![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zag verleden week onze buurman een taart kopen bij de bakker ! Een TAART ! Stel je voor ! Geen brood, he, dus niet tegen de honger, maar een decadente TAART ! Dat eet je uit goesting, zelfs als je helemaal geen honger hebt ! LOL ! Hilarisch, he ! ![]() Ja toch? *pinkt traantje weg van het lachen* ![]() *kuch* Man, man, wat een onvoorstelbare preutsheid. ![]() Mijn vorige vriendin is ooit nog samen met mijn moeder gaan shoppen naar Sluis. Guess what, de wereld is NIET vergaan, zelfs niet toen hun uitstapje ter sprake kwam op oudejaarsavond bij mijn grootouders. Blijkbaar is een open geest nog steeds niet alle families gegeven. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
op welke manier? het kind zal zoiets als normaal beschouwen en dat is het helemaal niet Binnenkort ga je nog zeggen dat de moeder of vader hun dochter een dildo mogen cadeau doen op haar 16de verjaardag, of hun zoon een sekspop. Nee, ik ben voor waarden en normen en vind een dildo of sekspop kopen niet hetzelfde als een taart kopen Laatst gewijzigd door Bezeke : 13 oktober 2013 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Bezeke, wat doe je van werk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom zou sexualiteit minder normaal zijn dan eten, drinken, ademen of slapen ? Waarom zou daar geen economie rond opgebouwd mogen worden, maar rond alle andere levensbehoeftes wel ? Kan je daar een reden voor aanvoeren, zonder terug te grijpen naar wat men je in je opvoeding heeft ingeprent destijds ? Citaat:
Het is toch wel sterk dat we in een wereld wonen waar religie erin geslaagd is om een groter taboe te creëren rond "het leven scheppen" dan rond "het leven beëindigen" ? Op TV zie je voortdurend geweld, zowel fictief als écht, en daar kraait geen haan naar. Kinderen kunnen er naar kijken, en niemand zegt er wat van. "Mensen doden of pijn doen is normaal" lijkt de boodschap wel te zijn. Maar oh wee als er een tiet of een toefje schaamhaar in beeld komt, of erger nog : een vrijpartij, want dan schreeuwen alle kwezels en pilaarbijters in koor moord en brand. "De liefde bedrijven is iets smerigs wat altijd in het verborgene moet gebeuren (hé, daar zit Mgr. Vangheluwe ook ! Toeval ? ![]() Waarom ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 13 oktober 2013 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() je dochter op haar 16e een goed gesprek en een dildo geven lijkt mij zeer wijs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in nog een ander geval ga ik gewoon mijn teut houden, kwestie van geen miserie te veroorzaken, daar haar echtgenoot in't publiek ook zo'n preutse hypocriet als U is.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat deed ik in de garage bij mijn ouders, want daar woonde ik nog bij als 19-20 jarige.
U kan u wel voorstellen dat het soms een heel bevredigende hobby was. En nu? Kan U nu lekker klaarkomen op't gedacht dat die dikbuikige langharige viespeuk meer van't leven heeft gezien dan U?
![]() |
#72 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of dat uw 14 dochter -in de hormonale storm waarin zowat elke normale puber zit- de 17 jarige puisterige buurjongen met die lawaaierige knetterscooter even heet vind als Bella Edward...
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, aan uw eerdere posting te lezen, was uw opvoeding ook niet echt open of eerlijk. Een jonge vrouw die seks vies vind, da's heel spijtig en in mijn ogen tegennatuurlijk. Ik denk dat ouders die seks en lichamelijk contact uit hun vocabulaire houden en er een geheim van maken meer schade aanrichten dan mensen die er eerlijk over spreken. Mits diensverstaande dat zoals alles, het niet overdreven moet worden. En nu, nu een kind/jongere een eigen smartphone heeft, is het internet toegankelijk, en daar vind men alles op. Probeer daar maar eens tegen op te boksen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 oktober 2013 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, nee, mijn beste. Mijn ouders hebben nooit iets voor mij verzwegen. Ik was gewoon erg preuts (en geef toe dat ik dat nog altijd een beetje ben). Ik was gewoon zo. Het lag niet in mijn karakter om te gaan rondflirten met kerels tijdens mijn puberteit. Ik vond al dat meisjesachtige gedoe maar onnozele aanstellerij en concentreerde mij op mijn studies, om een goed rapport te behalen op school. Laat de anderen maar het kieken uithangen, zo dacht ik, en het heeft mij geen windeieren gelegd. Ik bleef al die hormonale sentimentele zever van 'vind hij mij nu leuk of niet' bespaard. En daar heb ik nu nog steeds geen spijt van. Wel weet ik, nu ik een paar jaartjes ouder ben, veel meer over relaties, en heb er dan ook niks op tegen. Ik denk dat ik tijdens mijn puberteit gewoon niet veel interesse had in wat meisjes op die leeftijd meestal graag doen, zoals rotzooien met make-up en kledij en zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Preutse sukkel
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe toegankelijker seks is geworden, hoe meer seks winkels failliet en gesloten zijn.
In "den tijd" dat het taboe was deden ze gouden zaken. Nu die seks supermarkt in Roeselare zie ik ook geen lang leven tegemoet te gaan.
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier ooit eens een foto van uw vrouw gezien, in die optiek begrijp ik dat zelfgemaakt sexspeelgoed een interessant alernatief lijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |