![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zouden beter wat verwenvoudiging doen, bvb fiscaal, en daarmee gepaard wat mensen bij de fiscus buiten zetten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar gaat het onder Elio Di Rupo I toch naar tevredenheid van Bart De Wever want hij en de zijnen hebben geen enkele poging gewaagd om de macht te breken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw theorieën over BUB zijn een apart topic waard.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Veel uitgesproken liberalisme komt er niet uit op scociaal economisch gebied Laatst gewijzigd door Perzik : 5 oktober 2013 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vivelabwarriorbelgiquedebrabander doet een laatste wanhopige unitaire oproep aan B Plus om alle belgischgezinde ondernemers te bewapenen met voetballen om naar de hoofden van N-VAers te gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yup ![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu Volvo en vele andere multinationale bedrijven uit België dreigen weg te trekken en een lagere loonkost eisen, probeert men hen te lijmen met een verlaging van de belastingen op de energie. Voor de export maakt dat niets uit gezien de BTW dan afgetrokken wordt, maar men hoopt dat de index hierdoor minder snel stijgt. Dus een onrechtstreeks helaas ook enigszins onzeker voordeel, dat bovendien afhankelijk is van de energiebehoefte van de producent. Het is wel gunstig voor de consument. Het kernprobleem van de loonkostverlaging echter vooral voor arbeidsintensieve activiteiten wordt hiermee niet opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze noemen dat ook: manipulatie van de index. Je weet wel, aan de index mag niet geraakt worden, maar als je Vandelanotte heet mag je de arbeider natuurlijk wel belazeren door er wat aan te prutsen. Maar eigenlijk geeft Vandelanotte nu zelf toe dat het systeem van automatische indexering in Belziek niet meer houdbaar is.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze m.i. genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pas me ook altijd aan, aan het niveau van degene die tegenover me zit (staat). Voor u moet ik laag, zeer laag gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |