![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: | |||
![]() ![]() ![]() |
0% | ||
Aantal stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 oktober 2013 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Lampedusa, zij zijn niet meer alleen.
30 miljoen euros, maar eerst de doden... EU,Volkspartij..twintig jaar in handen met bijna de helft van de stemmen en met Verhofstadt de meerderheid of niet? Wat hebben zij die de amerikaanse rommel hebben binnen gelaten toch zitten doen a rato van plus of minus 12.000.- euro per maand als gewone 3 klasse.. Ondertussen na Belgische normen mag Servais de man van de FSMA blijven zitten met alleen maar minder inspraak maar wel voor een volledig loon... Waar is het sociaal gebleven en wat is vandaag het vermogen van die die waarschijnlijk net zoals DeKlerk en staatsbegrafenis gaat krijgen. Of krijgen de talrijke "minister van staat" dat nu? http://monargent.lecho.be/dossier/pe...ag%C3%A9&ckc=1 In het nederlands" verworven rechten" zijn die gelijk voor de gewone burgers en politici? Quid: wat doen de vakbonden ermee? Waarom hebben sommigen alleen maar het "kapital" en de "Eu lobbys gediend? De Croo en de gemeenschap heeft dus één pensioen minder te betalen. Ondertussen krijgen zij die België die federaal werd door deze man de tarmac van Zaventem redden.? Zij de rode duivels.. Wie betaald dat? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 10 oktober 2013 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor wat de Belgische postjes betreft dacht ik? Buiten een overleefpensioen noodzakelijk om niet in de armoede te vallen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geldt jouw regel ook voor de N-VA of alleen voor maar al die Vlaamgezinde tsjeven die hun jas draaiden om toch maar aan de macht te komen/blijven?
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat bedoel je daar mee? in welk hokje wil je me juist zetten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat de betere optie er niet tussen staat. Recycleren.
Liever niet als Soylent Green, maar het kan wel.
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een schoentje aantrekken dat ik voor niemand klaarzette is nergens voor nodig. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo ja, dan snap ik je vraag niet echt. zo neen, dan snap ik ze nog niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In een reactie op het overlijden van Wilfried Martens prijst N-VA-voorzitter Bart De Wever diens “inzet voor de Vlaamse ontvoogding en het autonomiestreven”. “Hij deed dat met overtuiging en resultaat”, aldus De Wever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat we ons bubbeltje het meeste plezier kunnen doen door Martens' lijk te laten bijzetten in de koninklijke crypte.
![]() Maar waar, hoe, in welke toestand, of door wie Martens' lijk ook ter aarde zal worden besteld, het zal met een ontzaglijke hoop Belgisch-nationalistische comedie gepaard gaan. Wie dat niet elk uur van de dag wil aanhoren kan de komende week beter zijn radio, tv én pc uit laten staan. Martens' lijk keert ook zonder die ergenis echt wel tot stof en as weer.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral hypocriet van De Wever. Hij durft gewoon niet tegen de tjeeven hun schenen te schoppen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 oktober 2013 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vandaag is het gewoon even stilstaan bij het overlijden van een voormalig leider van dit land. Dat Martens aan veel problemen schuld draagt is zeker maar zijn aandeel als federalist in dit land kan zelfs de De Wever niet ontgaan. Morgen gaan we weer keihard in de ankers om de echt hypocrieten van dit land op hun plaats te zetten.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 10 oktober 2013 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Burgemeester
|
![]() => Een andere optie, die ik zou verkiezen, is het beschikbaar stellen van zijn lichaam voor wetenschappelijk onderzoek. Diep in de krochten van de hersenkronkels van Martens moet toch ergens een oorzaak te vinden zijn voor zijn vreemdsoortig gedrag, zowel politiek als privé.
Wie weet kunnen de overige CD&V'ers er nog iets van opsteken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na een tijdje was ik het forum ontgroeid. Ik had er totaal geen zin meer in. Als ik er de tijd en de goesting voor heb verdoe ik weer wat tijd op, maar die goesting gaat meestal over na de eerste blik op de reacties. Ik mis niet alleen Jazeker, maar ook jou en je broer. Doe Lomeanor de groetjes van Knuppel.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 oktober 2013 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze éne optie van woordenaar is in alle geval vele malen intelligenter dan de 12 mogelijkheden uit de (verraderlijke....) enquête van ViveLaBelgique.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er wél van overtuigd dat deze regel: "het is niet omdat iemand een ander idee heeft, dat je hem per definitie moet verketteren, ook niet als hij ooit van idee lijkt te zijn veranderd", niet van toepassing is op de N-VA. "Vlaamse" jassendraaiers hadden we al meer dan genoeg. Wedden dat de N-VA zelfs de Belgisch-nationalisten niet op haar hand zou krijgen mocht ze het voorbeeld van Martens en co volgen?
![]() |