![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah ja, de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigd. Die mogen we natuurlijk niet vergeten om de betrekkelijkheid van het aantal door extremistische moslims gedode mensen te duiden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Dan leefde er niemand meer ginder. Enkel een ongelovig varken met een IQ van een hond verzint zulke leugens.
Laatst gewijzigd door Salah : 20 augustus 2013 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, Salah gedraagt zich hier als een moslimextremist.
Niks bevestigt of bewijst dat Ahidar dat evenzeer is. Je hardnekkige vasthoudendheid om Ahidar als een extremist af te schilderen toont weliswaar je bescheiden vermogen om wars van alle bombastische retoriek een eigen mening op te bouwen. Was jij geboren in het nest van Salah, was je zeker zijn evenbeeld.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hé, als je nu zelf poneert dat het allemaal zo erg niet is, met je salafistische contacten tot in Pakistan toe, wie zijn wij dan om je tegen te spreken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We weten dus waar dat ongelovig varken met de IQ van een hond zit dat de waarheid ontkent.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 augustus 2013 om 00:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp niet goed over wie je het hebt, bedoel je bepaalde protestantse haatpredikanten?
In ieder geval, als we al semantisch beginnen discussiëren over "rechtstreeks" en "onrechtstreeks" moorden plegen, dwalen we naar mijn mening af, no offense.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 21 augustus 2013 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Welnee, ik baseerde me zo ongeveer een beetje op je zondvloed van posts, die allemaal over gigantische slachtpartijen handelen die bedreven zouden zijn door het regime. Ik had niet verwacht dat ik dat met een korreltje zout moest nemen. Blij toe dat je nu in je geestdrift om op Knuppel af te geven zelf die knieval doet om er ons op te wijzen dat we je niet ernstig moeten nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trek de uren slaap en zeker het tijdrovende bidden zoveel keer per dag af, dan krijg je al een veel lager realistischer aantal nl 100.000.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht trouwens ook nog op die "Pakistaanse salasfistische contacten", dat ander verzinsel van je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Steunde hij openlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leugenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je blijft maar in cirkels draaien, steeds hetzelfde herhalen, quoten uit één onbenullig artikeltje. Hij steunde hem openlijk, aldus het VB. In het artikel waarover het gaat, en dat Knuppel linkte, staat duidelijk te lezen hoe hij hem "steunde". Door te stellen dat hij op zichzelf moest passen, en dat iemand "het" moest doen. Waarmee vermoedelijk bedoeld wordt "het opkomen voor de door Assad bijna uitgeroeide burgerbevolking", zoals de Verhofsstadts, de Fransen, de Britten en de Amerikanen ons graag voorhouden. Het tendentieuze bericht van het VB geeft daar een eigen inhoud aan, en Dempers extremisten-radar staat meteen roodgloeiend. Pffff.... Allee, tis wel, anders wordt dit zwaar nachtwerk. Ahidar is een échte ranzige extremist. Ik heb het gezegd, nu kunnen we gaan slapen. Jij gerust, ik ietske minder. Sommige mensen zijn zo verdwaald...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 21 augustus 2013 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Salafiestje in zijn blootje, noemen ze dat...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |