Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2013, 07:01   #61
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
hoe durven ze ,zingen voor extreem tussen haakskes rechts ,direct broodroven ,en zo n oosten vind da nog normaal ook ,hoe je moreel kan afglijden
Ik beweer niet dat men hen had moeten broodroven. Integendeel, ik vond De Strangers best uniek in hun genre en er waren zeker goede, al dan niet volkse, teksten bij. Bovendien hoor ik graag eens dialect, en zeker het Antwerpse. Ik vind dit taaltje misschien niet het mooiste, maar wel zeer sappig.

Ik zeg alleen dat gaan zingen op een overwinningsfeest van een extreem-rechtse partij niet zo fraai is.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 augustus 2013 om 07:07.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2013, 09:42   #62
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik beweer niet dat men hen had moeten broodroven. Integendeel, ik vond De Strangers best uniek in hun genre en er waren zeker goede, al dan niet volkse, teksten bij. Bovendien hoor ik graag eens dialect, en zeker het Antwerpse. Ik vind dit taaltje misschien niet het mooiste, maar wel zeer sappig.

Ik zeg alleen dat gaan zingen op een overwinningsfeest van een extreem-rechtse partij niet zo fraai is.
Wel als het een OVERWINNINGSFEEST is, want dan treed ge niet alleen op voor die partij maar ook, en vooral, voor al de kiezers die die overwinning hebben bewerkstelligt. En voornamelijk was die bevolking van Antwerps origine, het leeuwendeel van het publiek van de Strangers. Maar zover had ge nog niet nagedacht zeker?

Ze kunnen nu moeilijk gaan optreden voor een partij die anti Vlaamsgezind is hé, want dan kunnen ze het wel helemaal schudden bij hun Vlaamse publiek.

Denk jij misschien dat ze uit eigen beweging gratis daar zijn gaan optreden? Ze zijn gevraagd geweest natuurlijk en weigeren zou hun zeker geen goed gedaan hebben.

Stel dat de CVP of SP-a een monsterscore zou gehaald hebben en dat die Koen Wouters zouden bestellen en dat die zou wijgerenn omdat het de overwinningsfeest is van de CVP. Dada carrier als dat aan de grote klok zou komen.

Axel Red bv; is zo anti Vlaams dat ik als Vlaamsgezinde de knop van de radio al omdraai bij de eerste toon wanneer ze die laten horen, en bij Koen idem, ook bij TV programs.

Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2013 om 09:57.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 21:56   #63
Sjarelgulden
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire Bekijk bericht
Ik weet niet wat dat is, maar Antwerps is het zeker niet...
'k Zenne 'kik ut Hoboken. Doar emme ze nen aporte tongval van't Antwaarps.
Sjarelgulden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 22:24   #64
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Wel als het een OVERWINNINGSFEEST is, want dan treed ge niet alleen op voor die partij maar ook, en vooral, voor al de kiezers die die overwinning hebben bewerkstelligt. En voornamelijk was die bevolking van Antwerps origine, het leeuwendeel van het publiek van de Strangers. Maar zover had ge nog niet nagedacht zeker?

Ze kunnen nu moeilijk gaan optreden voor een partij die anti Vlaamsgezind is hé, want dan kunnen ze het wel helemaal schudden bij hun Vlaamse publiek.

Denk jij misschien dat ze uit eigen beweging gratis daar zijn gaan optreden? Ze zijn gevraagd geweest natuurlijk en weigeren zou hun zeker geen goed gedaan hebben.

Stel dat de CVP of SP-a een monsterscore zou gehaald hebben en dat die Koen Wouters zouden bestellen en dat die zou wijgerenn omdat het de overwinningsfeest is van de CVP. Dada carrier als dat aan de grote klok zou komen.

Axel Red bv; is zo anti Vlaams dat ik als Vlaamsgezinde de knop van de radio al omdraai bij de eerste toon wanneer ze die laten horen, en bij Koen idem, ook bij TV programs.
Van mij,Garry,mag u grote Vlaamsche vedetten als daar zijn,den Eddy Wally,de Juul Kabas,enzomeer tot uwe dada rekenen.
Toch prefereer ik de kwaliteit van Axelle en Dani Klein b.v.
En....hun repertoire bestaat uit zowel Franstalige als Engelstalige nummers.

BRULLEN doen ze niet,misschien namen ze dan wel...."Ze zullen hem..."op.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2013, 00:09   #65
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZION Bekijk bericht
Van mij,Garry,mag u grote Vlaamsche vedetten als daar zijn,den Eddy Wally,de Juul Kabas,enzomeer tot uwe dada rekenen.
Toch prefereer ik de kwaliteit van Axelle en Dani Klein b.v.
En....hun repertoire bestaat uit zowel Franstalige als Engelstalige nummers.

BRULLEN doen ze niet,misschien namen ze dan wel...."Ze zullen hem..."op.
Bij Axelle zet ik de radio op uit. Ik heb het niet zo met die lintjesjagers.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2013, 16:20   #66
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Het mooiste is het Oostends.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2013, 16:43   #67
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Bij Axelle zet ik de radio op uit. Ik heb het niet zo met die lintjesjagers.
Niet? En Lauraatje? Lynn? Ik ga d�*n gewoonlijk protten.

En La Esterella?Transgender pur sang.WERDT de Lievevrouwetoren.

Het zullen je mede-vlomingen maar wezen.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2013, 16:45   #68
rafkaf
Banneling

Standaard

Zion heeft waarschijnlijk een slag van de zon gehad.
rafkaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be