![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, zoals ik vorige keer zei, een verbod om te komen door de burgemeester houdt niet in dat er een aanvraag gericht werd aan de Burgemeester. Dat is een gewoon mottotreffen zoals dat dan genoemd wordt, daar dient niemand een aanvraag voor in om toestemming te krijgen om te komen, die procedure bestaat gewoonweg niet. Of denk je werkelijk dat iedereen die een mottotreffen bezoekt daarvoor toestemming moet vragen aan de plaatselijke Burgemeester? Zodus de bron voor Dinant is mijn eigen ervaring. En dan mijn ander punt, Red Devils zijn geen Hells Angels, het zijn Red Devils, daarom heten ze ook Red Devils en niet Hells Angels. Ik denk dat dit duidelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, dat zijn dan de slimmere criminelen onder de Turken en Marokkanen.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin ja die gasten hebben soms wel een probleem met eigendomsbezit en zo. Hetzelfde met die 1% regel. Alsof zij de 1% van de wereld zijn? Er zijn er nog hoor, minder opzichtig. Maar daarom niet minder. Je hebt ook andere uiterlijke tekenen, wie ze wil laten zien tenminste. De pinkring en Rolex. De gouden jaguar aan de koningsketting. En dergelijke. Allemaal 1%. Die met hun rode schoenzolen zijn andere percenten. ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 augustus 2013 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar langs den andere kant... :
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op het VTM-nieuws zeiden ze dat geen enkele agent voor de camera wilde spreken. De angst zit er blijkbaar goed in bij de politie.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan bvb geen voetbalclub verbieden omdat sommige spelers tegen de schenen stampen, of zich laten omkopen. Net zoals men alle Marrokkanen niet kan opsluiten omdat een groot aantal van hen reeds een strafblad heeft. En zelfs in de USA heeft men de H.A. niet als " georganiseerde misdaad " bende kunnen veroordelen. Wat België betreft, daar zijn het broekschijters, juist goed om aan eerlijke en brave mensen GAS-boete's uit te delen. Van mannen die aggressief zijn en geweld gebruiken zonodig hebben ze schrik. Een complete afgang voor de flikken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In praktijk zal het makkelijker zijn om bepaalde afdelingen van HA te verbieden, omdat gecoordineerde criminele activiteiten tussen leden vaker op kleine schaal gebeuren. Lidmaatschap van criminele organisaties kan steeds bestraft worden.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de HA verbieden als criminele organisatie, de realiteit is dat men dat niet eens meer probeert. Het beroepshof eist daar namelijk bewijs voor en ze vegen dan ook veroordelingen van eerste aanleg elke keer opnieuw van tafel.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Wat wil je dat de politie niets meer durft.
De politiekorps is tegenwoordig een vrouwenkorps aan het worden.Wat wil je dat die doen tegen die motorbende. De vrouwelijke korps zou beter een minirok aan doen,vallen die hell' als vliegen ![]() Waar is de tijd dat de rijkswacht hun matrakken bovenhaalden en er op los sloegen. Denk aan de mijnwerkers staking 1932,en die waren toch geen doetjes. Laatst gewijzigd door fabianen : 20 augustus 2013 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet zijn de Red Devils geen Outlaws.
Er zijn mogelijke banden tussen de Hells Angels en de Red Devils, maar dat lijkt me eerder opportuniteit van beide groepen.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Red Devils zijn opgericht door de HA, als supportclub. En dat is geen Belgisch gegeven, er waren elders in de wereld al Red Devils opgericht alvorens men in Belgie de trend gevolgd heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als scooterrijder ben ik toch maar uitschot.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten die dan de zadels met ledervet invetten, asbakken leegmaken en vaten steken voor de HA's? Of hoe zit dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |