 maandne uit het partijbestuur is.

2.) Wat verandert dat aan de essentie? Feit is dat hij nog steeds een prominente figuur is, die aan de wieg van de NVA stond en tot 2 maanden geleden in PB zat. Hij roept op tot de IJzerwake. Op dat deel heb je nog niet geantwoord. Maar neen, liever beledigen e.d. Tja, je doet maar, als dat de stijl is van N-VA...
Dit heeft duidelijk geen zin. Zijn er nog N-VA'ers aanwezig die wel een normale discussie kunnen voeren?
Als ik het niet dacht. Het was onze betrapte vriend zijn laatste rondje blufpoker...
Ik dacht dat je al mijn blunders eens ging opzoeken?
zorroaster is offline  
Oud 4 september 2004, 13:49   #64
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Blunders? Tuurlijk

Het Blok refereert toch steeds zo graag naar N-VA-leden om haar mantelorganisaties wat geloofwaardigheid te geven. Blok-leden pronken nog graag met hun vroeger lidmaatschap bij N-VA of VU van een hele tijd terug. Je ziet dat o.a. ook bij de welkomgroep en IJzerwake, raadpleeg maar in beide gevallen de ondertekenaars.

Is het Blok-imago dan zo bezoedeld dat N-VA-leden het imago moeten opkrikken?

Die mantelorganisaties van het Blok hebben maar één doel, verdeeldheid te zaaien onder de Vlamingen en mensen zo trachten te overhalen naar het Blok over te stappen.
Marie-José is offline  
Oud 4 september 2004, 15:52   #65
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Tuurlijk Marie-José, tuurlijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be