![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man werkt, spreekt perfect Nederlands, is Christelijk en kent de echte waarden van het leven. Daarnaast is hij nu bezig met een hogere technische opleiding in avondonderwijs. Ik zou er minder gelukkig mee zijn, als ze met een Jejoen Bontickx zouden thuiskomen. Belg, hier in rust en vrede opgegroeit en daarna als een idioot in andere gebieden de held gaan uithangen. En dan nog denken dat ze hier terug welkom zijn en hun idiote ideeen hier kunnen opdringen. Ik zou er minder gelukkig mee zijn, moesten mijn zoons met een Elke Van den Brandt of Freya Van den Bossche. Meiden die hier opgegroeit zijn, maar alles vernielen door hun achterlijk gedachtengoed. En nee, ik vindt het niet normaal dat autochtone meisjes een lijfwacht nodig hebben om onze eigen hoofdstad te kunnen bezoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meerdere Europese landen (maar welke denken er anders over?) die in hun eigen EU niets te zeggen hebben??? Het enige gemak dat we ervan hebben is de euro, de rest... Geen oorlog meer dank zij Europa? Neen, wel een langzame en zekere islamisering die naar zijn hoogtepunt toe werkt. Véél beter dan een oorlog! Laatst gewijzigd door andev : 21 oktober 2013 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk echter wél dat hij dan een uitzondering is, en als je zo een jeugd gehad hebt, meestal diepe trauma's opgelopen hebt, die negatief op je gedrag inspelen. Notabene hoe je met geweld omgaat, of beter gezegd, in welke mate je naar geweld zult grijpen om je dagelijkse problemen op te lossen. Ik denk dat veel ex-kindsoldaatjes later het " slechte pad " opgaan, eindigen als doodslager, gewelddadige dief e.d. Ik wil die mensen niet brandmerken, en nog eens terug in hun stront stampen na al de miserie die zij reeds meegemaakt hebben, ik sta enkel zeer wantrouwig tegenover zulke mensen, en zie ze liever niet naar Europa komen. http://www.inspirocollege.be/myroina...24oeganda.html Citaat:
Citaat:
Ik zou daar toch maar mee oppassen... Laatst gewijzigd door meneer : 21 oktober 2013 om 15:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen goed woord over voor het VB. Hun communautaire visie deugt niet: ze willen België splitsen, en daar ben ik tegen. Hun visie op integratie deugt al evenmin: hun softe gewauwel en haarklieverijen over assimilatie en integratie stoten me tegen de borst. Nergens lees ik in hun programma over massale terugkeerprogramma's voor migranten in het algemeen en moslims in het bijzonder. Nergens lees ik iets over het hermetisch afsluiten van Belgische en liefst Europese grenzen voor de migratiestroom. Kortom, ik heb geen affiniteit met die bende. En toch ben ik geen moslim, integendeel. De partij die een regime invoert waarin moslims BLIJ zijn dat ze nog buiten België en Europa MOGEN of KUNNEN, die krijgt waarschijnlijk mijn stem.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach Jan, zo erg is het nu ook weer niet hé en zeker niet als je wat common sense hanteert zoals in iedere grootstad.. trouwens vergeleken met Parijs, Londen en New York is Brussel een dorp lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik loop liever rond in Barbés dan in sommige Brusselse wijken. Minder op mijn quivive.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het feit dat je in sommige buurten/deelgemeentes van Brussel beter niet als "witmans" rondloopt met enig vertoon van weelde of vrouwelijke schoonheid maakt het wel niet beter.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zie ik een kindsoldaat dat uit de ellende geraakt niet snel hervallen in die ellende. Het zijn meer de kinderen die de ellende niet hebben gekend die grijpen naar geweld om hun zin te krijgen. Laten we even kijken naar wat de realiteit ons vertelt. Hoeveel van de Syrie strijders die vanuit Europa zijn vertrokken, zijn kindsoldaat geweest en hoeveel hebben hier een rustig luxeleven gehad? Dan komen we op 0 tegenover enkele honderden. Laten we even verder kijken. De aanslag om een winkelcentrum in Afrika, uitgevoerd door een extremistische Moslimgroepering. Hoeveel ex-kindsoldaten waren daar bij betrokken en hoeveel als kind in luxe opgegroeide indioten? Opnieuw komt de stand op 0 tegen de rest. Laten we nog verder gaan. Hoeveel ex-kindsoldaten zitten er bij A.Q? Vreemd, deze mensen moeten niet meer opgeleid worden, zij hebben reeds een opleiding achter de rug en hebben zelfs ervaring in de strijd. Toch moeten deze groeperingen steeds opnieuw mensen opleiden, want de ex-kindsoldaten vullen hun verleizen niet aan. Deze mensen hebben de ergste kant van geweld gezien en beleefd en blijven er liever zo ver mogelijk van weg. De diepe trauma's die ze hebben opgelopen zijn juist de reden waarom ze hun rug keren naar geweld. Zij hebben immers met eigen ogen gezien en aan de lijve ondervonden wat je met geweld kan bereiken. Slechts 1 op de 5 kindsoldaten leeft langer dan 3 jaar. Slechts 1 op de 10 kindsoldaten loopt geen lichamelijke verwondingen op in de eerste 3 jaar. Ik zie dus liever een ex-kindsoldaat als schoonzoon dan een computerspelletjeskind, want die zijn veel gevaarlijker, die denken vaak zelfs dat ze tijdens gevechten echt nog een tweede kans krijgen nadat ze zijn getroffen door vijandelijke kogels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel kan je gerust tot de 5 ergste en gevaarlijkste steden tellen voor mooie jonge blanke vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelf wel bij de eerste de beste gelegenheid mensen in hokjes gaan stoppen en in termen van "jullie" gaan spreken. Kortom, "weldenkende" wereldverbeteraars zoals we ze kennen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euh Jan, ik heb ook op tal van plaatsen rondgelopen en ook al ben ik dan geen mooie jonge blanke vrouw (lol), ik kan zeggen dat Brussel wél relatief safe is. Je moet natuurlijk niet 's nachts met een mini-rok in één of andere louche buurt in Molenbeek ofzo gaan rondhangen maar op de Avenue Louise 's nachts -> geen probleem hoor, zelfs met de streetwalkers ![]() Zelfde voor andere 'normale' buurten. Er hangen tegenwoordig zelfs camera's in de minder sjiekere tippelzone. Dus ik zou zeggen Jan, go for it! (geintje) ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 23 oktober 2013 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan, je verwart PTSD en extremisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burger
|
![]() Doe twee dingen en ik vermoed dat racisme voor 99% is opgelost.
1) Stop met geld stelen van mensen in de vorm van belastingen en het dan te gebruiken om de sociale zekerheid mee te betalen 2) Stop met iedereen in getto's te stampen en los sociale problemen op. 99% van alle pro-racistische argumenten hebben te maken met marginalen en probleemwijken, of de sociale zekerheid die steeds duurder wordt door "leefloners". Dezelfde nonsense die all eeuwen meegaat, en de politiek schuilt er zich maar al te graag achter, moeten ze ook geen verantwoordelijkheid nemen voor het feit dat ze hun job niet doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisme is een deel van de natuurlijke vorm van zelfbehoud en behoud van de eigen soort en is dus niet uit te roeien. 1) Ons sociaal systeem was en is trouwens nog steeds één van de beste in de wereld, het enige probleem is dat men voor OCMW van heel de wereld is gaan spelen. 2) Men stopt niemand in Ghetto's, mensen hebben de gewoonte om in groep per soort te gaan samenleven. De mens is namelijk een kuddedier en zoekt bescherming bij soortgenoten. De Turkse wijk, de Marokkaanse wijk, de Congolese wijk, de Franse wijk en de Engelse wijk in Brussel zijn er niet gekomen, omdat men hen verplichte in die wijk te gaan wonen, maar omdat ze elkaar opzochten en in elkaars omgeving zijn gaan wonen. 3) Je begrijpt er duidelijk geen ballen van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom tegenwoordig niet meer in steden. Ik blijf verblijf liever in de velden en bossen. Ben namelijk niet gesteld op foto's van mij en nog minder op gefilmd worden. Ik loop graag rond zonder steeds het gevoel te hebben dat iemand mij aan het beleuren en besluipen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |