Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Zou jij verzet aantekenen tegen het gebruik van organen van een overleden familielid?
Ja 6 15,00%
Neen 33 82,50%
Weet niet 1 2,50%
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2004, 00:44   #61
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle of Silver
Hangt ervan af in welke context je het woord vreemdelingen wil plaatsen. Als je met het woord 'vreemdeling' bedoelt ieder persoon die orgineel niet afkomstig is van een specifiek land of regio (bv. ieder niet-blanke Vlaming) dan is het antwoord steevast 'neen'. Er is een groot verschil tussen het gedrag van bv. een Marokaan, een Nederlander, een Aziatische, een Duitser, een Italiaan, ...
Dus in die context bekeken zijn niet alle vreemdelingen hetzelfde.
Maar tegenwoordig wordt het woord 'vreemdeling' eerder gebruikt als verzamelnaam voor volkeren die duidelijk voor criminaliteit en wangedrag zorgen en dus niet als verzamelnaam voor ieder niet-blanke persoon.
(In Vlaanderen dan toch).
dat de term vreemdeling verkeerd geassocieerd wordt, komt oa door departij waar u op stemt. maar soit, daar gaat deze discussie niet over.

omdat we de term vreemdeling anders interpreteren, zal ik mijn vraag anders stellen:

zou je, indien je in levensgevaar bent, hulp weigeren van een marrokaan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 01:06   #62
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
dat de term vreemdeling verkeerd geassocieerd wordt, komt oa door departij waar u op stemt. maar soit, daar gaat deze discussie niet over.

omdat we de term vreemdeling anders interpreteren, zal ik mijn vraag anders stellen:

zou je, indien je in levensgevaar bent, hulp weigeren van een marrokaan?
Waarom wil je dat zo persé weten eigenlijk ? Maar goed, om je vraag te beäntwoorden : jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!
Eagle of Silver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 01:12   #63
ingenious

Standaard

Citaat:
Waarom wil je dat zo persé weten eigenlijk ? Maar goed, om je vraag te beäntwoorden : jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!
omdat je en denkwijze hebt die ik totaal niet begrijp, en die ik nu probeer te doorgronden.

voor zover ik begrepen heb, zou je hulp weigeren van vreemdelingen, en iss en vreemdeling een benaming voor iemand die voor criminaliteit en wangedrag zorgt. hoe kan je nou weten, als je daar in het water ligt te spartelen, of die mens ooit al een vlieg kwaad heeft gedaan?

Citaat:
Oud 23 augustus 2004, 01:46   #64
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
omdat je en denkwijze hebt die ik totaal niet begrijp, en die ik nu probeer te doorgronden.

voor zover ik begrepen heb, zou je hulp weigeren van vreemdelingen, en iss en vreemdeling een benaming voor iemand die voor criminaliteit en wangedrag zorgt. hoe kan je nou weten, als je daar in het water ligt te spartelen, of die mens ooit al een vlieg kwaad heeft gedaan?
Ik zie onmiddellijk aan hem of het al dan niet om een Marokkaan betreft, een Afrikaan, enz ... Meer hoef ik niet te weten. Hoe hij of zij noemt, wat hij al dan niet gedaan heeft, welk z'n beroep is, ... interesseert me niet. Dat deze persoon deel uitmaakt van een volk die garant staat voor criminaliteit binnen onze maatschappij is voor mij reeds voldoende om te weten. Meer informatie heb ik niet nodig, want m'n keuze is bij dan al gemaakt of ik die helpende hand al dan niet aanneem.
Oud 23 augustus 2004, 01:49   #65
ingenious

Standaard

Citaat:
Ik zie onmiddellijk aan hem of het al dan niet om een Marokkaan betreft, een Afrikaan, enz ... Meer hoef ik niet te weten. Hoe hij of zij noemt, wat hij al dan niet gedaan heeft, welk z'n beroep is, ... interesseert me niet. Dat deze persoon deel uitmaakt van een volk die garant staat voor criminaliteit binnen onze maatschappij is voor mij reeds voldoende om te weten. Meer informatie heb ik niet nodig, want m'n keuze is bij dan al gemaakt of ik die helpende hand al dan niet aanneem.
dus een paar rotte appels in de groep, heel de groep rot? sterk staaltje van veralgeming, vind je zelf niet?

