![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat me hier opvalt is dat zowel Dixie als Salah dezelfde standpunten hebben, ook al zijn ze 'aartsvijanden'. Ze zijn akkoord over zowat alles, behalve als het aankomt op het Israël vs Arabieren conflict. Interessant eigenlijk. Beide verdedigen de Syrische "revolutie". Het is geen "revolutie" meer, het is pure terreur. De VS zit toe hoe het zijn grip op het Midden-Oosten verliest. De VS is niet meer de supermacht van vroeger, mede dankzij de oorlogen van Bush. Vanaf nu ben ik Pro-Poetin. Één van de weinige politiekers met ballen.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Amerika macht verliest hebben ze enkel aan zichzelf te danken, een rampzalig buitenlands beleid en verkeerde vrienden zijn oorzaak Nr.1.
De Amerikaanse bevolking zal nog wel wakker worden wanneer de SHTF. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() om die klootzak van een assad te steunen ![]() trouwens ik vind dat die buitenlandse 'strijders' een even kwaad dan assad en ook dit is zijn schuld toen hij meer dan 2 jaar geleden zijn eigen bevolking begon af te slachten altijd respect voor de Koerden gehad in Turkije en vooral in Irak maar als ik jouw zo bezig zien ... ach ja jij bent maar 1 mening dus leg ik die wel opzij ![]()
|
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Een record voor die trol, hij heeft 7 regels volgetypt, en dat is in zijn bijna 16.000 berichten niet eerder voorgekomen.
BK, je hebt wat bij de trol losgemaakt, dit wat anderen tot dusver niet is gelukt (..) Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 september 2013 om 01:18. |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Binnenlands blijf ik tegen Poetin maar z'n buitenlands beleid is verdorie goed, logisch en eerlijk, wie had dat ooit kunnen denken. Obama daarentegen is afgegaan als een gieter, geen enkele ruggengraat en niet meer dan een woordvoerder van de politie, CIA en het leger. Die blijkbaar vol met joden zit, dat verklaart wel heel wat natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homo,s zijn geen mensen. "dit is cynisme he zuurpruimpjes ". Laatst gewijzigd door Nietzsche : 10 september 2013 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zulke redeneringen nog hanteert terwijl je 18 + bent moet je toch eens bij jezelf te raden gaan. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat doe ik door te kijken waar die onschuldige burgers het het meest goed hebben. En strikt genomen is dat bij een democratie. Het punt is alleen dat dan de kans relatief groot is dat een of andere extremistische islamitische groepering de macht gaat krijgen. Dus dan moet ik wel pro-assad zijn. Dat is alleen heel anders dan jij hier doet vermoeden. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het één maakt het ander niet goed, maar Rusland wordt zwartgemaakt terwijl de VS niet veel beter is. Ga eens naar Texas of het zuiden van de VS en zeg dat je op mannen valt....
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het enige mogelijke scenario is ALS Assad valt is dat er een Alawitische staat wordt gecreeërd in Latakia en de Christenen vluchten naar de Autonome Koerdische regio in Syrië net als bij Irak het geval was. Voor de rest zullen de terroristen alles vernietigen. Damn ik herinner me nog dat de tijd dat ik in Damascus leefde. Wat een mooie stad zeg! Nu jammer genoeg grotendeels verwoest.
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je gelijk hebt, de rebellen zijn alvast dom geweest om een tweede front te openen met de Koerden. ![]() |
|
![]() |