Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2013, 23:31   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hij zou nog meer naar huis kunnen sturen als hij niet werd uitgebuit, maar soit die logica zie jij niet.
Uitgebuit? Da's een goeie. U wil geen €15 per eenheid fruit betalen.
En als een fruitboer de pluk laat doen door Belgische arbeiders, met een loonkost 3 keer hoger dan die oostblokker zal het zo iets worden.

Nu is er iedereen goed mee. Belgen kunnen gewoon blijven genieten van hun hangmat, de oostblokkers verdienen er goed geld mee, 3 keer meer dan thuis, en het fruit blijft betaalbaar.

Alhoewel , de grote verliezer is de lokale maatschappij. De hangmat kost steeds meer, de luie, stomme Belg ziet de bui niet hangen.
En de mensen die wel bijdragen tot de maatschappij, die zijn allemaal aan't denken aan "nu wegwezen, of nog even wachten?"
Oud 3 oktober 2013, 13:40   #62
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Uitgebuit? Da's een goeie.
ja, da's een goeie.
Als ik in het buitenland 3 x mijn belgisch salaris verdien, dan ben ik zonder twijfel een egoïstische kapitalist.
Maar als een Roemeen 3x zijn Roemeens salaris hier in België komt verdienen, dan is hij een sukkelaar die uitgebuit wordt. Geeuw geeuw.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2013, 03:24   #63
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
ja, da's een goeie.
Als ik in het buitenland 3 x mijn belgisch salaris verdien, dan ben ik zonder twijfel een egoïstische kapitalist.
Maar als een Roemeen 3x zijn Roemeens salaris hier in België komt verdienen, dan is hij een sukkelaar die uitgebuit wordt. Geeuw geeuw.
Met het verschil dat die Roemeen hier meestal bij één of andere huisjesmelker bivakeert en dat is jawel, uitbuiting. Geeuw maar lekker verder
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2013, 04:01   #64
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met het verschil dat die Roemeen hier meestal bij één of andere huisjesmelker bivakeert en dat is jawel, uitbuiting. Geeuw maar lekker verder
Te bedenken dat die woning gehuurd van een huisjesmelker waarschijnlijk meer luxe en comfort bevat dan de "ouderlijke woning" in Roemenië.

En niet te vergeten, gedeeld kan worden met vele landgenoten.
Oud 16 oktober 2013, 18:55   #65
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

kan niemand hier vertellen of zij als blanke autochtoon ooit gediscrimineerd zijn door allochtonen? ik zocht naar persoonlijke verhalen maar niemand durft hier iets te zeggen.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2013, 00:38   #66
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat hij thuisblijft uw Roemeen, of wat weet ik nog allemaal van ongewenste gasten. Dan is het zeker dat hij niet uitgebuit kan worden door Belgische huisjesmelkers.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2013, 01:08   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
kan niemand hier vertellen of zij als blanke autochtoon ooit gediscrimineerd zijn door allochtonen? ik zocht naar persoonlijke verhalen maar niemand durft hier iets te zeggen.

dewanand
Sorry, maar ik ben 2de generatie allochtoon, en ik heb wat moeilijkheden gehad met wat debielige autochtonen totn ik "klein" was. Maar dat ging over met volwassen worden.

Sindsdien heb ik alleen wat kleine problemen gekend met moslims. Vooral op de werkvloer.
Oud 17 oktober 2013, 10:54   #68
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

dewanand
En als ik u nu zou vertellen dat geen enkele allochtoon mij discrimineert, maar dat ik gewoon van al die allochtonse sociaal/culturele en religieuze rotzooi niks moet hebben? Mag dat niet?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2013, 21:47   #69
dewanand
Minister-President

Standaard

hahhaa kwantum,

je mag een bordje hangen om je reet denk ik:

'ik moet niets van allochtoonse rotzooi.'

Doe het maar morgen en loop vijf kilometer door de stad om te kijken of je het NOS journaal haalt of het blank chemisch afval. Is legaal wat ik je hier zeg, bloesjes hebben vaak ook teksten erop, dus zo een tekst op je reet geschreven mag gewoon legaal op straat in openbaar. Try it tomorrow.

veel plezier

dewanand en Wieroe

Oud 23 oktober 2013, 23:02   #70
dewanand
Minister-President

Standaard voorbeeld van een neger die blanken haat en blankenvrije wereld wil

namaste forum tijgertjes met scherpgeslepen rechtse melktandjes,

zie onder, een zwarte racist uit de antillen, regio curacao verspreid racistische ideeen over de 9000 macambas (denigrerende scheldwoord voor 'blanken' in de primitieve antilliaanse straattaaltjes, papiamento (neger spaans achtig), taki taki enz). Ik roep hem maar op het matje, gewoon omdat ik zelf een bruintje ben (nou schat 32,6 procent afro genen, neger achtig kan je zeggen) en principieel blankenhaat ook een vorm van rassenhaat vind, ook al mag je blanken wettelijk discrimineren in de hele Westerse wereld, wat een rare juridische toestand is. Het is politiek correct om blanken te discrimineren in een blanke meerderheidsstaat en dit is eigenlijk evolutionair gezien heel erg onnatuurlijk, erg vreemd, soort collectieve volksmoord van het arme 'blanke' ras in hun iegen landen. Is dit nou een hoog beschavings niveau? Denk aan het oude boek van Alain Finkelfraut, franse filosoof, 'Verloren beschaving', ruim 20 jaar geleden gepubliceerd. Onnatuurlijk feitelijk en dus niet normaal. Voor mij is het een principe kwestie en voor Wieroe ook, als Hindoelanders, en hindoe fundamentalsiten uit delft kennisstad. Ook mijn hindoe kat, Wieroe denkt gewoon actief mee in onze denktank dewanand, hoe gek het ook mag klinken voor buitenstaanders of kattenhaters. Dit zal ik nog wetenschappelijk en metafysisch onderzoeken met Wieroe en iets hierover publiceren.

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten
planet of the intelligent apes

zo geef ik een negroide man op Frontaal Naakt maar even een standje omdat hij aanzet tot haat tegen blanken, online kan je zijn postings vinden, hij is anoniem bezig en erg verdacht zo als blankenhater, bijna net als een neonazi maar dan een incarnatie als fascistische neger die een blankenvrije wereld nastreeft. Ja, ik zeg, de neger is ook intelligent en de neger kan ook geloven dat hij het superieure ras is, dus hierom zijn neger fascisme of racistische negers echt doodnormale dingen, dus ontkennen of geloven dat alleen die boze, slechte blanken zo slecht kunnen zijn is totale onzin in wetenschappelijke zin. OOk de neger kan slecht zijn of duivels als een intelligente mensapen soort, net als de blanke, hindoestaan, chinees, enz die ook doodnormale mensaap soorten zijn.

op 23 10 2013 at 22:13 schreef dewanand:

namaste Curacaosche antilliaan,

Principieel vind ik dat blankenhaat ook een ernstige vorm is van rassenhaat, racisme, xenofobie, etc dus jou uitspraken hier mbt ’9000 makambas op het eilandje’ vind ik erg racistisch en bekrompen meneertje. Wil je dit aub hier toelichten, waarom je deze blanken op je eiland zo haat en waarom je zelf een zwarte racist bent? Wil je mij aub ook uitleggen of je mij haat als Hindoestaanse man uit suriname? Ken je hindoestanen wel, die indiase kontraktarbeiders he, er wonen ook snel 9000 van op je eiland en ze zijn professionele witte boorden criminelen (criminaliteit zit in onze hindoe genen he, fun he). Welke rassen haat je nog meer man? Zeg iets over Marokkanen, turken, bosnegers uit suriname, chinezen enz. Ik vind jou een doortrapte racist man, sorry ik ben als Peter eigenlijk, soort seculiere fundamentalist, ideale wereld he, maar wel met hindoe sausjes van massala, doksa, daal en curry he. Hassnae Boazza doet er wat Marokkaanse cous cous bij, met marokkaanse thee, islamitische dadels, enz zo vieren wij de diversiteit op Frontaal Naakt. En Wieroe doet duitse kattenbrokjes uit 1940 in de pan.

Bon appetit, heb aub de gay Macambas lief he.

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-151086

Laatst gewijzigd door dewanand : 23 oktober 2013 om 23:06. Reden: tikfoutje update
Oud 16 november 2013, 23:01   #71
dewanand
Minister-President

Standaard 300.000 asielzoekers in EU is 0,06 procent, vol is vol

op 16 11 2013 at 18:34 schreef dewanand:

Ref. Citaat:
’300.000 is dan 0,06 procent en die krijgen echt niet allemaal een verblijfsvergunning.’

Namaste Flip van Dyke,

Leuke berekening, 0,06 procent he, maar je vergeet de Janmaat mantra 1, ‘Vol is Vol’, de hollandse emmer is al volgepoept door de buitenlanders, sorry er kan geen enkele zwarte schijter bij, aub retourtje kopen naar de primitieve biotoop waar je vandaan komt.

Punt is gewoon van dat deze asielzoekers er extra bij komen, bovenop al die andere migranten van niet westerse en niet blank/arische afkomst, dus het is echt te veel. Zie eens mijn oude vreemdelingenhaat grafiekje en story.

WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 31 of 92
Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid
Hindu nazism (Hindoe nazisme)
2.0. Breinfase 2:
Oplossen van de oplossingen
2.5. De vreemdelingenhaat grafiek

http://www.dewanand.com/dynamisch31.htm

Gisteren nog merkte ik dat hindoestanen de inheemse blanken toch hartgrondig haten en ik protesteerde gewoon. Wat zeik je hier als je blanken haat man, rot aub dan op naar je zwarte indiase slums he koelie aapjes om het hier rein te houden.

Wieroe, als radicale hindoe kat wil snel een goedkope etnische zuivering.

dewanand en Wieroe

bron link:
http://www.frontaalnaakt.nl/archives...-te-komen.html

Oud 17 november 2013, 02:11   #72
meneer
Banneling

Standaard

die grafiek is best OK dewanand...

Laatst gewijzigd door meneer : 17 november 2013 om 02:12.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2022, 14:27   #73
dewanand
Minister-President

Standaard https://zwartmanifest.nl/

hha haha zwarten die een zwart manifest schrijven in WITTE letters op internet, is toch hun ideaal om zelf WIT te worden of WITTER

De bevrijding van het ZWART zijn is toch om WITTER of Spierwit te worden, en dat is de Paradox van dit zwarte manifest en het zwart zijn.

Ze kunnen het liever aan Allah vragen denk ik zelf.

Bij Hindoes wil ook iedereen liefst WIT zijn en zich WIT gedragen en voelen.

Door de zelfhaat van zwarten en hindoes hebben zij vaak een afkeer van de hogere blanken en haten zij het hele blanke RAS, maar zij willen wel het liefst in een blank land wonen met vette bijstand en WAO, AOW, dus het is krom denken.

Onderstaande zwarte manifest is geschreVen vanuit een heel kleinzielige en bekrompen denkwereld denk ik, maar ok je moet ergens beginnen als ZWARTJE in een witte wereld.

ZWARTEN zelf problematiseren hun zwart zijn het meeste en blokkeren zo hun hele verder geestelijke groei, gezonde zelfbeeld, individuele identiteit en kennisontwikkeling denk ik. Het is een complex probleem waar vele gekleurde Hindoe apen ook mee worstelen.

------------------------------
https://zwartmanifest.nl/

Zwart manifest

“Wij eisen gelijkheid. Wij accepteren niet dat we nog langer veroordeeld of achtergesteld worden op basis van onze afkomst, huidskleur en andere uiterlijke kenmerken. Wij eisen met dit manifest eigenaarschap over ons lot en dat van onze gemeenschap. Wij geloven dat Zwarte mensen pas vrij zullen zijn wanneer wijzelf onze bestemming bepalen.”
BEN JE KLAAR VOOR ZWARTE EMANCIPATIE?

https://zwartmanifest.nl/

-----------------------------

Oud 6 juli 2022, 14:29   #74
dewanand
Minister-President

dat zwarte manifest is toch een heel lang verhaal, moet nog alles opslaan voor studie en onderzoek

Oud 6 juli 2022, 14:31   #75
dewanand
Minister-President

ik geloof dat de blanke mannen nu het meest gehaat en gediscrimineerd worden in hun eigen land

een keiharde rassenoorlog tussen de diverse mensaapsoorten, HOMO Sapiens ea, is sowieso een natuurlijk en noodzakelijk proces denk ik nu. Apenstrijd is natuurlijk in alle apen kolonies.

Oud 20 juli 2022, 13:02   #76
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
In Frankrijk worden zij bv. gesegregeerd in echte ghetto's / les cités HLM.

In Italië zijn ze ronduit hostiel tegenover allochtonen.

In Rusland is het zelfs niet eens veilig om als 'zwarte' op straat rond te lopen.

In the UK ben je als illegaal meestal wel welkom om de clandestiene economie mee te doen draaien. Londen staat daarom bekend.

Meestal word je in het Westen als allochtoon met een kleurtje slechts geduld, ware het niet gediscrimineerd. En ook al tracht je te integreren, je zult vrijwel nooit helemaal geaccepteerd worden.

Ik moet echter naar een vb. zoeken waarbij een allochtoon een autochtoon hostiel zou betichten louter omwille van zijn ras. Meestal is het andersom.

oude topic van mij maar nog aktueel:
21 september 2013, 23:59 #1
dewanand
Minister

-----------------------------------

HOe moet het verder met de zieke, verkrachte mutlikukeluku??
101 rassen en volkeren zo samen laten hokken kan alleen mis gaan.
ze gaan elkaar doodpikken, logisch mensen hebben kippen hersentjes en zijn ook omnivoren zoals kippen.

Een Rassenoorlog is een Natuurwet denk ik nu. Veel meegemaakt en nu weet ik het ook niet meer, hoe het verder moet ok.

Informele Blanke Apartheid is al een feit overal,
dus het is afgelopen, de rassenscheiding is een hard feit.

ik wil weg uit Nederland, al die SUPERIEURE, lange, grootgeschapien, wijd uitgerekte, kille, koude, ijskoude, harde, hatelijke, gevoelloze, blanke, prehistorische IJSTIJD AAPmonstertjes ben ik meer dan zat.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be