Citaat:
Oud 23 augustus 2004, 02:00   #66
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
dus een paar rotte appels in de groep, heel de groep rot? sterk staaltje van veralgeming, vind je zelf niet?
Wie zegt dat het hier om slechts een paar rotte appels gaat ? Praktisch heel de mand appels zul je bedoelen, het vreemdelingenprobleem wijst dit duidelijk uit. Dit is dus helemaal geen sterk staaltje van veralgemening.
En dan nog iets : weet je dat enkele rotte appels in mum van tijd heel de mand kunnen bederven ? Neem de som maar op de proef door het in je keuken uit te proberen. Je zal onmiddellijk zien wat die enkele rotte appels voor effect hebben op de gezonde appels in no time.
Oud 23 augustus 2004, 02:16   #67
ingenious

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat het hier om slechts een paar rotte appels gaat ? Praktisch heel de mand appels zul je bedoelen, het vreemdelingenprobleem wijst dit duidelijk uit. Dit is dus helemaal geen sterk staaltje van veralgemening.
En dan nog iets : weet je dat enkele rotte appels in mum van tijd heel de mand kunnen bederven ? Neem de som maar op de proef door het in je keuken uit te proberen. Je zal onmiddellijk zien wat die enkele rotte appels voor effect hebben op de gezonde appels in no time.
zelfs al zou de meerderheid van de marokkanen criminelen zijn, wat niet waar is, dan zijn ze dat nog niet allemaal. toch behandel je ze allemaal op dezelfde manier. dat noemt men veralgemenen.

Citaat:
Oud 23 augustus 2004, 02:18   #68
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henry
Er is in België een nijpend tekort aan orgaandonoren.
Eigenlijk is iedereen donor, maar als je niet geregistreerd bent, kan de familie verzet aantekenen. Blijkbaar doet de familie dit vaak.

Ik begrijp dat niet. Hoe kan een familie nu weigeren een orgaan van een overleden familielid af te staan als je daar iemands leven mee kan redden?
Dat is toch een toppunt van egoïsme?

Is er iemand die dit begrijpt?
vandaag verschenen op www.vrtnieuws.net

CD&V: "Eenvoudigere registratie donor"CD&V-senator Erika Thijs wil een eenvoudigere registratie van orgaandonoren
via de chipkaart van de nieuwe identiteitskaart. Dat schrijft Het Belang van Limburg.
In ons land is een tekort aan donoren. In principe is iedereen kandidaat, maar de familie kan verzet aantekenen en doet dat ook vaak. Dat kan niet wanneer de donor zich heeft laten registeren in het gemeentehuis, maar bitter weinig mensen doen die moeite.
Daarom stelt Thijs voor dat op elke identiteitskaart wordt vermeld of iemand organen wil afstaan of niet. Tot zestien jaar beslissen de ouders, daarna de jongere zelf.
Oud 23 augustus 2004, 09:00   #69
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan sterf ik liever in belang van het behoud van de huidige realiteit dat vreemdelingen een probleem vormen binnen onze maatschappij.
Zo. Da's duidelijk. Je grootste nachtmerrie zou wellicht zijn dat alle vreemdelingen opeens 300 % geïntegreerd zijn en succesvol zijn binnen onze maatschappij....

Als die blabla omtrent 'het ligt aan hun gedrag' is grote zever: je haat gewoon mensen die een andere kleur hebben, punt uit. Je voelt jezelf veel beter enkel en alleen omdat je blank bent, en da's nogal zielig, want daar heb je niet eens verdienste aan.

En het ergste is dat je je als een mak lammetje zomaar laat conditioneren...
Zo zwak zijn maar je toch zo sterk voelen, hoe doe je dat?
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 19:52   #70
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Zo. Da's duidelijk. Je grootste nachtmerrie zou wellicht zijn dat alle vreemdelingen opeens 300 % geïntegreerd zijn en succesvol zijn binnen onze maatschappij....

Als die blabla omtrent 'het ligt aan hun gedrag' is grote zever: je haat gewoon mensen die een andere kleur hebben, punt uit. Je voelt jezelf veel beter enkel en alleen omdat je blank bent, en da's nogal zielig, want daar heb je niet eens verdienste aan.

