![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Het meerendeel van de wereld classificeerde Hamas als een terroristische organistatie en wilden geen zaken doen. Behalve Rusland. Rusland heeft Ismael Haniyah als eerste een uitnodiging verstuurd ook al kreeg het veel tegenwind van de rest van de wereld op China na. Democratie is een leugen en daarmee tegen de waarheid. Geen uitzonderingen. Dus weg met Democratie. |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja dat is uw mening.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Waar is rechtvaardigheid te vinden in uitzonderingen. Bijvoorbeeld: Atjeh - shariawet ingevoerd (als enige stad in indonesia) Timboektoe - shariawet In het sultanaat Brunei is de sharia, de islamitische wet, van kracht. Een (de) moefti meent dat buitenlanders Brunei niet hoeven te mijden vanwege de strenge wetgeving. "Luister alstublieft naar ons antwoord. Zijn alle potentiële reizigers naar Brunei van plan om te gaan stelen? Zo niet, wat hebben ze dan te vrezen? Geloof me als ik zeg dat met de sharia iedereen, ook toeristen, op de juiste wijze beschermd wordt." Hopenlijk kunnen toeristen wel gewoon genieten van een sosis of andere lekkere snack en staat hier niet de doodstraf op zoals in America deze ook van kracht is. Voorlopig zal alcohol nog niet gelegaliseerd worden denk ik. |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijkt me een ordinaire islamitische dictatuur, nee bedankt. Maar je bent vrij om er naar te verhuizen, ik vraag me echt af waarom je nog hier wil wonen. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom ik hier nog wil leven. Vanwege de cultuur en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je er geen probleem mee hebt om de sharia op te leggen aan niet moslims dan ga je ook wel geen probleem mee hebben om vrije westerse wetten op te leggen aan moslims. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik leg alleen dingen uit zodat het begrijpelijk word. |
|
![]() |