![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En als een vrouw der man/vriend psychisch helemaal kapot maakt had hij maar eerder moeten vertrekken.
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik kreeg hier al beelden door van een vrouw die met de vlakke hand hare vent petsen geeft.... sorry maar dat is toch echt om te lachen. Psychologisch geweld, daar zijn sommige exemplaren expertes in. Nu, je kan mij van veel betichten, maar niet dat ik de mythe van het brave vrouwtje in stand wil houden. Dan ga je mijn berichten eens moeten herlezen. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Moest je dat tegen mijn grootvader zaliger vertellen, dat ge u psychologisch kapot hebt laten maken door een vrouw, die ging al mankend om zijn spade om ermee op uwe kop te kloppen. Aub zeg... |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weggaan is ook zo lekker makkelijk als je gewoon kinderen met die bitch hebt. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben ervan overtuigd dat je nog voor je aan kinderen begint met een vrouw, je al aardig goed kan aanvoelen of ze goed of slecht is voor jou. Maar er zijn nu eenmaal mannen die enkel denken met hun fluit en het licht van de zon maar al te graag ontkennen, want anders missen ze hun portie seks.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, natuurlijk.
Vrouwen die een man fysiek agresseren, dat vind ik om te lachen. Maar psychologische agressie, daar zijn sommigen expertes in. Zolang de nadruk maar niet ligt op fysiek geweld. |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik weet wel beter. Psychopaten kunnen zich heel goed voordoen. En vrouwen kunnen nu eenmaal ook psychopathische kenmerken vertonen, sterker nog: dat zijn vaak de ergste. Ik heb daar genoeg ervaring mee. Niet persoonlijk, maar met vrienden, familie enz. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
Dat van die 1 andere vrouw per week herroep ik !
Vervang dat maar door : Word verliefd op de mooiste vrouw van Antwerpen. En propageer haar de klok rond. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
En lol @ demper Nietzsche en libro.
Terwijl jullie aan 't raisoneren waren, was ik op liefdespad. |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Europees Commissaris
|
Heb ik veel respect voor, al is het respect van bijvoorbeeld Hagal niet wederzijds.
Ik wens hen een grote heropleving toe. Citaat:
Ja, monarchie mag van mij electief zijn. In een erfelijke monarchie heb je gewoon te veel despoten en idioten in de geschiedenis. Of dat door inteelt komt of gewoon door te focussen op enkele familielijnen weet ik niet. Maar van electieve monarchen zoals die van het Heilig Roomse Rijk, de Meest Serene Republiek Venetië, het Vaticaan, etc. kan je niet zeggen dat de overgrote meerderheid idioten waren.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 september 2013 om 08:51. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pestkop...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De rechtbank trekt in zo'n geval meestal de kaart van de mama en komt er niet in tussen als de kinderen bij de vader worden weggehouden. Maar o wee als vader het onderhoudsgeld niet kan betalen... Ik heb ooit een man geweten die na aftrek van alimentatie en huur met 6000 BEF per maand moest rondkomen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 september 2013 om 08:57. |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elke gedachtegang kan op elk moment doorkruist worden door de fluit. Of denk jij dat het toevallig is dat veel 'grote geesten' zoals Hawking gezegend zijn met een verlamde fluit? Die kunnen tenminste eens doordenken over iets, zonder ook nog eens heel de tijd alle tetten in de buurt in de gaten te moeten houden. Kortom; alle mannen zijn slachtoffer van een kaping. En ze verdienen daarbij alle steun van hun vrouw. Stockholm-syndroom of ni.
|
|
|
|
#78 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Doordat onze militairen wel trouw zweren aan de Koning, leven wij eigenlijk in een permanente staat van onzichtbare staatsgreep. De Koning heeft namelijk als enige een privé-militie, het Belgisch Leger. National Guard dus, hier eventueel per provincie organiseren, die opgeroepen kunnen worden in noodgevallen, en bepaalde dagen/periodes trainen of aanwezig moeten zijn maar niet ten allen tijden een staande legermacht vormen (en dus betaald moeten worden om in feite niets te doen). Citaat:
14) De EU, daar stappen we ook uit, ofwel betalen we gewoon niet wat ze opleggen als boete of whatever voor het niet hebben van strijdkrachten. Eerlijk, wat gaat de EU doen? Economische sancties heffen? We zijn nu al ECB-slaven. België binnenvallen? Haha. Andere landen hebben hier niet in de pap te brokken, ik verwacht ook niet mijn neus in hun zaken te kunnen steken. Citaat:
Ik moet helemaal niet betalen voor het feit dat jij of iemand anders niets productiefs kan doen. Wat kunnen we niet meer uitvoeren? No-fly zones installeren halverwege de aarde om in landen waar we niets te zoeken hebben? Jammer dan. Toch niet. Kerel, heb je gezien welke debiel er aan het hoofd van dit land staat? En welke janet aan het hoofd van de regering? Een regering waarvan de halve Westerse wereld weet dat het bijna een jaar duurde om ze te vormen? Wij slaan al een modderfiguur, daar gaat het afschaffen van ons zielige legertje niets aan veranderen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 september 2013 om 09:22. |
|||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Sommigen menen dat de degradatie van de dynastieën licht aan het feit dat koningen niet ambulant meer waren, niet meer mee ten strijde trokken, ... |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|