![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
speelt de kleur onderbroek ook een rol? of ge het nodig hebt of het kunt betalen is een andere vraag. beetje gelijk auto's de ene rijdt liever met een mercedes en de andere met nen BMW. maar enkel het automerk als criterium nemen ipv opleiding, ervaring, cv,... om iemand aan te nemen? uw houding is wel heel bekrompen/bevooroordeeld/simpel/... ik kan me niet voorstellen dat gij een bedrijf kunt runnen met zo'n instelling en den tijd da ge op op dit forum verschijt zegt ook wel iets. wat maakt het nu echt uit welk merk telefoon/tv/waschmachine/oven/... iemand heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat er één OCMW is dat een dure lening zal aangaan voor mensen die onder budgetbeheer staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En neen op eerste plaats komt ervaring en ingesteldheid (diploma telt nooit mee). En ja naar de auto wordt wel eens gepolst. Waarom : omdat iemand met een dure mercedes van +50.000 euro nooit tevreden gaat blijven met een loon van 1500 euro netto/maand. Na x aantal jaren moet die wagen vervangen worden en als hij die moet financieren met zijn loon dan komen er problemen van. En een werknemer met financiële problemen krijgt meestal losse handjes. En wat ik met mij tijd doe is mijn zaak en niemand heeft daar zaken mee! Ik heb dat hier nog al eens gezegd. Voor mij is dit entertainment, een uitlaatklep, een lachwekkend iets. En zo zie ik hoe andere mensen denken en dat gebruik ik dan als ik op de werkvloer kom. En toegegeven al veel zaken van hier gebruikt en het is steeds mooi hoe iemand door een simpel compliment zichzelf voor zijn baas zou gaan doodwerken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() en de kleur onderbroek? merk tv, type wasmachine dat hij thuis heeft staan? Citaat:
er is nu eenmaal geen verschil tussen een S4 en iphone. dat zijn gewoon 2 Smartphones uit het hogere marktsegment. Zoals ge in wasmachines ook goedkope en duurdere modellen hebt. Enkel op basis van een telefoonmerk uw aanwervingsprocedure bouwen getuigt van weinig vakmanschap en inzicht Laatst gewijzigd door 1207 : 11 september 2013 om 11:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met een gat in de hand komt in de problemen en klopt aan bij het OCMW. Het "OCMW" stelt een budgetbeheer voor. De rechtstreekse gevolgen. De "berooide" geeft zijn volledige inkomen aan het OCMW, en krijgt een minimum zakgeld, en al de rest word "geregeld". Het OCMW bundeld alle schulden van de berooide, en betaald dat af met de rest van het inkomen. (is dat nu leefloon of een inkomen uit arbeid) Maar, het OCMW als grote organisatie , met een groot budget, kan betere condities bedingen bij een bank voor lopende kredieten. Zelfs al is het maar 1% verschil tussen de "bankkredietlijn" van het OCMW, en hetgeen beloofd wordt aan de berooide als afbetalingstempo, da's 1% in de pocket.
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik vind zo'n instelling zeer dom en het is alleszins in tegenspraak dat gij naar competenties zou kijken. de meest competente is al kansloos als hij, in uw ogen, de verkeerde merkkeuze heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat men de ondernemerkes die geen smartphone hebben op één hand kan tellen (of ze moesten in de dienstencheques branche zitten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
toen moest ge ook de juiste pennezak hebben om er bij te horen en had ge ne jas van merk x waart ge ne loser ![]() en over die iphone wilt ge da en kundet betalen = kopen vindt ge 't te duur = ni kopen wilt ge hem maar hebt ge het geld ni = pech gehad diegene die pech hebben zijn vaak de grootste klagers over te duur, geld ni waard,... (afgunst) misschien moet ik ook op het Aston Martin forum gaan klagen dat de Vanquish zijn geld ni waard is ![]() Laatst gewijzigd door 1207 : 11 september 2013 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor de zomer 2 samsung smartphones gekocht. Per stuk € 100 goedkoper dan in mediamarkt te België. Daarvoor rijden we wel vlug even naar Aken, niet..? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk nog goedkoper: online in Nederland. Levering volgende dag (meestal gratis)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij zou zijn selectie criteria nog wat kunnen aanscherpen. Zeker geen mannen aanvaarden die witte sokken dragen bijvoorbeeld. Of vrouwen met een maatje +40. Geen supporters van antwerp. Geen mensen die naar blankenberge of bredene op vakantie gaan. Uiteraard geen mensen die naar VTM kijken. |
|
![]() |
![]() |