En het ergste is dat je je als een mak lammetje zomaar laat conditioneren...
Zo zwak zijn maar je toch zo sterk voelen, hoe doe je dat?
Dat is helemaal niet m'n grootste nachtmerrie, laat staan een nachtmerrie op zich, zoiets is immers onmogelijk. Een vreemdeling is niet in staat tot volledige integratie (op misschien een sporadische uitzondering her en der na). En nee, je hebt het mis, ik oordeel niet op kleur en haat geen mensen omdat ze een andere kleur hebben. Dat is het etiket die linkies ons willen opplakken. We oordelen enkel op gedrag. Hadden vreemdelingen niet continue een crimineel gedrag vertoond en geen grote blijk van haat tegen de Westerse maatschappij geuit, dan was er nooit sprake geweest van een vreemdelingenprobleem.
Wij hebben dit grotesk probleem niet gecreeërd, noch uitgevonden. Het is de vreemdeling zelf die dit volledig veroorzaakt heeft door weinig blijk van beschaving te vertonen tegenover z'n medemens, maar eerder prioriteit vertoond te hebben aan een gedrag dat zich eerder in de richting van barbaarsheid begeeft.
Dit heeft totaal niets te maken met kleuren, trouwens ieder huidskleur (dus ook blanke mensen) heeft immers bewezen misdaden te kunnen begaan.
Probeer ons niet onterecht een etiket op te plakken omdat het politiek correct goed zou uitkomen.
Over makke lammetjes gesproken die zich moeiteloos laten conditioneren, dat is juist volledig toe te schrijven aan de politiek correcte linkie-winkies die hun ogen dichtknijpen voor het allom allochtoonse geweld om in ruil daarvoor deze groep als potentiële kiezers in te palmen tot op het moment dat jullie ze niet meer nodig hebben en er geen profijt meer uit kunnen slaan.
Oud 23 augustus 2004, 19:58   #71
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is helemaal niet m'n grootste nachtmerrie, laat staan een nachtmerrie op zich, zoiets is immers onmogelijk. Een vreemdeling is niet in staat tot volledige integratie (op misschien een sporadische uitzondering her en der na). En nee, je hebt het mis, ik oordeel niet op kleur en haat geen mensen omdat ze een andere kleur hebben. Dat is het etiket die linkies ons willen opplakken. We oordelen enkel op gedrag. Hadden vreemdelingen niet continue een crimineel gedrag vertoond en geen grote blijk van haat tegen de Westerse maatschappij geuit, dan was er nooit sprake geweest van een vreemdelingenprobleem.
Wij hebben dit grotesk probleem niet gecreeërd, noch uitgevonden. Het is de vreemdeling zelf die dit volledig veroorzaakt heeft door weinig blijk van beschaving te vertonen tegenover z'n medemens, maar eerder prioriteit vertoond te hebben aan een gedrag dat zich eerder in de richting van barbaarsheid begeeft.
Dit heeft totaal niets te maken met kleuren, trouwens ieder huidskleur (dus ook blanke mensen) heeft immers bewezen misdaden te kunnen begaan.
Probeer ons niet onterecht een etiket op te plakken omdat het politiek correct goed zou uitkomen.
Over makke lammetjes gesproken die zich moeiteloos laten conditioneren, dat is juist volledig toe te schrijven aan de politiek correcte linkie-winkies die hun ogen dichtknijpen voor het allom allochtoonse geweld om in ruil daarvoor deze groep als potentiële kiezers in te palmen tot op het moment dat jullie ze niet meer nodig hebben en er geen profijt meer uit kunnen slaan.
Je spreekt jezelf wel tegen hee:

Citaat:
Oud 23 augustus 2004, 20:02   #72
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
zelfs al zou de meerderheid van de marokkanen criminelen zijn, wat niet waar is, dan zijn ze dat nog niet allemaal. toch behandel je ze allemaal op dezelfde manier. dat noemt men veralgemenen.
De meerderheid van de marokanen zijn wel criminelen en dat is een geen mening, maar reeds een bewezen feit. Statistieken wijzen op dit feit jaar na jaar en er is een duidelijke link tussen enerzijds de toename van immigranten en anderzijds de toename van allerhande geweld binnen de maatschappij. Voorts staan de kranten gebulkd onder artikels vol criminaliteit door allochtonen gepleegd, maar wanneer men dergelijke artikels als bewijs post in een thread op dit forum, dan beginnen de politiek correcten te klagen dat er WEERAL een dergelijk artikel gepost wordt op het forum. Zijn de linkie-winkies soms bang om de harde realiteit onder ogen te zien ?
Oud 23 augustus 2004, 20:07   #73
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
De meerderheid van de marokanen zijn wel criminelen en dat is een geen mening, maar reeds een bewezen feit. Statistieken wijzen op dit feit jaar na jaar en er is een duidelijke link tussen enerzijds de toename van immigranten en anderzijds de toename van allerhande geweld binnen de maatschappij. Voorts staan de kranten gebulkd onder artikels vol criminaliteit door allochtonen gepleegd, maar wanneer men dergelijke artikels als bewijs post in een thread op dit forum, dan beginnen de politiek correcten te klagen dat er WEERAL een dergelijk artikel gepost wordt op het forum. Zijn de linkie-winkies soms bang om de harde realiteit onder ogen te zien ?

toon mij eens de statistieken waarin staat dat meer dan 50% van de hier aanwezige Marrokanen in België, criminele feiten hebben gepleegd.

