![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en leren "hoer" roepen als er een hoofddoek voorbijwaggelt mag er niet bij zijn zeker? Nochtans is deel van die andere cultuur om "hoer" te roepen als een niet-ingepakte dame voorbij stapt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet voorstellen van naar een land te emigreren en meteen al dergelijke beschuldigen te uiten tegen de lokale bevolking. In dat opzicht is logisch dat iemand die verder kijk dan het eerste beste politiek correct orgasme zich ernstige vragen stelt bij deze figuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moest hij een witte zijn, het centrum voor bestrijding van de inboorlingen zou achter zijn gat zitten voor die woorden. Zelfs het kleinste kind snapt dat een "vluchteling" uit Libanon, die, eens de belgische nationaliteit verworven, vrijwillig terugkeert naar Libanon, niets anders dan een bedrieger en leugenaar kan zijn.
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 21 september 2013 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ze de kost niet willen geven, de o zo belaagde vluchtelingen die na ontvangst van hun papiertje onmiddellijk drie maanden naar hun o zo gevaarlijk thuisland trekken om de familieleden te informeren!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bertje bleiter MOEDIG? ik denk dat die eerder bij een andere categorie moet worden ondergebracht.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integreren betekent voor mij jezelf een beeld vormen van de verwachtingen van de nieuwe samenleving die je gekozen hebt, wat moet je doen, of juist laten om in die nieuwe omgeving succes vol te zijn, op economisch of sociaal vlak? Dat is dus veel meer dan je enkel aan de wet houden, maar wel jezelf verdiepen in de nieuwe cultuur, gebruiken, hoe voedt je je kinderen op, wat doet hun kansen verhogen in het onderwijs, hoe kan ik zorgen voor een job, welke opleiding had ik nodig, hoe verbindt ik mezelf in die nieuwe samenleving met anderen, wat zijn in de omgang met lokale bevolking " do's" en " don't"? Hoe maak ik vrienden, bouw ik een nieuw sociaal weefsel op,zorg ik aanvaard te worden in mijn nieuwe omgeving? Gezien de vele vrijheden hier, echt geen onmogelijke klus! Yah Yah staat voor de omgekeerde beweging, leg je omgeving op wat jij belangrijk vindt, de omgeving moet zich aanpassen en niet de nieuwkomer, en gebruik alle middelen, ook politiek om dat doel te bereiken. Ik vind niet dat de samenleving zich moet aanpassen, wij doen al bijzonder vele om kansen te verhogen, ik vind dat wie hier wil wonen zelf die balans moet vinden tussen oude en nieuwe identiteit. De samenleving moet kansen bieden, maar hoeft zich niet aan te passen aan normen en waarden die haaks staan op onze wetgeving die eigenlijk niets anders is dan onderdeel van onze cultuur. Ik en Yah Yah zijn dus ideologisch tegenstanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de PVDA rekent op 4 verkozenen, twee nationaal en twee regionaal. (samen met de PTB, die het onbedoelt beter zal doen dan haar Vlaamse compagnon)
Het is iet he. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 21 september 2013 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Verwacht Jajah maar om de vijf botten in de studio's van Terzake, Reyers laat en Phara als was meneer de asielbedrieger een geleerd universiteitsprofessor.
Alweer een reden om de MSM te mijden als de pest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die zulke dingen durven zeggen verdienen ogenblikkellijk het land uitgezet te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of omgedraait, wat zou je zeggen van een bende skinheads die een allochtoon opknopen aan een boom in het park ? Als ze er zich maar goed bij voelen is alles OK ? Besef jij eigenlijk wat voor een zever dat jij vertelt ? Iedereen moet maar doen waar hij zich goed bij voelt ?!! Waarom dan nog wetten maken eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn dus Vlamingen die niet pretenderen de Vlaming te vertegenwoordigen die samen met Hezbollah strijden tegen de Vlamingen die pretenderen de Vlaming te vertegenwoordigen?
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat vroeg of laat iemand Boeboekke wel eens gaat opwachten ergens, en hem duidelijk maken dat hij niet langer gewenst is in België. Best zou het een politieman zijn, met een mandaat, maar als het een particulier is die uit Eigen Beweging handelt is het ook goed voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |