![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() heeft er geen kloten mee te maken waar uw geimporteerde vrouw werkt.geen gevonden bij het eigen volk ? Ocharme...
die extreme visie van de orthodoxe jood zet zich verder in heel het zionisme. diens brood men eet he... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() een immigrant dus ...
ASSIMILEREN HE jongen ![]() maar in tegenstelling tot de zionisten zien wij u wel als mens, die onze gelijke is mits hij ook zijn plichten nakomt...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() even terug on topic komen, zionistjes verdraaien nu eenmaal graag de discussie.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() kinderlijke veronderstelling die je met je 14 postjes natuurlijk kunt staven...
typisch excuus van zionistjes : 1; u bent een antisemiet/nazi/negationist 2; over andere zaken beginnen leuteren 3; wij ? en die dan .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben nog eens over de posts gegaan die u in de voorbije weken hebt geschreven en het blijkt echt wel dat u een antisemiet in hart en nieren bent. Pas op! Ik zeg niet dat alles wat u zegt verkeerd is, bvb. in sommige delen van uw kritiek op Israel. Niet alles wat de antisemiet zegt is per definitie verkeerd natuurlijk .. maar het verandert niets aan het feit dat u heel duidelijk een obsessie hebt met de joden en alles in het werk stelt om ze zwart te maken ... U schrijft zelden over een ander onderwerp en spuwt non-stop haat, vaak per insinuatie want u bent slim genoeg om te begrijpen dat de Belgische wetgeving uw haat niet tolereert. Maar voor die jodenhaat zijn natuurlijk redenen , en ik ben zeker dat een van die redenen niks met politiek te maken heeft, noch internationaal noch nationaal, maar een heel persoonlijke reden is. Waarschijnlijk heeft 1 of meer van de volgende redenen een jammere impact of uw leven heeft gehad: (1) U werkte voor een joodse werkgever die u ofwel ontslagen heeft, ofwel u misbruikte door bvb. u te onderbetalen of (2) u had ofwel een joods vriendinnetje of was verliefd op een joods meisje die u heeft laten zitten, al dan niet omdat u niet joods bent. Ik weet natuurlijk niet zeker welke de juiste reden is, dat weet enkel u, en ik verwacht zeker ook niet dat u in het openbaar daarover gaat spreken. Maar er is wel een persoonlijke reden, dat weet ik wel, wie weet, misschien is een van uw ouders joods en de relatie is rot. In elk geval hoop ik dat de haat u ooit zal verlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() wel pascal, dit is je grappigste post ooit !
![]() nee hoor, niets persoonlijks tegen de joden .Gewoon de rechten van het palestijns volk. Je fantasie en veronderstellingen zijn die dit keer wel echt grappig ! en dat meen ik... en dit is dus wat ik bedoel met over andere zaken beginnen te leuteren he...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() eeuh je hebt zoveel ervaring dat je
1. blij bent dat je niet meer in vlaanderen/belgie woont 2. oproept aan alle joden om het hier af te trappen 3. en europese producten te boycotten 4. europa verantwoordelijk houdt voor de 2000 !! jaar onderdrukking en antisemitisme die jullie hier klaarblijkelijk hebben moeten ondergaan 5. daarvoor excuses verwacht van de europese staten als ik deze beweringen van jou lees, lijkt het persoonlijke gedeelte zich eerder bij jou te situeren he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
je hebt blijkbaar de eerste paragraaf van de eerste post van deze topic gemist.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pascal L. : 19 augustus 2004 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() en zoals ik reeds stelde..
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik snap één ding niet: dat de admin een topic met deze titel laat staan. Bruut geweld maakt waarschijnlijk deel uit van één of andere louche lobby met privileges. Ik weiger trouwens nog steeds om te lezen wat ie allemaal uitbraakt. Alleen al de hoeveelheid postings onder topics waar een antisemitisch sfeertje hangt maakt me al duidelijk genoeg.
PUKE!!
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 19 augustus 2004 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() zionistjes zijn weer eens zeer selectief verontwaardigd he..
en de persoonlijke aanvallen gaan maar door en owee als ik ze van hetzelfde laken een broek geef ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() dus TERUG on topic....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() HAHA! en hij antwoordt twéé maal! Goed voor je statistieken, bruut. Uw quota aan antisemitische vomits moet op peil gehouden worden zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat u blijkbaar zelf moet vervallen in wat u andere mensen verwijt dat zegt mij en véle forumgebruikers genoeg over uw geloofwaardigheid. Israël zal blijven en zal zich steeds het recht toe eigenen zich te verdedigen tegen terroristen en daar zullen géén 1,5 miljard moslims of bruut gespuizen iets aan kunnen veranderen, dus léér ermee leven. |
|
![]() |
![]() |