Je slaat wat uit je nek man!!
Oud 23 augustus 2004, 20:18   #74
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Je spreekt jezelf wel tegen hee:
Integendeel, ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Lees duidelijk wat er staat aub. Met de vermelding "ik zie aan hem" verwijs ik niet naar een bepaalde kleur dat de persoon in kwestie heeft, maar bedoel ik dat ik hem identificeer als iemand zijnde van Marokko, ... Dat heeft niets met z'n bruine kleur te maken, want een blanke die in de zon gelegen heeft heeft ook een bruingetinte kleur maar daarom ga ik hem niet identificeren als iemand van Marokko hé. Er is meer dan huidskleur alleen als kenmerk om iemands land van oorsprong te achterhalen.
Crimineel gedrag en huidskleur hebben geen verband met elkaar. Bepaalde volkeren en crimineel gedrag hebben daarentegen wel een verband met elkaar. Dat die bepaalde volkeren toevalling een niet-blanke kleur hebben daar kan ik ook niets aan doen hé. Dat is louter toeval maar zeker geen aspect om op te oordelen.
Oud 24 augustus 2004, 00:54   #75
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Integendeel, ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Lees duidelijk wat er staat aub. Met de vermelding "ik zie aan hem" verwijs ik niet naar een bepaalde kleur dat de persoon in kwestie heeft, maar bedoel ik dat ik hem identificeer als iemand zijnde van Marokko, ... Dat heeft niets met z'n bruine kleur te maken, want een blanke die in de zon gelegen heeft heeft ook een bruingetinte kleur maar daarom ga ik hem niet identificeren als iemand van Marokko hé. Er is meer dan huidskleur alleen als kenmerk om iemands land van oorsprong te achterhalen.
Crimineel gedrag en huidskleur hebben geen verband met elkaar. Bepaalde volkeren en crimineel gedrag hebben daarentegen wel een verband met elkaar. Dat die bepaalde volkeren toevalling een niet-blanke kleur hebben daar kan ik ook niets aan doen hé. Dat is louter toeval maar zeker geen aspect om op te oordelen.
nee je gaat hier eventjes rond de pot draaien hee, je gaat niet enkel af op zijn huidskleur maar ook op zijn donkere ogen en zwarte krulletjes.. komaan, kom er minstens voor uit dat je'n racist bent, da's een stuk eerlijker dan jouw gekronkel als een duivel in een wijwatervat.
Oud 24 augustus 2004, 02:06   #76
Eagle of Silver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
nee je gaat hier eventjes rond de pot draaien hee, je gaat niet enkel af op zijn huidskleur maar ook op zijn donkere ogen en zwarte krulletjes.. komaan, kom er minstens voor uit dat je'n racist bent, da's een stuk eerlijker dan jouw gekronkel als een duivel in een wijwatervat.
Rond de pot draaien is een voorrecht dat voor linkies is bestemd daar jullie reeds bewezen hebben er heel goed in te zijn. Dat is jullie terrein, dus daar blijft een VB'er met z'n handen vanaf.
Ik beweer juist dat huidskleur totaal niet van belang is en dan nog wil je persé van me een racist maken om ons in een hokje geduwd te krijgen hetgeen je goed zou uitkomen. Het komt er op neer dat ik mag zeggen wat ik wil, zolang het niet is wat je horen wil, probeer je de woorden te twisten en te draaien in allerhande bochten en kronkels ... ongelovelijk !
Het zou me niet verwonderen dat je de vrouw van thePiano bent, want die gast doet krak hetzelfde als jij. De waarheid trachten te verdraaien.
Oud 24 augustus 2004, 02:11   #77
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Rond de pot draaien is een voorrecht dat voor linkies is bestemd daar jullie reeds bewezen hebben er heel goed in te zijn. Dat is jullie terrein, dus daar blijft een VB'er met z'n handen vanaf.
Ik beweer juist dat huidskleur totaal niet van belang is en dan nog wil je persé van me een racist maken om ons in een hokje geduwd te krijgen hetgeen je goed zou uitkomen. Het komt er op neer dat ik mag zeggen wat ik wil, zolang het niet is wat je horen wil, probeer je de woorden te twisten en te draaien in allerhande bochten en kronkels ... ongelovelijk !
Het zou me niet verwonderen dat je de vrouw van thePiano bent, want die gast doet krak hetzelfde als jij. De waarheid trachten te verdraaien.
Ik moet daar helemaal niets voor doen eagletje, je bent zelf overtuigend genoeg:
Citaat:
Oud 24 augustus 2004, 16:12   #78
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Het spijt me, maar dat kan ik moeilijk geloven.
En dat stelt me voor een probleem: ofwel is er iets grondig mis, ofwel ... kan ik dit "geloven"?, ben je een gepantenteerde leugenaar die maar wat uit zijn nek kletst ... Ik hoop op opheldering.
k'hoop voor u dat uw gezin goed verzekerd is, mijn vader was gepensioneerde en "onderverzekerd" (gezien hij als kleine zelfstandige die niet het geluk had schatten te verdienen géén dure verzekering kon afsluiten) en kon géén beroep doen op t'een of t'ander sociaal vangnet zoals vele ambtenaren, en ja erg stom, maar ze hebben ons serieus bij ons kl*ssen gehad, deels door het feit dat mijn broer en ik de peer in twee gedaan hebben en ieder de helft betaald om onze oude moeder ook dit nog te besparen en deels door het feit dat mijn ouders slecht verzekerd (lees "bijna niet") waren..... de mensen waren te fier om aan hun kinderen te moeten toegeven dat ze gans hun leven hard gewerkt hadden en eigenlijk in hunnen ouwen dag moesten armtierig leven om rond te komen...
steeds netjes gekleed en verzorgd en vriendelijk tegen iedereen maar gééne snol op hunne spaarboek en gééne cent op de bank.... maar wél gans hun leven dik belastingen afgedokt voor alles en nog wat...

Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 24 augustus 2004 om 16:13.
ICE-MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 16:37   #79
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
k'hoop voor u dat uw gezin goed verzekerd is, mijn vader was gepensioneerde en "onderverzekerd" (gezien hij als kleine zelfstandige die niet het geluk had schatten te verdienen géén dure verzekering kon afsluiten) en kon géén beroep doen op t'een of t'ander sociaal vangnet zoals vele ambtenaren, en ja erg stom, maar ze hebben ons serieus bij ons kl*ssen gehad, deels door het feit dat mijn broer en ik de peer in twee gedaan hebben en ieder de helft betaald om onze oude moeder ook dit nog te besparen en deels door het feit dat mijn ouders slecht verzekerd (lees "bijna niet") waren..... de mensen waren te fier om aan hun kinderen te moeten toegeven dat ze gans hun leven hard gewerkt hadden en eigenlijk in hunnen ouwen dag moesten armtierig leven om rond te komen...
steeds netjes gekleed en verzorgd en vriendelijk tegen iedereen maar gééne snol op hunne spaarboek en gééne cent op de bank.... maar wél gans hun leven dik belastingen afgedokt voor alles en nog wat...
Dat maakt in deze geen zak uit hoe armtierig je ouders waren.
Er werd je geen rekening gepresenteerd, bijgevolg heeft de ziekteverzekering van je vader of wie het ook was niet moeten tussenkomen. De rekening wordt gepresenteerd aan de RECEPTOR, niet aan de DONOR.
Als dat bij jullie toch zo geweest is, dan hebben jullie je goed bij jullie pietje laten nemen. Een simpele navraag had je geleerd dat je die rekening NIET MOEST BETALEN.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 21:17   #80
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Wellicht waren je ouders als zelfstandige niet verzekerd voor de zogenaamde 'kleine risico's', en was daarom de gewone ziekenhuisfaktuur erg hoog. Gewone werknemers en ambtenaren hebben die 'vrije keuze' niet. Er worden sociale lasten afgehouden en daarmee zijn zij en hun familieleden verzekerd; punt uit.

Er gebeuren veel drama's met kleine zelfstandigen wier zaak niet zo goed draait. Voor hen is het sociaal vangnet het minst degelijk geregeld.
Dat komt natuurlijk omdat de zelfstandigen onder mekaar weinig solidariteit aan de dag leggen. Want eenmaal de zaak wel goed draait, houdt men de winst liever voor zichzelf alleen. Hoogstens sluiten ze dan de niet veplichte verzekering of een volledig private verzekering af.

Maar in het geval van je ouders, helpt die wetenschap je geen moer vooruit.

Doch vooraleer je verkondigt dat die faktuur het gevolg was van jullie beslissing omtrent donorschap, verzeker je van dat feit. Ga het desnoods vragen aan de sociaal assistent van je ziekenfonds ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be