Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2013, 01:09   #61
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Sorry voor de DT foud in vorig bericht.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 06:56   #62
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Sorry hoor Karel, ik heb ook een hekel aan linkiewinkies, maar je vergelijking gaat echt niet op.

In vrouwonvriendelijke landen, gelden de wetten voor de vrouwen die daar wonen. Waar het hier om gaat is dat bezoekende homo's zich aan de idiote wetten van rusland moeten houden.
Ik ben ervan overtuigd dat als de olympische spelen zich in Saudi Arabie zouden afspelen EN de SA regering laat weten dat de bezoekende vrouwelijke athleten niet moeten denken dat ze een auto kunnen huren, of dat ze ten alle tijden een boerka moeten dragen en zich laten vergezellen van een man op straffe van celstraf, dat de reactie van de linkiewinkies dezelfde zal zijn.
Uw bezorgheid geld dus alleen voor de 'buitenlandse homo's ?....
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 06:56   #63
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Het is hier al herhaaldelijk gezegd, maar toch wil ik nog eens benadrukken dat ik baal van die 'selectieve' verontwaardiging tegenover homofobie van Rusland. Vooral de houding van de poco's daarin is weer typerend. Nu roepen zij weer op voor een boycot tegen Putin's Rusland, maar ik heb ze nog maar zelden weten reageren t.o.v. de homovervolgingen in het meerendeel van de Afrikaanse landen en het Midden-Oosten. In Iran worden homo's met hunne kop naar beneden van balkons gegooid of doodgestenigd, maar ik heb die 'morele rakkers' van Groen nog nooit weten oproepen Iraanse producten te boycotten of te vragen dit land niet te bezoeken. Hetzelfde voor de houding t.o.v. de meeste andere landen in die regio. Ik vind de 'verontwaardigde' reacties dus nogal hypocriet. Het spreekt voor zich dat ook ik walg van de Russische houding, maar laten we dan aub wat consequent zijn. Maar ja, Rusland is geen moslimland, want die laatsten moeten we uiteraard te vriend houden volgens de poco's, anders zijn we natuurlijk weer 'racistisch' bezig volgens hen.

Mijn voorstel: ofwel houden die bewuste verontwaardigde Belgische politici gewoon hun mond, ofwel moeten we inderdaad ook het WK voetbal van 2022 gaan boycotten, het lijkt me sterk moest er tegen dan een progressieve holebiwetgeving in woestijnstaat Qatar bestaan. By the way, in Rusland wordt je als 'homo' enkel maar gepest, in de Arabische wereld is de kans reëel dat je er je leven bij inschiet. Tenzij je natuurlijk alles verdoken blijft doen, daar zijn ze in die contreien immers goed in.
de pijnlijke waarheid, nog een prachtig verwoord..
Oud 12 augustus 2013, 07:27   #64
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel Bekijk bericht
Uw bezorgheid geld dus alleen voor de 'buitenlandse homo's ?....
Neen, de trigger van de boycot is de olympische spelen die buitenlandse homo's over de vloer vraagt.

Het is verdomd triestig dat elk goed initiatief moet worden afgeschoten telkens als kan aangetoond worden dat een ander initiatief niet genomen wordt.

Als jullie er dan in zouden slagen een vergelijking te maken die dezelfde waarde heeft, dan zou je misschien nog een punt hebben.
Dat de voetballers naar Qatar vertrekken zonder hun vrouwen maakt geen enkele indruk (dat is zelfs standaard procedure). Volgens de voetbalorganisatie zelf zitten er in voetbalteams weinig of zelfs geen homo's. (waar of niet waar, in de kast hebben ze nergens last van)
Nu zie ik niet meer dan homofoben die zeggen "stopt met zagen, het zou veel erger kunnen."

Terwijl ze nu eindelijk een vuist zouden kunnen maken.

Voor de hardleersen:
Olympische spelen + Mensenrechtenschending waarbij bezoekende athleten gevaar lopen = boycot
Voetbalbeker + Mensenrechtenschending zonder invloed op de bezoekers = geen stok om te slaan

Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 augustus 2013 om 07:40.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 07:56   #65
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, de trigger van de boycot is de olympische spelen die buitenlandse homo's over de vloer vraagt.

Het is verdomd triestig dat elk goed initiatief moet worden afgeschoten telkens als kan aangetoond worden dat een ander initiatief niet genomen wordt.

Als jullie er dan in zouden slagen een vergelijking te maken die dezelfde waarde heeft, dan zou je misschien nog een punt hebben.
Dat de voetballers naar Qatar vertrekken zonder hun vrouwen maakt geen enkele indruk (dat is zelfs standaard procedure). Volgens de voetbalorganisatie zelf zitten er in voetbalteams weinig of zelfs geen homo's. (waar of niet waar, in de kast hebben ze nergens last van)
Nu zie ik niet meer dan homofoben die zeggen "stopt met zagen, het zou veel erger kunnen."

Terwijl ze nu eindelijk een vuist zouden kunnen maken.

Voor de hardleersen:
Olympische spelen + Mensenrechtenschending waarbij bezoekende athleten gevaar lopen = boycot
Voetbalbeker + Mensenrechtenschending zonder invloed op de bezoekers = geen stok om te slaan
Worden er (homosexuele) atleten gevraagd voor de spelen of gaan ze op volledig vrijblijvende basis ?
Van mij mogen alle homosexuelen de spelen boycotten...

Dus volgens u is er geen probleem in Quatar want er is toch geen enkele openlijke homosexuele voetballer,famillie,supporter,teambegeleider te vinden in het voetbal...maar wel in de wintersporten...

Probeer u het nog eens zonder met het homofobe stempeltje te zwaaien...
Oud 12 augustus 2013, 08:07   #66
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Worden er (homosexuele) atleten gevraagd voor de spelen of gaan ze op volledig vrijblijvende basis ?
Van mij mogen alle homosexuelen de spelen boycotten...

Dus volgens u is er geen probleem in Quatar want er is toch geen enkele openlijke homosexuele voetballer,famillie,supporter,teambegeleider te vinden in het voetbal...maar wel in de wintersporten...

Probeer u het nog eens zonder met het homofobe stempeltje te zwaaien...
Inderdaad, je begrijpt het, maar je frank valt niet.
Naar de olympische spelen gaan een hoop athleten die op hun tellen moeten passen of de bak invliegen.
Naar Qatar gaat niemand die zich anders moet gedragen dan dat ze normaal doen.

DAT is het verschil.
Oud 12 augustus 2013, 08:28   #67
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, je begrijpt het, maar je frank valt niet.
Naar de olympische spelen gaan een hoop athleten die op hun tellen moeten passen of de bak invliegen.
Naar Qatar gaat niemand die zich anders moet gedragen dan dat ze normaal doen.
DAT is het verschil.
Het verschil zit em in uw persoonlijke gedachtengang..ik heb geen idee over het aantal (openlijke) homosexuelen in de olympische stoet noch in de wk stoet maar u weet dat blijkbaar perfect...

Dus volgens uwe alwetendheid gaan de voetbalhooligans probleemloos stomdronken hun broek mogen laten zakken op publieke plaatsen in Quatar...kwestie van hun thuis te laten voelen op een wk..

Ik denk dat mijne frank wel gevallen is..rechtse conservatieve christenen zijn geen linkse conservatieve moslims nietwaar...

Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 12 augustus 2013 om 08:29.
Oud 12 augustus 2013, 09:05   #68
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het verschil zit em in uw persoonlijke gedachtengang..ik heb geen idee over het aantal (openlijke) homosexuelen in de olympische stoet noch in de wk stoet maar u weet dat blijkbaar perfect...

Dus volgens uwe alwetendheid gaan de voetbalhooligans probleemloos stomdronken hun broek mogen laten zakken op publieke plaatsen in Quatar...kwestie van hun thuis te laten voelen op een wk..

Ik denk dat mijne frank wel gevallen is..rechtse conservatieve christenen zijn geen linkse conservatieve moslims nietwaar...
Homo's willen in Rusland niet aan openbare zedenschennis doen. Ze willen gewoon mekaars hand kunnen vasthouden.

Als je met zo'n draak van een stroman moet afkomen om je redenatie overeind te houden, dan wil je me gewoon niet begrijpen.
Oud 12 augustus 2013, 09:42   #69
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

Citaat:
Homo's willen in Rusland niet aan openbare zedenschennis doen. Ze willen gewoon mekaars hand kunnen vasthouden.

Als je met zo'n draak van een stroman moet afkomen om je redenatie overeind te houden, dan wil je me gewoon niet begrijpen.
Bier & wk's hebben geen constante relatie ?
Stop zelf met uw ongeloofwaardige thesis rond het verschil in homofobie jongen...je kan geen bewijzen leveren voor het hoge gay parade gehalte van de winterspelen en de 100% zuivere heterosport voetbal...zo'n argumenten zijn te lachwekkend om ernstig te nemen...
Oud 12 augustus 2013, 11:06   #70
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bier & wk's hebben geen constante relatie ?
Stop zelf met uw ongeloofwaardige thesis rond het verschil in homofobie jongen...je kan geen bewijzen leveren voor het hoge gay parade gehalte van de winterspelen en de 100% zuivere heterosport voetbal...zo'n argumenten zijn te lachwekkend om ernstig te nemen...
Als je nu eens zou luisteren naar de argumenten ipv uw eigen stromannen op te werpen, dan zal het al wat beter gaan.

Trouwens: welke rode duivel is homo? Ik zie Belgie al een standpunt innemen:
"We komen niet naar Qatar, want onze homo's mogen geen handjes geven."
"Welke homo's?"
"Ok, we hebben geen homo's, maar ze mogen geen handjes geven!"
"Dat mag wel in Qatar hoor, je denkt aan Rusland"
"Oops, sta ik hier mooi met mijn mond vol tanden"

Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 augustus 2013 om 11:11.
Oud 12 augustus 2013, 11:58   #71
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je nu eens zou luisteren naar de argumenten ipv uw eigen stromannen op te werpen, dan zal het al wat beter gaan.

Trouwens: welke rode duivel is homo? Ik zie Belgie al een standpunt innemen:
"We komen niet naar Qatar, want onze homo's mogen geen handjes geven."
"Welke homo's?"
"Ok, we hebben geen homo's, maar ze mogen geen handjes geven!"
"Dat mag wel in Qatar hoor, je denkt aan Rusland"
"Oops, sta ik hier mooi met mijn mond vol tanden"
Stop toch eens zelf met uw stropopperijen...
Hoeveel winterspelers heeft belgie ? 1-2 -6 ? zit daar uberhaupt een homo tussen ?
Hoeveel mensen zitten er in de entourage van de rode duivels ? 100?200? hoeveel supporters reizen er naar het wk , 4000?5000? zijn dat allemaal zuivere hetero's ?
Oud 12 augustus 2013, 12:17   #72
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Stop toch eens zelf met uw stropopperijen...
Hoeveel winterspelers heeft belgie ? 1-2 -6 ? zit daar uberhaupt een homo tussen ?
Hoeveel mensen zitten er in de entourage van de rode duivels ? 100?200? hoeveel supporters reizen er naar het wk , 4000?5000? zijn dat allemaal zuivere hetero's ?
Vorige keer hadden we er 8. Dat zijn er drie minder dan de rode duivels. Ze hebben natuurlijk allemaal een persoonlijke trainer en verzorger, wat je van de sjotters niet kan zeggen.
Deze keer weten we nog niet, ze moeten zich nog plaatsen.

Om op uw andere vraag te antwoorden: kunstschaatsen?

Anyway, in Qatar is misschien een wet tegen homofilie, maar niet tegen homo"propaganda".

Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 augustus 2013 om 12:19.
Oud 12 augustus 2013, 12:28   #73
Nick de Dubbel
Banneling

Standaard

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/...van-seks.dhtml

idem dito advies voor de winterspelen geven mischien ?

http://www.sporza.be/cm/sporza/extra...lend/1.1550328

Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 12 augustus 2013 om 12:31.
Oud 12 augustus 2013, 12:32   #74
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/...van-seks.dhtml

idem dito advies voor de winterspelen geven mischien ?
Nogmaals:

Qatar: Sodomie = verboden (that's it. er is zelfs geen wet tegen vrouwelijke homosexualiteit)
Rusland: Handjes vasthouden, homokussen, zeggen "ik ben homo", regenboog t-shirt dragen, ... = verboden.

Zie je nu echt dat verschil niet?
Oud 12 augustus 2013, 12:47   #75
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Hoewel de feces-minnende, degeneratieve hoek, haast zoals gemuteerden in pandemie luidkeels hun misvormde slangenmuilen openscheuren om te krijsen hoedanig verkeerd de Russische poging is deze ziekte te quarantainiseren... er is gelukkig ook veel bijval vanuit gezinnen, gezonde jongemannen en vrouwen, kinderen, god en natuur, om Rusland hierin te steunen

Laatst gewijzigd door Raven : 12 augustus 2013 om 12:48.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 12:59   #76
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Hoewel de feces-minnende, degeneratieve hoek, haast zoals gemuteerden in pandemie luidkeels hun misvormde slangenmuilen openscheuren om te krijsen hoedanig verkeerd de Russische poging is deze ziekte te quarantainiseren... er is gelukkig ook veel bijval vanuit gezinnen, gezonde jongemannen en vrouwen, kinderen, god en natuur, om Rusland hierin te steunen
Wanneer jij je degeneratieve, misvormde slangenmuil opentrekt, komt er nochtans ook niks dan faeces uit... Verbale diarree, als het ware...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:11   #77
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die brief van Fry kan je toch niet negeren en dan 's morgens in de spiegel kijken? Ik hoop (maar vrees er voor) dat die boycot er komt.
Een van de volgende WK zijn in Qatar... Qatar, waar homoseksualiteit, anders dan in Rusland, strafbaar is. Ook boycotten dus toch? Net als uiteraard de ronde van Qatar. En de formule 1 race in Bahrain ging gewoon door, ondanks het feit dat in dat land vreedzame betogingen tegen het dictatoriale regime in bloed gesmoord werden.

Oh ja, de VS valt ook al uit de boot, want de doodstraf wordt er uitgevoerd, en in sommige staten is "sodomie" strafbaar.

Mexico wil de spelen van 2020 organiseren. Mexico, waar jaarlijks duizenden onschuldigen vermoord worden door bendens of de politie... in 2008 vonden de meest succesvolle spelen ooit plaats in Peking...

Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2013 om 13:15.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:14   #78
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik vrees daar ook wel voor, maar het signaal naar Rusland toe wordt met de dag duidelijker en sterker. Dat is ook al iets waard. Ik denk trouwens dat het voor de Russische holebi's ook een hart onder de riem is om te zien hoe de hele wereld hen steunt. Ze kopen daar niks voor, maar toch...
Heeft niets met holebi's te zien maar alles met geopolitiek en Snowdon, het Westen gunt Rusland geen succesvolle spelen. Jullie worden gebruikt. Wedden dat er minder kritiek komt in de westerse media op het wk in Qatar?

Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2013 om 13:16.
Oud 13 augustus 2013, 13:17   #79
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Een van de volgende WK zijn in Qatar... Qatar, waar homoseksualiteit, anders dan in Rusland, strafbaar is. Ook boycotten dus toch? Net als uiteraard de ronde van Qatar. En de formule 1 race in Bahrain ging gewoon door, ondanks het feit dat in dat land vreedzame betogingen tegen het dictatoriale regime in bloed gesmoord werden.

Oh ja, de VS valt ook al uit de boot, want de doodstraf wordt er uitgevoerd, en in sommige staten is "sodomie" strafbaar.

Mexico wil de spelen van 2020 organiseren. Mexico, waar jaarlijks duizenden onschuldigen vermoord worden door bendens of de politie... in 2008 vonden de meest succesvolle spelen ooit plaats in Peking...
Homoseksualiteit is in Rusland wel degelijk strafbaar. Niet alleen homoseksualiteit, maar zelfs het zijdelings geassocieerd zijn met homoseksuelen of homoseksualiteit is er strafbaar. In Qatar is dat niet het geval. Daar is sodomie strafbaar.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 13:20   #80
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Russen mogen elkaar vasthouden, dat gebeurt trouwens tussen hetero's ook, dus wordt niet erkend als homoseksueel gedrag. Kussen in het openbaar is ook niet in strijd met de wet, maar dat wordt niet aanvaard in de Russische maatschappij, dus kunnen ze wel eens een klop krijgen. Dat is niet de schuld van Putin hé. En als ze willen kussen zijn daar plaatsen genoeg voor waar ze dat probleemloos kunnen doen...

Als ik wil vrijen met mijn vriendin zal ik dat ook niet op de bus doen, maar wachten tot ik thuis ben hé... (tenzij in heel uitzonderlijke omstandigheden...)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be