![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is verdomd triestig dat elk goed initiatief moet worden afgeschoten telkens als kan aangetoond worden dat een ander initiatief niet genomen wordt. Als jullie er dan in zouden slagen een vergelijking te maken die dezelfde waarde heeft, dan zou je misschien nog een punt hebben. Dat de voetballers naar Qatar vertrekken zonder hun vrouwen maakt geen enkele indruk (dat is zelfs standaard procedure). Volgens de voetbalorganisatie zelf zitten er in voetbalteams weinig of zelfs geen homo's. (waar of niet waar, in de kast hebben ze nergens last van) Nu zie ik niet meer dan homofoben die zeggen "stopt met zagen, het zou veel erger kunnen." Terwijl ze nu eindelijk een vuist zouden kunnen maken. Voor de hardleersen: Olympische spelen + Mensenrechtenschending waarbij bezoekende athleten gevaar lopen = boycot Voetbalbeker + Mensenrechtenschending zonder invloed op de bezoekers = geen stok om te slaan
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 augustus 2013 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij mogen alle homosexuelen de spelen boycotten... Dus volgens u is er geen probleem in Quatar want er is toch geen enkele openlijke homosexuele voetballer,famillie,supporter,teambegeleider te vinden in het voetbal...maar wel in de wintersporten... ![]() Probeer u het nog eens zonder met het homofobe stempeltje te zwaaien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar de olympische spelen gaan een hoop athleten die op hun tellen moeten passen of de bak invliegen. Naar Qatar gaat niemand die zich anders moet gedragen dan dat ze normaal doen. DAT is het verschil.
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus volgens uwe alwetendheid gaan de voetbalhooligans probleemloos stomdronken hun broek mogen laten zakken op publieke plaatsen in Quatar...kwestie van hun thuis te laten voelen op een wk.. ![]() Ik denk dat mijne frank wel gevallen is..rechtse conservatieve christenen zijn geen linkse conservatieve moslims nietwaar... Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 12 augustus 2013 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je met zo'n draak van een stroman moet afkomen om je redenatie overeind te houden, dan wil je me gewoon niet begrijpen.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop zelf met uw ongeloofwaardige thesis rond het verschil in homofobie jongen...je kan geen bewijzen leveren voor het hoge gay parade gehalte van de winterspelen en de 100% zuivere heterosport voetbal...zo'n argumenten zijn te lachwekkend om ernstig te nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens: welke rode duivel is homo? Ik zie Belgie al een standpunt innemen: "We komen niet naar Qatar, want onze homo's mogen geen handjes geven." "Welke homo's?" "Ok, we hebben geen homo's, maar ze mogen geen handjes geven!" "Dat mag wel in Qatar hoor, je denkt aan Rusland" "Oops, sta ik hier mooi met mijn mond vol tanden"
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 augustus 2013 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel winterspelers heeft belgie ? 1-2 -6 ? zit daar uberhaupt een homo tussen ? Hoeveel mensen zitten er in de entourage van de rode duivels ? 100?200? hoeveel supporters reizen er naar het wk , 4000?5000? zijn dat allemaal zuivere hetero's ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze keer weten we nog niet, ze moeten zich nog plaatsen. Om op uw andere vraag te antwoorden: kunstschaatsen? Anyway, in Qatar is misschien een wet tegen homofilie, maar niet tegen homo"propaganda".
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 augustus 2013 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/...van-seks.dhtml
idem dito advies voor de winterspelen geven mischien ? http://www.sporza.be/cm/sporza/extra...lend/1.1550328 Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 12 augustus 2013 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Qatar: Sodomie = verboden (that's it. er is zelfs geen wet tegen vrouwelijke homosexualiteit) Rusland: Handjes vasthouden, homokussen, zeggen "ik ben homo", regenboog t-shirt dragen, ... = verboden. Zie je nu echt dat verschil niet?
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoewel de feces-minnende, degeneratieve hoek, haast zoals gemuteerden in pandemie luidkeels hun misvormde slangenmuilen openscheuren om te krijsen hoedanig verkeerd de Russische poging is deze ziekte te quarantainiseren... er is gelukkig ook veel bijval vanuit gezinnen, gezonde jongemannen en vrouwen, kinderen, god en natuur, om Rusland hierin te steunen
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 12 augustus 2013 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja, de VS valt ook al uit de boot, want de doodstraf wordt er uitgevoerd, en in sommige staten is "sodomie" strafbaar. Mexico wil de spelen van 2020 organiseren. Mexico, waar jaarlijks duizenden onschuldigen vermoord worden door bendens of de politie... in 2008 vonden de meest succesvolle spelen ooit plaats in Peking... Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2013 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2013 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik wil vrijen met mijn vriendin zal ik dat ook niet op de bus doen, maar wachten tot ik thuis ben hé... (tenzij in heel uitzonderlijke omstandigheden...) |
|
![]() |
![]() |