![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen denken dat ze zich moeten moeien met een voldongen feit. Dat maakt de dingen alleen maar erger. Laat ze de hoer uithangen zonder de hulp van de papa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hot Marijke lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof, ieder zijn ding.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van lastige klanten gesproken, daar hoef je zelf niet eens de prostitutie voor in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 oktober 2013 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baas over eigen voet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik een dochter hebben en deze dochter maakte die keuze, dan zou ik diep ongelukkig zijn.
Ik zou proberen om mijn dochter op andere gedachten te brengen. Moest dit niet lukken, dan zou ik haar steunen in haar keuze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al die negers die haar gaan uitwonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou proberen om mijn dochter op andere gedachten te brengen. Moest dit niet lukken, dan zou ik haar echter helemaal niet steunen in haar keuze... Ik zou dat nooit aanvaarden of goedkeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Schepen
|
![]() alle prostituees zijn dochter
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn dat diezelfde negers als die waar je je Armaniriem hebt gekocht?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 oktober 2013 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() Welke mannen gaan naar de hoeren? Deze die geen vrouw kunnen versieren. Welke kunnen geen vrouw versieren? De lelijkaards, de simpelen, de onverzorgden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze belden van de LibelleRosita-redactie: ze willen niet dat je hun clichés uit de jaren 1900 gebruikt.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hugh Grant ging naar de hoeren. De ideale schoonzoon maar ook het archetype van de hoerenloper . Knap, verzorgd, rijk en talentvol.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 20 oktober 2013 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op ieder potje past een deksel hé. lol Maar kom, nu we toch aan het ouwehoeren zijn.. Hoe verklaar jij dat best wel veel 'normaal uitziende' mannen naar (rondlopende lijken) heroïnehoeren gaan? :o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
er zijn ook samenwonende/getrouwde losers die naar de hoeren gaan , of op cafe een andere samenwonende/getrouwde loser versieren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |