![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan bent U een slechte nietwaar. Athans, voor diegenen die zich de "echt goeie noemen". Zoals ons fietsenrek.
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() We hoeven van "niemand" al gaan er geruchten dat Rusland wapens zou leveren. Dat deze opstand gelukt is, is te danken aan het feit dat de Koerden één zijn. Dat was vroeger vaak de spelbreker, verdeeldheid onder de Koerden. Als we één zijn kunnen we bijna elke staat aan.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van weinigen, maar wapens kopen, da's een ander verhaal.
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik hoop dat u die troll niet met mijn geloof verward. Ik weet niet wat mijn ouders me hebben geleerd islam is, maar ze hebben me geleerd dat je in alle tijden respect moet tonen voor mensen met een andere religie /andersdenkende . En nooit mensen lastigvallen met je geloof als ze dat niet tof vinden
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dus het verschil geeft tussen het IQ van een kakkerlak en een scarabee.
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat die site nu doet, is een YPG statement integraal overnemen, niet meer, niet minder. Maar zoals we weten zijn die statements altijd boordevol leugens. http://www.hawarnews.com/kurdi/index...catid=39:manet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik besef maar al te goed dat Salah een D/Trol is. Zelfs al zou het een hardcore salafist zijn. In alle geval, als agigator doet die de job prima. Als creatieve belediger komt hij echter ferm wat te kort. Als salafist steekt hij wel boven het gemiddelde uit. Hij is een prima taalnazi.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 19 augustus 2013 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U Salah, om het punt zo duidelijk te maken.
Het is echt wel fris vandaag he.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 augustus 2013 om 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent ook geen moslim, je speelt voor mohamedaan, beschermd door westerse wetten, profiterend van westerse vrijheden.
Makkelijk zat!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ah ja een munafiq. Nu in het Nederlands troll. Ben ik geen moslim omdat respect toon tegenover een niet gelovige? Ik respecteer iedereen zolang je mij maar respecteert. En ik respecteer jou niet aangezien jij alleen maar haat en onzin verspreidt.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Wat een antireklame voor moslims is die figuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat je zegt ben je zelluf.... dat heb ik ongeveer 38 jaar geleden achter mij gelaten.
Mare, waarom geen commentaar op mijn vrouw? Nog te druk bezig met rukken?
![]() |
#77 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het duidelijk te maken, ik moest het even googlen. Mijn "fonetisch arabisch in europees schrift" is niet zo denderend. Maar hier het resultaat. Koste google 0.00 seconden. http://en.wikipedia.org/wiki/Munafiq
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben geen Arabier. En even opgezocht is een hypocriet die aan de buitenkant doet alsof hij met de Islam bezig is maar van binnen een 'Kafr'(=ongelovige) . Wel dit is mijn buitenkant die je ziet. Ik zie nergens dat ik de Islam beledig?
![]() |
![]() |