Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2013, 23:41   #61
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De maatschappij is zodanig gehersenspoeld dat, als de man zich zou verdedigen, de vrouw meteen geloofd wordt als ze zegt dat zij door haar man wordt mishandeld.
En als een vrouw der man/vriend psychisch helemaal kapot maakt had hij maar eerder moeten vertrekken.
Nietzsche is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2013, 23:41   #62
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het hoeft niet per se fysiek geweld te zijn. En dergelijke machoreacties helpen mee de mythe van het "brave vrouwtje" in stand te houden.
Als je het niet enkel hebt over "fysiek" geweld, dan sta ik volledig aan uw kant.
Maar ik kreeg hier al beelden door van een vrouw die met de vlakke hand hare vent petsen geeft.... sorry maar dat is toch echt om te lachen. Psychologisch geweld, daar zijn sommige exemplaren expertes in.

Nu, je kan mij van veel betichten, maar niet dat ik de mythe van het brave vrouwtje in stand wil houden. Dan ga je mijn berichten eens moeten herlezen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2013, 23:45   #63
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Als je het niet enkel hebt over "fysiek" geweld, dan sta ik volledig aan uw kant.
Maar ik kreeg hier al beelden door van een vrouw die met de vlakke hand hare vent petsen geeft.... sorry maar dat is toch echt om te lachen. Psychologisch geweld, daar zijn sommige exemplaren expertes in.

Nu, je kan mij van veel betichten, maar niet dat ik de mythe van het brave vrouwtje in stand wil houden. Dan ga je mijn berichten eens moeten herlezen.
Dan is het goed. Want een man is fysiek over het algemeen sterker dan een vrouw maar mentaal gaat dat echt niet op.
Oud 19 september 2013, 23:45   #64
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De maatschappij is zodanig gehersenspoeld dat, als de man zich zou verdedigen, de vrouw meteen geloofd wordt als ze zegt dat zij door haar man wordt mishandeld.
Vrouwen kunnen nu eenmaal goed komedie spelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
En als een vrouw der man/vriend psychisch helemaal kapot maakt had hij maar eerder moeten vertrekken.
Zijn er dan andere opties?

Moest je dat tegen mijn grootvader zaliger vertellen, dat ge u psychologisch kapot hebt laten maken door een vrouw, die ging al mankend om zijn spade om ermee op uwe kop te kloppen. Aub zeg...
Oud 19 september 2013, 23:48   #65
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan is het goed. Want een man is fysiek over het algemeen sterker dan een vrouw maar mentaal gaat dat echt niet op.
Dat klopt.
Oud 19 september 2013, 23:53   #66
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vrouwen kunnen nu eenmaal goed komedie spelen.

Zijn er dan andere opties?

Moest je dat tegen mijn grootvader zaliger vertellen, dat ge u psychologisch kapot hebt laten maken door een vrouw, die ging al mankend om zijn spade om ermee op uwe kop te kloppen. Aub zeg...
Je laat je niet psychisch kapot maken.

Weggaan is ook zo lekker makkelijk als je gewoon kinderen met die bitch hebt.
Oud 19 september 2013, 23:54   #67
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat klopt.
En nu klopt het opeens wel weer?
Oud 19 september 2013, 23:57   #68
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ben ervan overtuigd dat je nog voor je aan kinderen begint met een vrouw, je al aardig goed kan aanvoelen of ze goed of slecht is voor jou. Maar er zijn nu eenmaal mannen die enkel denken met hun fluit en het licht van de zon maar al te graag ontkennen, want anders missen ze hun portie seks.
Oud 19 september 2013, 23:59   #69
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En nu klopt het opeens wel weer?
Ja, natuurlijk.
Vrouwen die een man fysiek agresseren, dat vind ik om te lachen.
Maar psychologische agressie, daar zijn sommigen expertes in.
Zolang de nadruk maar niet ligt op fysiek geweld.
Oud 20 september 2013, 00:01   #70
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat je nog voor je aan kinderen begint met een vrouw, je al aardig goed kan aanvoelen of ze goed of slecht is voor jou. Maar er zijn nu eenmaal mannen die enkel denken met hun fluit en het licht van de zon maar al te graag ontkennen, want anders missen ze hun portie seks.
Tja, als jij dat denkt mag je dat denken hoor.

Maar ik weet wel beter. Psychopaten kunnen zich heel goed voordoen. En vrouwen kunnen nu eenmaal ook psychopathische kenmerken vertonen, sterker nog: dat zijn vaak de ergste.

Ik heb daar genoeg ervaring mee. Niet persoonlijk, maar met vrienden, familie enz.
Oud 20 september 2013, 06:14   #71
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Dat van die 1 andere vrouw per week herroep ik !

Vervang dat maar door :

Word verliefd op de mooiste vrouw van Antwerpen.
En propageer haar de klok rond.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 06:17   #72
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

En lol @ demper Nietzsche en libro.

Terwijl jullie aan 't raisoneren waren, was ik op liefdespad.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 08:51   #73
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
En 'volksreligies', zoals de Azentrouw?
Heb ik veel respect voor, al is het respect van bijvoorbeeld Hagal niet wederzijds.
Ik wens hen een grote heropleving toe.
Citaat:
Zijn er vorstenhuizen die je wel mag, of dient koningschap zich op andere dingen te baseren dan bloed?
Ja, ik heb gelezen dat Koning Alfred van Wessex wel ne goeie was. Huis Wessex/Cerdic misschien? Jammer genoeg is hij al meer dan 1000 jaar dood, en moest die lijn het overleefd hebben, kan er in 1000 jaar tijd veel degenereren.

Ja, monarchie mag van mij electief zijn. In een erfelijke monarchie heb je gewoon te veel despoten en idioten in de geschiedenis. Of dat door inteelt komt of gewoon door te focussen op enkele familielijnen weet ik niet.

Maar van electieve monarchen zoals die van het Heilig Roomse Rijk, de Meest Serene Republiek Venetië, het Vaticaan, etc. kan je niet zeggen dat de overgrote meerderheid idioten waren.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 september 2013 om 08:51.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 08:54   #74
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
En lol @ demper Nietzsche en libro.

Terwijl jullie aan 't raisoneren waren, was ik op liefdespad.
Pestkop...
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 08:56   #75
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De rechtbank trekt in zo'n geval meestal de kaart van de mama en komt er niet in tussen als de kinderen bij de vader worden weggehouden. Maar o wee als vader het onderhoudsgeld niet kan betalen... Ik heb ooit een man geweten die na aftrek van alimentatie en huur met 6000 BEF per maand moest rondkomen.

Laatst gewijzigd door Libro : 20 september 2013 om 08:57.
Oud 20 september 2013, 08:58   #76
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als iedereen zo vooruitziend kon zijn, dan hadden we nu geen wereldwijde crisis van ongekende proporties.
Oud 20 september 2013, 09:01   #77
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge gaat het nog wel leren als je groot bent maar alle mannen denken met hun fluit. Meer nog: de fluit doet de man denken. Wij kunnen daar ni eens iets aan doen. Vrije wil? Vergeet het. Als man wordt je gekaapt door je fluit. Levenslang.

Elke gedachtegang kan op elk moment doorkruist worden door de fluit.

Of denk jij dat het toevallig is dat veel 'grote geesten' zoals Hawking gezegend zijn met een verlamde fluit? Die kunnen tenminste eens doordenken over iets, zonder ook nog eens heel de tijd alle tetten in de buurt in de gaten te moeten houden.

Kortom; alle mannen zijn slachtoffer van een kaping. En ze verdienen daarbij alle steun van hun vrouw. Stockholm-syndroom of ni.
Oud 20 september 2013, 09:04   #78
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het afschaffen van het leger zorgt ervoor dat je ontzettend kwetsbaar wordt voor staatsgrepen, bij calamiteiten en onrust.
en voor extremistitsche groeperingen/organisaties..,
12) Ik pleit wel voor een georganiseerde militie ter verdediging en in geval van calamiteiten �* la National Guard in de VS. Die overigens trouw zweren aan enkel de Grondwet en niet aan de Koning/president of regering.
Doordat onze militairen wel trouw zweren aan de Koning, leven wij eigenlijk in een permanente staat van onzichtbare staatsgreep. De Koning heeft namelijk als enige een privé-militie, het Belgisch Leger.

