![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu dienen we enkel china's belangen. het westeuropese volk gaat ten onder dankzij de internationale vrije markt. achteraf niet komen klagen. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ik zaag niet ik verdien er geld aan. Het individu primeert.
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vnunet.be/detalle.asp?ids...uscar&pagina=2 http://www.vnunet.be/datanews/detall...uscar&pagina=4 |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Uw redenering is dus dat iemand die rijk is, minder recht heeft op een vergoeding als iemand die arm is; los van de feiten. Ik deel die mening niet, ik evalueer mensen op hun acties, niet op hun vermogen. 3. Dus een openzetten van de grenzen leidt volgens u gegarandeerd naar criminaliteit. Vanwaar haal je dat?
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dat zal de schooier die een roofmoord pleegt op een rijke stinkerd zoals jij ook denken. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
verder kan je absoluut niet stellen dat iq aan de basis ligt van welvaart. human capital is zeer belangrijk, maar het is slechts 1 van de factoren. over het iq van aziaten spreek ik me niet uit, daar weet ik niet over. dat jij in de superioteit van het blanke ras op alle vlakken en door heel de geschiedenis gelooft, wist ik al. die is echter in andere threads al weerlegt. |
|||
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'vroeger deden de mensen hun deur niet op slot, jan. dat hoefde niet. er werd toen niet ingebroken.' |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Er zijn een hele boel methodes om daar tegen te pareren. Oa door aan modulaire productie te doen.
Ik zal je trouwens een topman van Barco eens citeren : "Wie vandaag niet naar China vertrekt, pleegt zelfmoord". Onnodig dit citaat te gaan opzoeken in een persartikel, zo'n zaken worden niet verteld aan journalisten ... |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Het is een citaat van zes maanden geleden ...
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aziaten scoren in IQ tests gevoelig hoger dan kaukasiers ... 1,3 miljard slimme Chinezen. Zouden die hoogleraren niets nuttigers doen dan zulke onzin bijeen te schrijven ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet inhoudelijk blijven. in de tekst worden duidelijk verschillende factoren aangegeven, waaronder intelligentie. iq is inderdaad niet volledig, doch grotendeels genetisch bepaald. meer info daarover vind je op het internet, dus laat ons dat niet tot onderwerp van discussie maken. ik geloof niet in de superioriteit van het blanke ras op alle vlakken. in basketbal bijvoorbeeld, zijn wij niet superieur, maar de negers. je moet dus geen dingen insinueren die ik niet gezegd heb. dat is niet alleen flauw, maar bovendien nefast voor het niveau van de discussie. want dan moet ik dat steeds weer rechtzetten, snap je. nu jij weer. wat was 't weer? (zie je nu ben ik in de war). ahja, je ging gaan weerleggen of zoiets. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2; nee, dat beweer ik niet. als die armoede het rechtstreekse GEVOLG is van een natie , dan kan het eventueel in die zin dat je een tabula rasa wenst te maken wat economische verplichtingen betreft. ik ben dus eerder voor het ontwikkelingsbeleid. 3, idd;; het rijke westen lonkt en eenieder wil daar een stukje van. logisch in hun geval zou ik hetzelfde zijn. echter er zullen niet voldoende jobs zijn voor die massale onbeheersbare instroom van vaak ongeschoolde mensen, wat leidt tot armoede en dat is dus een perfecte katalysator voor criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() De zeepbel is al meer dan drie jaar geleden ontploft, op een moment dat China nog niet tot de Werledhandelsorganisatie was toegetreden. Get it?!? Op het moment dat China de WFOE en WOFE legislatie nog niet had gestemd. Get it?!?
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is dat m'n drie jaar terug ook tendenzen zag die nooit zouden eindigen en dat de sky toen ook niet de limit was. Het was een hype. Hoewel outsourcing naar de lageloonlanden hier is om te blijven kan niet worden ontkend dat het momenteel ook kenmerken vertoont van een hype. Dat China niet wordt vertrouwd door de bedrijfswereld is trouwens niet ontsproten aan mijn zondagachternoenfilosofie maar is mijn indruk als werknemer in het high-tech landschap.
|
![]() |