![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Super Moderator
|
![]() @Universalia
Vroeg of laat vallen de dubbelnicks om een permban te omzeilen door de mand. Dan gaan ze eruit samen met AL hun berichten. Hoe langer ze dus hun gang kunnen gaan, hoe pijnlijker .... Pontifex |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Soms is het natuurlijk wel de vraag, wie wie aan het uitlokken is.
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vivelabelgique is meester in het blijven lanterfanten.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt het geen hoog tijd om je eigen forum op te richten en te leiden als je vindt dat dit forum zo laag is gevallen? Ik vind Pontifex een onovertroffen moderator. Hij heeft de kracht van verandering in zich, spreekt duidelijke taal laat zich niet uit het lood slaan maar blijft altijd kalm en onbewogen laat zich niet door grendels en alarmbellen afschrikken, maar past in zijn eentje de forumgrondwet aan, en weet weg met Latijnse uitdrukkingen en gezegden Kortom: kan niet ontkennen dat hij Bart De Wever is. ![]()
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal mij toch niet willen vertellen dat je lid van de club van de moderatie bent. Knuppel. Het toeval is wel groot. Wat je zegt is exact hetzelfde als wat formeel erkende moderator Pontifex mij per pb deze week heeft verkondigd. Toch veel succes hoor ... knuppelke. Zoals je zelf zegt, het forum wordt dus geleid door een populistische Bart De Wever. Deze laatste zou er niet mee kunnen lachen. Knuppel. We zullen zien of NVA volgend jaar zoveel succes boekt. Als jij er beter van denkt te worden, dan is dit goed voor jou. Toch maar best afwachten. Knuppel. Ik mag toch aannemen dat dit divers politiek forum niet wordt gesponsord door een Vlaams-nationalistische partij. Zo ja, dan zou ik graag hebben dat de forumdirectie haar publiek hieromtrent informeert. Vriendelijke groet, Rudy Laatst gewijzigd door Rudy : 28 november 2013 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, bedankt Knuppel.
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog je excuses aanbieden want ik heb helemaal niet gezegd dat dit forum geleid wordt door een populistische Bart De Wever. Dat heb jij ervan gemaakt. En al de rest ook.
De Wever heeft geen tijd om zich hiermee bezig te houden, maar mocht hij toch per toeval op dit forum stuiken, dan denk ik dat hij eerder met jouw gestuntel lacht dan met de aanpak van Pontifex. Mijn eerdere reactie was als grapje bedoelt, maar ik denk toch dat De Wever veel van zijn eigen aanpak zou herkennen. En ik vermoed dat Pontifex eveneens een en ander van zichzelf in de aanpak van De Wever herkent. Wat de verkiezingen van volgend jaar betreft, daarover kan ik maar één ding zeggen: die zouden wel eens voor verrassingen kunnen zorgen die niemand verwachtte.
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NVA heeft echter niet de ambitie de premier van het land te leveren. Liberaal ondernemend Vlaanderen zou dit wel eens kunnen beschouwen als het niet willen opnemen van verantwoordelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel. Als je tegen mij bezig bent dan heeft "de rest" daar niets mee te maken. Tegen wie praat je nu uiteindelijk ?
|
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie beweerde hogerop dit? Citaat:
Jij schrijft een post van vijf regels waarin vijf keer mijn nick voorkomt. In die vijf regels met onzin staat "de rest".
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 december 2013 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel. Doe gewoon verder zoals je bezig was. Doe euforisch tegenover NVA, Bart De Wever als hij je idool is. Ik ben afwachtend, maar ik zal niet voor hem en zijn partij stemmen, hoewel liberaal.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben afwachtend tot jij deze leugen terugneemt: Citaat:
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stingray. Wie je posting goed leest en politiek bewust is, is verplicht toch even te glimlachen. NVA is een liberale partij. Of wist je dat nog niet. Prettig weekend.
|
![]() |