![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zolang de DNA databank van alle burgers nog niet in voege is, is er nog steeds de mogelijkheid dat een pedofiel er van onder kan muizen.
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je zulke standpunten inneemt moet je er maar rekening mee houden dat niet iedereen je vriend zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Tja, Geert zal dan ook wel begeleid worden door lijfwachten als hij door de stad wandelt...Een heleboel " jongeren " zouden ook hem anders brutaal aanpakken denk ik. Op straat neersteken ofzo...Dat is al eerder gebeurd in Nederland nietwaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de eigenste uiteenzetting van JvdB mag er dan op z'n minst geen recht zijn op die perversiteit En volgens Savatage is het dan goed dat christenen in het openbaar niet meer geduld worden. dan in het openbaar. Maar ik vermoed dat beide heren dan wel om één of andere zeer bizarre reden een uitzonderingsmaatregel wensen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
15 wordt trouwens gezien als seksuele meerderjarigheid in de meeste Europese landen. In Duitsland is het zelfs 14 en in Spanje 13 (wat ik wat jong vind, vooral mentaal dan, maar goed). België en Nederland zijn met 16 vrij conservatief nog (al doet men een oogje dicht indien een 20-jarige seks heeft met een 15-jarige; want dat is niet abnormaal). Nu goed, we spreken hier niet meer over Martijn noch over hun geaardheid natuurlijk. Laatst gewijzigd door Weyland : 1 september 2013 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tsja, het verkrachten van een dertigjarige vrouw is zelfs verboden (en terecht ook uiteraard), dus het hangt af hoe overtuigend ze is je seksueel misbruik aan te smeren (veronderstellend dat het een seksueel avontuur was met wederzijdse instemming).
Laatst gewijzigd door Weyland : 1 september 2013 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, hoe wil ze dat gaan bewijzen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al wie pedofilie goedkeurt , BOL HET AF !!!!
Ik vind de leeftijd voor seks vanaf 18 het limiet !! Sex sex sex sex , ze kunnen nog niet eens kruipen , en pedo's willen er hun slagroom in of op spuiten , de smeerlappen !!!! Ik heb geen greintje respekt voor pedo's , maar ik zal ze niet ineenkloppen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik had toen ik 13 was, een vrindin van 13 die eruit zag als 18 met maandstonden en de sexdrive van een milf. Maar gasten die op van die echte kinderen kruipen zijn laag, vettig en moeten getermineerd worden Laatst gewijzigd door openeye : 1 september 2013 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 Van 13 die sexen , tja .... wat moet je daaraan doen ??
Mocht mijn dochter 13 zwanger zijn van een minderjarige , die kerel zal de konsekwenties voor die kleine blijven voelen !! Wil mijn dochter toch abortus .... de pa van de kleine moet er dan maar voor dokken !! Is de pa meerderjarig , die MOET opgepakt worden , veroordeeld worden , en ook blijven dokken als dit mogelijk is , maar .... hij mag voortaan geen contact zoeken met m'n dochter & de kleine !!!! Wil ze abortus plegen , de pedosmeerlap MOET er voor dokken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |