![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
of verstoten worden door je familie en vrienden, dan is die 'vrije' keuze heel relatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik denk inderdaad dat een vrouw, in zo'n geval, andere zorgen heeft dan het feit of ze al dan niet haar hoofddoek mag dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik aanvaard het feit mensen zich sluieren, dat is niet hetzelfde als goedkeuren.
Ik aanvaard het het feit dat veel van mijn studenten zich elk weekend laveloos drinken, maar ik keur het daarvoor ook niet goed. Snap je de kleine nuance? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() Absoluut, maar bepaalde omstandigheden zoals een werkomgeving vragen nu eenmaal aanpassingen van iedereen en er dienen hiervoor geen uitzonderingen te gelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Op het werk gelden kledingvoorschriften. Ik vraag mij af waarom Belgen zich daar aan moeten houden, en Moslims niet.
Zelfde geldt voor ambtenaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat met vaders,broers,grootvaders....valt daar ook iets te kiezen als vrouw.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik aanvaard dat niet. Snap je de kleine nuance ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik ook maar ik aanvaard niet dat men speciale behandelingen eist van de overheid onder het mom van godsdiesntvrijheid..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Het enige wat we hiertegen kunnen doen is mensen sensibiliseren geweld steeds aan te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ........in sommige Brusselse wijken ook.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Wat doe je concreet? Moslimvrouwen Westerse waarden aanleren, zoals het feit dat ongelijkheid tussen man en vrouw, zoals ze dat aangeleerd krijgen vanuit hun moslimachtergrond, dikke bullshit is. Ze aanleren dat ze meer kunnen zijn dan wandelende baarmoeders die enkel achter het keukenfornuis thuis horen. Ze aanleren dat zij net zoveel recht hebben om een auto te besturen als hun echtgenoot. Ze aanleren dat rokken dragen geen zonde is. De sociale druk vanuit de omgeving is echter de grootste zorgfactor. We moeten van binnenuit die ongelijkheidsmentaliteit breken. Alsof moslimmeisjes die hier opgroeien helemaal niet in contact komen met onze vrijdenkende Westerse waarden. Ze moeten gewoon een kans krijgen om zichzelf te ontwikkelen, zichzelf te uiten. Waarom zou make-up aanbrengen een zonde moeten zijn, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meestal juist niet.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|