![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Criminelen gaan natuurlijk geld zoeken in streken waar er iets te rapen valt. Dus niet in Brussel en in het zuiden van het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de poster heeft nu wel de doos van Pandora geopend. Want nu blijkt uit rapporten van de Federale politie dat de criminaliteit tussen 2002 - 2011 meer steeg in Vlaanderen dan in de andere gewesten. Pech voor de man die deze draad opende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of vergis ik me? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem bij u is dat u 'soms' liefst niet al te veel ziet.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 augustus 2013 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
elk land heeft de criminelen die het verdient het is een clichee dat veel waarheid bevat Laatst gewijzigd door spabert : 8 augustus 2013 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SDNA handig of niet, een aanrader?
Link Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moogt gij mijne gps of mijne smartphone komen besproeien, maar ik denk niet dat die drugsverslaafde werkschuwe Vlaming, die Roemeen of die Marokkaan zich dat gaat aantrekken, als hij er zijn pinken op kan leggen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duizenden keer 90€ lijkt mij een mooie inkomst, wellicht meer dan inbraken kunnen opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals kunstwerken, goud en diamant en je vrouw als je ze nog graag ziet. Tegenwoordig moet je het ook op koper en brons spuiten en binnenkort ook op papier en karton, want dat schijnt ook al "gestolen" te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat duizenden al zo een busje kochten. Ik wil u ook wel zo een busje verkopen en beloven dan uw GSM niet te pikken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlamingen zijn een rattenvolk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De drie 'wijzen' ... Grenzen terug op slot Border security �* la Australië misschien ... Het nalezen waard? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Canada moet vol zitten met vlaams nationalisten, de jaren '30 hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heb nog nooit problemen gehad wanneer ik door Kuregem ga lanterfanten... België is Mexico niet hé. Criminaliteit ![]() Laatst gewijzigd door Bulevardi : 10 augustus 2013 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |