![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen je mag het best wat kinderlijker verwoorden. Soms maakt dat je punt duidelijker. "Hallo hier de EU, wij zijn uitermate hypocriet vandaar dat wij kritiek leveren op Israël maar wij ze wel steunen met allerlei dingen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kerkdiensten of wat je ze ook noemt: Heel dat soort herspoelingsgedoe op een propere deftige manier uitschakelen !! Mensen worden er doelbewust gehypnotiseerd !!!! Ik kwam daarstraks nog iemand tegen , die flanste er onzin uit: We hebben alles te danken aan de heer , bid voor hem (????) , wees hem dankbaar (????) , de wereld wordt er door gered (????) !!!! Ik gaf als antwoord: "Geen interesse !!!!" , en bolde het af !!!! En beteuterd dat die persoon was !!!! die kon zoiets blijkbaar niet begrijpen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |