![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat is dus het reële gevolg van die bekrompen kleinburgerlijke anti-drugshouding, ondanks alle intenties. Om nog maar van de hypocrisie te zwijgen (kuch, alcohol en tabak, kuch).
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 24 augustus 2013 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere vraag: wat moeten we toestaan, wat niet? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 augustus 2013 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De verkoop aan jongeren, zelfs illegaal (onder 18) gebeurt in elke doodnormale supermarkt of nachtwinkel.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 24 augustus 2013 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben jij al eens in een uitgaansbuurt geweest na middernacht? Al eens onder de bezopen medemensen gekomen? Onder controle? Alcohol is een sociaal detriment. Dat kan je met alle verbeelding van de wereld niet 'onder controle' noemen'. Andere vraag: wat werkt en wat niet? De oorlog tegen drugs is van begin tot einde één groot gefaal geweest.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 24 augustus 2013 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik veronderstel dat in uw wereld een jointje, waar nog nooit iemand van gestorven is, de gevaarlijkste drug is? Want niet onder controle...
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest ben ik het wel met je eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 augustus 2013 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weed Peppillen Alcohol in die volgorde. Al kan er bij alcohol niet over controle gesproken worden. De andere wel.
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 24 augustus 2013 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, er moeten doden vallen ook bij die verslaafden anders zitten volgende mensen zonder werk, begrafenisondernemers, lijkkisten, bloemisten, ziekenhuispersoneel, dokters, psychiaters ... een hele handel. Dus mocht men de rommel legaliseren en er nog meer verslaafden gaan rondlopen in het straatbeeld of met de wagen/fiets/moto/bromfiets rijden en zich in het verkeer weten te mengen, mensen die op bedrijven/andere zaken werkzaam zijn en dit onder verdovende middelen, dit met alle gevolgen vandien dan gaat men dit allemaal zomaar laten begaan en goedkeuren? Ziet er goed uit dan de toekomst ![]() Bij deze hef ik mijn handen ten hemel en begin wat te jammerklachten tot groot jolijt van de buren ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2013 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Serotonine is iets raars.
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt zo'n stom wijf dat zot zou worden als haar kinderen aan 'n joint gezeten hebben. Maar IVM alcohol: "niet te wild he, jongens"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pijnlijk detail misschien, ik ben geen vrouw.
U ging voort op de avatar waarschijnlijk, beetje pover. Wat ik dan weer wel opmerk is dat je ze er zo kan uithalen hier, die aan de jointjes zitten. ![]() Persona non grata!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Maakt niks uit verdorie! Ook transgenders zijn welkom hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() -- Dus we vinden dit alles 'de normaalste zaak van de wereld' of toch niet? Link1 Ik zou er ook niet echt gelukkig mee zijn als bedrijfsleider ![]() Link2 ... p.s. Zoals u ziet veranderde ik mijn Avatar ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2013 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ah, dus anti-depressiva, alcohol, tabak, cafeïne, taurine, suiker etc. ook niet? Citaat:
Nee, ik wens niemand de dood toe. Ik gebruik zelf dan ook geen drugs, en zou het ook iedereen afraden. Dat wilt niet zeggen dat de oorlog tegen drugs werkt of de situatie ook maar een beetje verbeterd, integendeel. Citaat:
Ik had namelijk de indruk dat bv. rijden onder invloed, zelfs van medicijnen, strafbaar was.
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw link 2 is een fantastisch voorbeeld van hoe erg alles uit de hand loopt als je het blijft criminaliseren.
![]() |
![]() |
#80 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ach, tis niet dat er miljoenen mensen wereldwijd elk jaar sterven aan de gevolgen van diabetes type II of adervernauwingen door dat teveel van dat soort rommel he. Ah, toch wel. Citaat:
En wat met medicijnen waarvan mensen dood neervallen? Drugsoorlog tegen Motilium beginnen?
![]() |