![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Single door keus en maagd in je kont? Marginaal. Waarom komt ge dan uwe degoutante foto op dit forum plakken? Denkt ge nu echt dat de vrouwen daar warm van worden, van zo een simpele debiel op een trein? Vrouwen walgen van uw smoel en uw debiele engelse praatjes. Aan uw fantasietjes over extreem rechts te zien ben je duidelijk aan het twijfelen over je geaardheid. Steek maar snel een ring in een van je flaporen, dan kan je naar de nachtsauna. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fantaseren over incest en pedofilie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Oeeeeee een ring in het oor steken en dan naar de nachtsauna? Dude, ik heb een sauna in de kelder van het appartementsgebouw, dus waarom zou ik verdomme naar de nachtsauna moeten gaan, als dat al bestaat. Dat zei je mama ook voor ze effectief je probeerde te stikken met het kussen waarop je geboren bent. Het resultaat zien we vandaag nog.Dus het is effectief het gebrek aan lucht bij de geboorte. Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 21:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor mensen met ADHD hebben ze pillekes zenne Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogheidswaanzin is er al 1. Welke medicatie neem je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het verschil met jou is dat ik ze van mijzelf ken en ze ofwel verstop ofwel ten goede gebruik. Jij bent een brok mentale incapabiliteit om enige verbeteringen door te voeren naar je eigen toe. Je kan tenslotte die schade die aan je hersenen zijn gemaakt niet meer in orde brengen. Zou je niet een keer je mama gaan inelkaar meppen? Is dat niet de gewoonte met die soort van je? Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat je eerlijk bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() kijk eens aan. Demper, je bent zo ..., dat je het niveau wat moet omlaaghalen zodat je nog iets kan zeggen. Wat ben ik fier op je. Is dit het normale rechtse niveau? Ja blijkbaar wel als ik aan de mensen denk die rechts kiezen.
Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zei een tijdje geleden dat je met zo een mensen moest samenwerken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat mijn haat tegenover rechts nog voed is de algemene level van intelligentie dat die mensen tentoonspreiden Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een zielige discours hier, beseffen jullie wel dat jullie elkaar flagrant aan het beledigen zijn? Vooral openeye dan.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excuseer maar die kerel is mij al lang aan het uitschelden. Moet ik mij zomaar laten uitschelden? De moderatie heeft er hem al op gewezen maar hij lacht het weg. Pontifex heeft een grote muil dat hij niet met strafpunten werkt en direct een ban geeft, maar die kerel doet gewoon niets. Alle voorgaande beledigingen werden gerapporteerd maar hij doet NIETS. De enige optie is om terug te schelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Overal zit dat volk
Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Man toch.... Wat een zielig gedrag. Je zit mij overal te volgen om mij uit te schelden. Hou uw bakkes tegen mij jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De negeerlijst werkt niet.
Als iemand anders dat bericht quote zie je het toch. Het is hier altijd hetzelfde liedje met de mods. Als ze mij uitschelden is er geen probleem, maar als ik mij dan verdedig moeten ze opeens optreden. |
![]() |
![]() |