National Guard dus, hier eventueel per provincie organiseren, die opgeroepen kunnen worden in noodgevallen, en bepaalde dagen/periodes trainen of aanwezig moeten zijn maar niet ten allen tijden een staande legermacht vormen (en dus betaald moeten worden om in feite niets te doen).

Citaat:
Tevens gaat het argument dat het zoveel bespaart ook niet op, omdat je dat geld toch weer zal moeten afdragen aan de EU en NAVO, je hebt alleen niet meer zelf in de hand wat er met je geld gebeurt.
13) Ik propageer tevens daar uit te stappen, want dat kost inderdaad ook veel geld, met of zonder leger, de NAVO.

14) De EU, daar stappen we ook uit, ofwel betalen we gewoon niet wat ze opleggen als boete of whatever voor het niet hebben van strijdkrachten. Eerlijk, wat gaat de EU doen? Economische sancties heffen? We zijn nu al ECB-slaven. België binnenvallen? Haha.
Andere landen hebben hier niet in de pap te brokken, ik verwacht ook niet mijn neus in hun zaken te kunnen steken.

Citaat:
Bovendien krijg je ook nog eens een enorm werkgelegenheidsprobleem erbij, wat bakken met geld kost. Daar komt nog bij dat je enorm inlevert aan prestige en invloed.
Daarbij, wat is überhaupt het voordeel van het leger afschaffen? financieel zal het eerder meer gaan kosten dan minder en je maakt jezelf ontzettend kwetsbaar en bovendien afhankelijk van andere landen. Plus dat er relatief veel zaken niet meer uitgevoerd kunnen worden of moeten worden ingepast in andere organisaties. Bovendien sla je internationaal een enorm modderfiguur. Niemand zal een land zonder leger serieus nemen.
Die mensen werken nu ook niet. Die worden een heel jaar betaalt om rond de kazerne te hangen, keuzevakken op te nemen en op maneuver te gaan. Dat is het hem net. En wanneer ze wel iets doen, is het welvaart en infrastructuur vernielen.
Ik moet helemaal niet betalen voor het feit dat jij of iemand anders niets productiefs kan doen.

Wat kunnen we niet meer uitvoeren?
No-fly zones installeren halverwege de aarde om in landen waar we niets te zoeken hebben? Jammer dan. Toch niet.

Kerel, heb je gezien welke debiel er aan het hoofd van dit land staat? En welke janet aan het hoofd van de regering? Een regering waarvan de halve Westerse wereld weet dat het bijna een jaar duurde om ze te vormen? Wij slaan al een modderfiguur, daar gaat het afschaffen van ons zielige legertje niets aan veranderen.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 september 2013 om 09:22.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 13:12   #79
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ja, monarchie mag van mij electief zijn. In een erfelijke monarchie heb je gewoon te veel despoten en idioten in de geschiedenis. Of dat door inteelt komt of gewoon door te focussen op enkele familielijnen weet ik niet.

Maar van electieve monarchen zoals die van het Heilig Roomse Rijk, de Meest Serene Republiek Venetië, het Vaticaan, etc. kan je niet zeggen dat de overgrote meerderheid idioten waren.
Bij de eerste twee gaat het in feite uit verkiezingen uit een selecte groep families, van adel of Patriciërs. Lijkt je dat iets zinvol, kiezen uit adellijke families, om toch nog dat haast sacraal aspect te houden? Of liever geen terugkeer van de Royal touch, grafkathedralen, ...

Sommigen menen dat de degradatie van de dynastieën licht aan het feit dat koningen niet ambulant meer waren, niet meer mee ten strijde trokken, ...
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2013, 18:01   #80
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bij de eerste twee gaat het in feite uit verkiezingen uit een selecte groep families, van adel of Patriciërs. Lijkt je dat iets zinvol, kiezen uit adellijke families, om toch nog dat haast sacraal aspect te houden? Of liever geen terugkeer van de Royal touch, grafkathedralen, ...
Liever een electieve monarch kiezen uit meritocraten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be