![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Kleef jij de VL? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
27 | 40,30% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
27 | 40,30% |
Ik heb geen auto |
![]() ![]() ![]() |
13 | 19,40% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat tenslotte niet over elementaire levensnoodzakelijke zaken maar over kleine adminstratieve beslommeringen of ongemakken. En dan slaan we in het buitenland wel een erg clownesk figuur. Als je weet dat er op dit ogenblik in het land van mijn echtgenote een burgeroorlog woedt moet ik met zo'n peanuts niet komen zagen. Onze problemen zijn die van een rijker natie-deel (VL) dat zich wil afscheuren van een ander natie-deel (Wallonië) omdat het daar de laatste tijd economisch wat minder goed draait. Als je zoiets verteld worden ze zelfs boos.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 25 augustus 2004 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, zoals Philippe Geluck en Benoît Poelvoorde bijvoorbeeld. Maar ja, Vlaanderen weet toch niet wie die twee mensen zijn............ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit zou impliceren dat als ik en anderen (let wel voorwaardelijke wijs) alle auto's met een 'B' zou aanpakken, die eigenaars zouden moeten betalen om in het buitenland in orde te zijn. Kom zeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de redenering die hier gevolgd wordt is iets anders: men ziet elders problemen, die toegegeven in veel gevallen erger zijn, en men projecteert dat terug naar hier om wat er hier gebeurt belachelijk te maken. Bon, maar laten we dan toch gewoon de boel splitsen, dan zijn we van die kleine problemen ook af en kunnen we aan de andere denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Moest ik een B hebben op mijn auto, dan denken de mensen automatisch dat ik uit België kom en dat ik frans spreek. 90% van de buitenlanders denken dat alle belgen frans spreken.
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 25 augustus 2004 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw lijstje is trouwens verre van compleet. Brel vergeten? Johnny Halliday? (om mij tot het muziekgenre te beperken)
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij kunnen natuurlijk rustig blijven doorkleuteren over de kleur van het behangpapier in ons land, maar dat krijg ik met de beste wil van de wereld aan die mensen niet uitgelegd.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 25 augustus 2004 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Helaas, de voorraad is uitgeput: http://www.jongerenaktief.org/diep/winkel.htm
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 25 augustus 2004 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |