![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de gene die gisteren met vlaggetjes tonden te wuiven in Brugge, zijn die daar bij geleld?
Laatst gewijzigd door Garry : 26 oktober 2013 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de rede waarom CD&V en co stemrecht schuwt en angstvallig vasthoud aan stemplicht.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=192769 Laatst gewijzigd door Garry : 9 november 2013 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Het afschaffen van de stemplicht is het domste wat je kan doen .
Je ziet zo al het resultaat . Protest stemmers die nu nog een beetje voor weerwerk bieden, zullen wegblijven. Ambtenaren en profiteurs die belang hebben bij links vrijgeleid leefloon zullen massaal komen kiezen en P.S en S PA nog meer kracht geven . |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de VLD hiervan wel zou profiteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant zou het ook wel kunnen dat dan de ontevreden mensen massaal gaan stemmen. Zo krijg je ook geen stabiel land, want elke 6 jaar krijg je een anders samengestelde regering ... Dus ja, het zou voor- en nadelen hebben, het afschaffen van die opkomstplicht Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien de link met het koningshuis en stemplicht / stemrecht is me niet zo duidelijk. Een democratisch verkozen president voor België die capabel is om een boerendorp van 10 miljoen zielen te besturen , das een ander paar mouwen. Sorry , maar ik zie er momenteel geen enkele. ik denk dat we eens een dictator nodig hebben die wat grote kuis kan houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=vo2EFaDMccs Ge moet goed zot zijn om die nog een stem te gunnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En overigens, les absent ont toujour thore. Laatst gewijzigd door Garry : 10 november 2013 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we zullen eens kijken als de N-Va stemmen haalt hoe inschikkelijk en bedelachtig ze zal zijn om anderen op haar kar te krijgen om het land te verscheuren in chaos te storten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En bij stelrecht is dat idem zo voor diegene die niet zijn gaan stemmen. Die hebben het overgelaten aan de meer geïnteresseerde die wel zijn gaan stemmen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk land? Dat wat al van in 1830 verscheurd is door dat het is samengebracht en bestaat uit voornamelijk twee totaal verschillende volkeren welke niets met elkaar gemeen hebben, niet de taal niet de cultuur? Dat is al sinds 1830 een chaos man.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 november 2013 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tenslotte is de discriminerende kieswet totaal ondemocratisch ongrondwettelijk, onmenselijk. En dan heb ik het in het geheel niet over opkomstplicht. Zie zelf hier mijn laatste posting op "In beursgenoteerd twitter" wat door mij is gestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een regeringskost dragen met 11 milj zal per kop goedkoper zijn dan er een dragen met 6 milj . zo simpel is dat . en als N-Va denkt die kost te reduceren waardoor we er in Vlaanderen beter af zijn dan zal ze flink bedrogen uit komen . Steek beter Uw energie in iets positief |
|
![]() |
![]() |