![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe staat u tegenover zogenaamd "luxeverzuim" ? | |||
Ik maak er zelf gebruik van. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Ik kan er zelf geen gebruik van maken maar ik zou het wél doen indien ik in de situatie zat waarin het wél kon. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 53,85% |
Ik vind het schandalig dat mensen dit doen, maar kan daar geen zinnige reden voor opgeven. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik vind het schandalig dat mensen dit doen, en zal hieronder eens uit de doeken waarom ik dat vind. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ok je hebt geen argument daarop tegen wees dan volwassen genoeg om toe te geven dat je fout zat.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er ontbreekt een optie in de poll, nl. de optie "Heel dat gedoe is danig overroepen. Iedere ouder doet daarmee wat hij of zij wil en dat hysterisch gekrijs is alleen maar afleiding van de ernstigere problemen waar het onderwijs mee kampt, zoals tekort aan plaats en tekort aan leerkrachten."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Maar de Vlaam redeneert zo: als ik niet, dan niemand niet. Dus als de Vlaam een kind binnen kan houden op een zomerdag, gewoon, zomaar, zelfs na de examens, dan doet de Vlaam dat.
Daarom zijn Vlamen ook een inferieur kutvolk dat zichzelf nooit zal ontvoogden: zij gunnen dat elkaar en dus zichzelf niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Mieke?
Zeg maar mie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 27 oktober 2013 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() @Het Oosten: Ben je hier enkel om te trollen of ga je ook nog eens uitleggen waarom je Mie's mening ondersteunt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al die smoesjes die de ouders bijvoorbeeld verzonnen op TV toen ze in Zaventem vertrekkensklaar stonden, hadden maar weinig met de zaak te maken. Totaal naast de kwestie. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 oktober 2013 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ik vertrek al op 28 juni dit jaar!
2 weken lekker niets doen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 27 oktober 2013 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan heel goed zijn, maar dat is naast de kwestie. Wanneer de vakantie nog niet aangebroken is, gaat men niet op vakantie. Als we ons nu moeten laten gaan leiden door de prijs van de vliegtuigticketten om de vakantie te laten starten, waar zijn we dan mee bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de kip of het ei?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 oktober 2013 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus gewoon een feit dat mensen dat wel zelf kunnen kiezen. En ik begrijp wel, jij als Belg, je kan niet leven zonder dat alles verboden of verplicht is, maar de hedendaagse maatschappij heeft daar geen boodschap meer aan. Uw tijd is voorbij, eindelijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ze twee dagen vroeger op vakantie vertrekken zullen ze later 10 jaar aan de dop staan?
|
![]() |
![]() |