![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Berlusconi is trouwens veroordeeld voor het gebruik van zijn minderjarig marokkaans hoertje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 oktober 2013 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad, Circe, erg frustrerend om zo te moeten discussiëren. Een kind (13 jaar) verkeert bij een 53jarige man niet in een situatie van gelijkheid. De man heeft een machtspositie die hij uitbuit om seks te hebben.
Hier stoten we op het dierlijke in de mens: de meisjes kunnen geslachtsrijp zijn, maar toch nog kinderen. Niettemin pikt 'het dier in de man' die signalen van geslachtsrijpheid op en triggert dit zijn voortplantingsdrang. Het is dus aan de man om een minisprankeltje moreel besef aan de dag te leggen en die dierlijke driften aan de kant te schuiven en een vrouw te zoeken, geen (geslachtsrijp) kind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge die vraag stelt, dan stel ik voor dat U uit de buurt blijft van kinderen.
Citaat:
2) Hij is er dan ook voor veroordeeld 3) er is een verschil. Dit is Ruby. ![]() Dit is een willekeurig meisje ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is er een juridisch verschil tussen iemand van 24 die seks heeft met iemand van 17, of iemand van 78 die seks heeft met iemand van 17? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stelt de vraag wat leeftijd er mee te maken heeft. Als die 13 jarige meid op hol aan't slaan is van de hormonen, dan kan ik die 14 jarige jongen niet kwalijk nemen de kans waar te nemen, die is of niet klaar, of die staat stijf van de razende hormonen. Dat het wettelijk niet mag is een ander verhaal. Ik zie trouwens geen enkele sexuele connotatie met mensen die niet alle geslachtskenmerken tentoonspreiden. Dat anderen dat wel doen is niet mijn zaak, maar het kiezen van een partner die lichamelijk of geestelijk niet klaar is voor een seksuele relatie en die er toe aanzetten dat wel te doen, is niet meer of minder dan verkrachting. En voor verkrachters. 1 keer kan gezien worden als een ferme vergissing en miscommunicatie. Een 2de keer is hakkiepakkie, weg met zakkie. Citaat:
Ik denk trouwens dat de 2 foto's het verschil wel duidelijk maken. Rubyke is "lichamelijk meer dan klaar voor gemeenschap", het onbekende meisje in de 2de foto , helemaal niet. De leeftijd op een identiteitskaart is een vast gegeven, de leeftijdsgrens getrokken voor het hebben van lichamelijke betrekkingen is arbitrair. Maar om voor elke zaak een speciaal wetteke te gaan maken is ook van de pot gerukt.
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
------------- raar toch wel dat er hier een paar oude bokken zitten die het verschil niet doorhebben. D�*t baart me zorgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: ik ben niet voor naar beneden halen van de leeftijdsgrens. Ik vind dat er meer nodig is dan simpelweg een wet. Er moet ook gekeken worden naar de populaire cultuur die vandaag de dag van kinderen seksobjecten maakt. Citaat:
Je zou je beter zorgen maken over het soort rolmodellen dat kinderen tegenwoordig voorgeschoteld krijgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En moest je denken dat ik niet weet waarover ik spreek: ik heb twee dochters die ondertussen beiden +30 zijn en zich helemaal niks laten liggen aan de Flair rolmodellen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw dochters waren dus eind jaren 80' begin jaren 90' 13 jaar, dat is wel een andere wereld eh.. Laatst gewijzigd door mvd : 5 oktober 2013 om 16:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aankaarten dat oude vetzakken van 60 of meer op een legale manier kinderen van twaalf kunnen penetreren, is geen obsessie, maar gewoon logisch denken.
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel huwelijken voor de imam met 12-jarige meisjes vinden er plaats in belgie? Laatst gewijzigd door mvd : 5 oktober 2013 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland werd trouwens een imam hiervoor veroordeeld. voor pedofielen is het natuurlijk ook een uitweg. Je gaat gewoon naar de imam en koopt ergens bij de lege brooddooskinderen een "bruid". Volgens de ouders logeert het kind bij "nonkel Mohammed" en verder kraait er geen haan naar. In het VK is dat tegenwoordig één van de grote problemen. De toestemming van een maagd is niet nodig: als ze zwijgt is het voldoende. En als ze spreekt dan klopt vader haar wel af.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De minimumleeftijd in Iran is dus weldegelijk NEGEN JAAR, mits toestemming van papa, die er geld voor krijgt.
Het nieuwe wetsvoorstel geldt voor het huwen met de tweede echtgenoot van mama (de stiefvader) vanaf de leeftijd van 13. Dan hoeft hij haar dochters niet gratis te onderhouden, maar mag hij er ook nog eens gaan opzitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tien jaar lang krantenknipsels lezen is dat voldoende voor je? Maar wees gerust, ik lig er niet van wakker dat jij het niet wil weten hoor. Ik hoop dat ze je dochter niet te pakken krijgen, maar dat is iets anders.
Maar ik kan je wel de veroordeling geven: Citaat:
Citaat:
Zoals gezegd: ik lig er echt niet wakker van. Ook niet als er dan "bij toeval" wordt ontdekt dat die meisjes al jarenlang niet enkel als sexslavin maar ook als huisslavin worden gehouden. als dit de eerste keer is dat je ervan hoort, dan raad ik je aan om iets meer informatie te lezen ipv achter je computer spellekes te spelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 17:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn al verschillende kinderen zo "verdwenen". Maar kom, ik ga er niet verder op ingaan, ik zie dat het je geen reet kan schelen dus waar maak ik me druk over.
|
![]() |
![]() |