![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Ge hebt wel goedkope sites om flyers te maken, maar stickers... Zal ook wel zeker?
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun manier van slachten is verre van hetzelfde als hoe het hier MOET gebeuren. Komt nog bij...het zou op een diervriendelijke manier MOETEN gebeuren. Al de rest is voor mij barbaars en ze zouden de mensen die het verkeerd doen zelf zo moeten slachten in mijn ogen. Prijs is zelfs geen discussie voor mij. Boeit me niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 halal slachten zorgt ervoor dat de maaginhoud bij het vlees terecht komt, de gewone manier van slachten niet, het is dus veel ongezonder en veel meer van die bacterie die uit de maag komt. 3 we willen een eerlijke keuze, als er halal vlees is willen we ook niet-halal vlees. Het halal vlees wordt gemixt met het gewoon vlees zonder label, er moeten minstens duidelijke labels komen. Iedereen heeft daar recht op, niet enkel de moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die paar gebeden woorden zijn dus belangrijker dan zich te schikken naar de eetgewoonten van het land dat ze bezetten. Zo eenvoudig is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Anders zou ik ook graag mensenvriendelijk willen mensen vermoorden die ik wil weghebben. Hmm: http://www.halalcorrect.com/articles/halal/2/1/ ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In ieder geval, ik ga hier niet verder op ingaan. Ideologen zullen nooit logica gebruiken en zullen altijd alles wat anders is dan dat ze gewoon zijn aanvechten. Citaat:
Makes no sense, maar als jullie zich daar beter bij voelen, whatever? Laatst gewijzigd door openeye : 16 augustus 2013 om 11:05. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt weinig verschil uit, als het niet ter consumptie is, dan lijkt een kamer met stikstof een propere zaak, of een overdosis morfine. Is het voor consumptie, tja, dan zit je met het feit dat je het bloed er zo snel mogelijk uit wil. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Halal slachten houdt in dat de keel wordt doorgesneden en het dier doodbloed, hierdoor komt veel meer maaginhoud in het vlees terecht oa door de doodstrijd. De keel mag ook niet afgesnoerd worden om die maaginhoud weg te houden. Veel ongezonder dus en veel van die super bacterie die in het vlees komt, daarom wordt rauw vlees zoals gehakt afgeraden. http://biz.thepostonline.nl/2013/02/...dse-kip-halal/ Citaat:
http://www.vilt.be/Ruim_helft_van_la...ekken_is_halal Laatst gewijzigd door BonBon : 16 augustus 2013 om 18:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |