![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je vraagt om het concreet te maken en je krijgt een windhoos gescheld en gebakken lucht, dan weet je dat het luchtkasteel in mekaar aan het storten is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En we zullen maar niet beginnen wat het nut is van die sportclubs ![]() Citaat:
Citaat:
Ik liet juist mijn broer van 17 lezen en die had onmiddelijk door wat de inhoudelijke kwesties zijn. Dus ofwel kunnen we concluderen dat ofwel mijn broer super intelligent is en dat voor iemand die sportschool gedaan heeft ofwel dat jij buitengewoon dom bent. En dan ga je na dat je me eerst probeert te trollen, vragen om het eens simpel te gaan uitleggen? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 26 augustus 2013 om 11:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijkomend voordeel: men kan intekenen op de KMO-portefeuille voor subsidies voor opleiding, advies, coaching...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 26 augustus 2013 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inpikkend op mijn laatst geplaatste reactie op Jack: vertel eens, wat is nu eigenlijk je bedoeling?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand heeft hier de bedoeling op je kap te zitten. Er worden vragen gesteld en opmerkingen gemaakt. Je moet je niet zo aangevallen voelen daardoor. Het biedt je net de kans om onderbouwd en wijs uit de hoek te komen. Maar je verkiest blijkbaar eerder de weg van intimidatie. Dat lukt niet hoor bij mensen die (in zekere mate) van wanten weten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug naar waar het daarna "ontspoord" is.
Citaat:
Eerste vraag: hoe begin ik daar aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wees meegaander in een gesprek en doe eens wat moeite. Citaat:
De point was om aan te tonen dat in de communicatie die in die tekst staat aantoont dat winst maken kwaad bloed zet. Di Rupo zou zijn vastgoed aan verlies verkocht hebben om de een of andere reden, terwijl zelfs een halve gare dat niet zou doen. Ofwel zijn die mensen aan het liegen ofwel zijn die inderdaad zo dom om met verlies vastgoed te verkopen. En op beide punten zijn ze niet geschikt om een deel uit te maken van de regering. Het is nu eenmaal zo dat wanneer mensen lezen van anderen dat ze jaloers worden en beginnen te morren omdat die persoon weer geld verdient heeft. Wat de mensen in dit land moeten doen en leren is te ondernemen, actief te zijn en hun creativiteit te gebruiken om zelf er ook op voorruit te geraken. De mensen hier nemen het zich veel te gemakkelijk en als het dan wat minder gaat, dan zitten ze op de kap van die dwazen in de wetstraat die in de eerste plaats daar gezet zijn door die mensen. Citaat:
Als je een product designed that effectief moet geproduceerd worden en verdeelt, dan teken je eerst je idee, maakt een business case, zoekt mensen die je kunnen ermee helpen, desnoods kunnen een prototype bouwen en dan zoek je funding bij Angels, Venture capital of als je echt moedig bent neem je een lening van de bank. Al moet ik zeggen dat het eerder angel money zal zijn in het begin, omdat venture capital meestal wacht tot effectief bewezen is dat er potentieel is in het bedrijf. Of je gaat op zoek naar subsidies. Bv als je iets maakt in duurzame energie sector. Als je however een bepaalde dienst wil maken die online werkt, maak je opnieuw een business case: market research, market acceptance, cost of development,... Dan zoek je afhankelijk wat je zelf voor een profiel bent nog 1 of 2 mensen die kunnen meewerken eraan en je begint met bouwen en kan je wachten op funding tot als je effectief moet system upgrades doen en moet aan advertising doen. Zelfs growth hacking via social media kost massas geld als je wil deftig groeien. Laatst gewijzigd door openeye : 26 augustus 2013 om 12:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met je laatste alinea ben ik het eens, maar het is net daarom dat ik begonnen ben over "geen tijd, geen middelen...". Je bent me dan maar voor dom beginnen uitmaken. Geen probleem, dan speel ik den domme, he. En dan heb je me nog meer uitgemaakt. Wel kijk: ik heb een voorstel: stap met je uitleg naar een volkscafé, een markt of naar eender waar. Eens zien hoe lang je het volhoudt. En blijft de vraag: hoe beginnen mensen daar aan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 26 augustus 2013 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je een product designed that effectief moet geproduceerd worden en verdeelt, dan teken je eerst je idee, maakt een business case, zoekt mensen die je kunnen ermee helpen, desnoods kunnen een prototype bouwen en dan zoek je funding bij Angels, Venture capital of als je echt moedig bent neem je een lening van de bank. Al moet ik zeggen dat het eerder angel money zal zijn in het begin, omdat venture capital meestal wacht tot effectief bewezen is dat er potentieel is in het bedrijf. Of je gaat op zoek naar subsidies. Bv als je iets maakt in duurzame energie sector. Als je however een bepaalde dienst wil maken die online werkt, maak je opnieuw een business case: market research, market acceptance, cost of development,... Dan zoek je afhankelijk wat je zelf voor een profiel bent nog 1 of 2 mensen die kunnen meewerken eraan en je begint met bouwen en kan je wachten op funding tot als je effectief moet system upgrades doen en moet aan advertising doen. Zelfs growth hacking via social media kost massas geld als je wil deftig groeien. Citaat:
Ik kan evengoed naar andere boards gaan met ondernemers en het daar vragen... Maar daar zijn ze minder actief en hier heb ik dan ook een kans om niet ondernemers hun mening te horen. Ik hou van pannekoeken Xenophon. Laatst gewijzigd door openeye : 26 augustus 2013 om 12:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tot daar zijn we al met de redenering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, met die is het gemakkelijk werken. Het zijn juist de andere die je moet zien te bereiken...
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Klopt, maar daar heb je marketing voor en dat zal in het begin ook je grootste kost zijn. Je moet de massa zien als een kudde van schapen die je in beweging moet krijgen door een vorm van dynamiet(Apple marketing bv) of door kleine prikjes zoals Mc donalds Laatst gewijzigd door openeye : 26 augustus 2013 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |