![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er staat (حلالا) betekent HALAL Als je daar gaat eten eet je vlees van onverdoofd gemartelde dieren, de volledige voedselketen is in handen van moslims en het certificaat wordt betaald aan de moslimbroeders die er terrorisme mee financieren; me dunkt is d�*t de boodschap die WIJ moeten weten. Wat er staat is dus: "Family Food Halal". Ik neem aan dat "Family Food" de naam van het etablissement is, maar halal is een nederlands woord dat dus ook in het westerse alfabet moet worden geschreven, zodat wij weten dat we daar NIET moeten kopen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 september 2013 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wist niet dat die opbrengst dienden om mensen de keel over te snijden in Syrie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik wou ook al zeggen: er staat anders toch ook heel wat Engels op de bussen van de Lijn. Waarom hoor ik daar Dewinter nooit over? Maar o wee als er Arabisch of Frans op staat...
Ik zou eens willen weten of Dewinter ook zo zou reageren als zijn nieuwe joodse vriendjes reclame zouden maken op de bussen van de Lijn in het (modern)Hebreeuws (Ivriet). Maar daar gaat het hem niet over. Wat er op die bus geschreven staat, stoort me. En niet zozeer de taal die gebruikt wordt. Op die bus staat eigenlijk in het Arabisch 'Halal'. En dat staat me niet aan. Want achter heel dat zogenaamde 'halal-eten' steekt een hele archaïsche islamitische moraal. En dat is veel erger. En d�*t stoort me. Dat stoort me zelfs ontzettend. Laatst gewijzigd door system : 14 september 2013 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is dan simpelweg ook een 'overtreding' van die statuten. Dewinter heeft nog veel werk, zo te zien.....
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn al verschillende klachten ingediend. Alleen is het niet zo gezellig om dat telkens in de krant te zetten als PDW er niet achter zit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik heb die tram vandaag gezien. 2 arabische letters en voor de rest bijna volledig Engels
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan Henri1 geen bal schelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als de wetgeving niet voor iedereen gelijk kan zijn dan zou ik ook graag mijn pakketje privileges opeisen op basis van mijn persoonlijke overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() In de zitjes van die trams zit trouwens varkensvet verwerkt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]()
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat Filip Dewinter zeker een punt heeft hier. Jammer natuurlijk dat hij enkel de taalwetgeving heeft als strohalm om er iets juridisch (lol) van te kunnen maken. Het komt belachelijk over met alle Engelstalige slogans waar niemand wat tegen heeft. Verder is het inderdaad een jammerlijke evolutie naar meer islamisering (een prominentere islam), een religie/ideologie die Vlaams Belang en co over doet komen als maatschappelijk progressieven.
Laatst gewijzigd door Weyland : 14 september 2013 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |